روزنامه اوجوگو پرتغال در مطلبی به عملکرد بی نظیر مهدی طارمی در مسابقاتی پرداخته که او پس از غیبت، دوباره در ترکیب تیمش به میدان رفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش گفت: دشمنان بر اساس برنامه‌ریزی‌های خود در جنگ‌های ادراکی امروزی به دنبال تأثیرگذاری بر ذهن و ادراک مردم از طریق فضای هستند.
مهاجم ایرانی روستوف نمایش تاثیرگذاری در جریان پیروزی تیمش مقابل روبین کازان داشت.
مهاجم پرسپولیس در روزهایی که این تیم زیر هجمه جذب بازیکن جدید در پست حمله قرار دارد، توانسته نقش تاثیرگذاری در دیدارهای تدارکاتی به جا بگذارد.
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در مراسم تودیع و معارفه معاونان شرکت گفت: هرگونه تغییر و تحول در این شرکت می‌تواند درکلICT کشور و حتی منطقه تاثیر گذارباشد.
مهاجم جوان مس رفسنجان می‌گوید کمک‌های گادوین منشا و شیمبا روی موفقیت او در لیگ بیست و دوم تاثیرگذار بوده است.
مهاجم سال‌های دور پرسپولیس معتقد است این تیم با مهره‌های تاثیرگذار خود می‌تواند با دبل قهرمانی، تاریخ‌ساز شود.
شیخ دیاباته که با مصدومیت‌های پی در پی فصل خوبی را پشت سر نگذاشته می‌تواند در حساس‌ترین مقطع لیگ برای پرسپولیس تاثیرگذار باشد.
مهاجم برزیلی پرسپولیس نیز برخلاف پیش بینی های اولیه مهاجم گلزن و تأثیرگذاری نشان نداده است.
رهبر معظم انقلاب هدف از تلاوت قرآن را اثرگذاری آن بر مخاطب دانستند و خطاب به قاریان گفتند: توجه داشته باشید که با هر لحنی تلاوت می‌کنید این کار را به قصد اثرگذاری بر شنونده انجام دهید.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای آشنا نبودن مردم و مستعمین کشورمان با زبان قرآن را مانعی در درک مفاهیم قرآنی برشمردند و تأکید کردند: باید متخصصان و فعالان قرآنی برای این موضوع راههایی پیدا کنند تا مضامین عالی آیات نیز به گوش دل شنوندگان تلاوت برسد.
مشاور دربار پادشاهی سعودی و مشاور رئیس جمهور فرانسه در خصوص تأثیرگذاری توافق ایران و عربستان بر انتخاب رئیس‌جمهور لبنان رایزنی کردند.
سرمربی تیم ذوب‌آهن می‌گوید تیم شایستگی کامل برای پیروزی را داشت.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه مدیریت آیورا با هدف آموزش زنان کشورهای حاشیه اقیانوس هند توسط ایران انجام شد، گفت: این مسأله باعث بروز توانمندی‌های بانوان ایرانی شد.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، با بیان اینکه اسباب‌بازی‌ها نقش تأثیرگذاری بر رشد و شکوفایی کودکان دارند، گفت: باید جنبه‌های مختلف بهداشت و سلامت اسباب بازی‌ها در نظر گرفته‌ شود.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور توضیحاتی درباره کنگره بین المللی بانوان تأثیرگذار ارائه داد.
مهاجم تاثیرگذار سیرجانی‌ها گرچه دوباره به ترکیب اصلی بازگشته، اما همچنان منتظر خودنمایی برای گل‌گهر است.
مهاجم همدانی گل‌گهر سومین بازی پیاپی همراه با تاثیرگذاری ویژه در ترکیب تیمش را پشت سر گذاشت.
مهاجم تاثیرگذار استقلال به دلیل مصدومیت زمین بازی را ترک کرد.
مهاجم ایرانی هال سیتی در حضور تعویضی مقابل بلکپول نمایش تاثیرگذاری داشت.
تربت جام ـ امام جمعه شهرستان تربت جام گفت: یکی از گوهرهای کم یاب جامعه ما گفتگو است و بانوان فرهنگی نقش تأثیرگذاری در ایجاد گفتگو با نسل نوجوان دارند.
پورتو با نمایش تاثیرگذار مهاجم ایرانی خود موفق به کسب پیروزی مقابل پورتیموننسی شد.
پورتو با نمایش تاثیرگذار مهاجم ایرانی خود موفق به کسب پیروزی مقابل پورتیموننسی شد.
مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو به جدایی چند بازیکن تاثیرگذار این تیم واکنش نشان داد.
جایزه‌ تأثیرگذاری خلاقانه‌ی ورایتی‌ در بخش کارگردانی پیش از این به رایان کوگلر، پتی جنکینز، راب مارشال، استیو مک‌کویین، جف نیکلاس، تاد فیلیپس و... اهدا شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ