روزنامه اوجوگو در گزارشی به موضوع رکوردشکنی مهدی طارمی و ثبت پنجاهمین گل او در لیگ برتر پرتغال پرداخته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره خط حمله تیم ملی ایران به‌عنوان بهترین بازیکن در دیدار مقابل قرقیزستان انتخاب شد.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران معتقد است مهدی طارمی می‌تواند حداقل 5،6 سال دیگر در سطح اول فوتبال جهان بازی کند.
مهدی طارمی بعد از دریافت جایزه بهترین گلزن فصل سوپر لیگ پرتغال تاکید کرد که از هر گلی که زده لذت برده است.
مهدی طارمی عنوان برترین گلزن لیگ پرتغال را به دست آورد.
ماریو ژاردل برزیلی که بهترین گلزن خارجی تاریخ پورتو محسوب می‌شود، ابراز امیدواری کرد که طارمی با ماندن در این باشگاه، رکورد او را بشکند.
ماریو ژاردل برزیلی که بهترین گلزن خارجی تاریخ پورتو محسوب می شود، ابراز امیدواری کرد که طارمی با ماندن در این باشگاه، رکورد او را بشکند.
مهدی قایدی با هت تریک در بازی با تراکتور شمار گل های خود را در لیگ برتر به عدد 12 رساند و بعد از شهریار مغانلو بهترین گلزن مسابقات لقب گرفت.
مهدی قایدی با 11 گل بهترین گلزن آبی ها در فصل جاری لقب گرفت. او شانس آقای گلی در این فصل از بازی ها را هم داشت اما گل شهریار مغانلو به تیم مس کرمان در دقایق پایانی مانع از آقای گلی مهدی شد.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم پورتو برای ثبت بهترین فصل دوران ورزشی خود و همچنین قرار گرفتن در جمع سه گلزن برتر خارجی پورتو تنها به چند گل دیگر نیاز دارد.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم پورتو برای ثبت بهترین فصل دوران ورزشی خود و همچنین قرار گرفتن در جمع سه گلزن برتر خارجی پورتو تنها به چند گل دیگر نیاز دارد.
مهدی طارمی در شب پیروزی پورتو در لیگ پرتغال گلزنی کرد تا امیدهای این تیم برای کسب عنوان قهرمانی در رقابت با بنفیکا زنده بماند.
مهدی طارمی با ۲۲ گل در تمامی رقابت‌ها بهترین گلزن این فصل پورتو است. مهاجم ایرانی آخرین بار در دیدار با استوریل گلزنی کرد و از آن بازی تاکنون نتوانسته است در امر گلزنی موفق باشد.
برترین بازیکنان هجومی هر قاره با حضور مهدی طارمی از ایران در جمع برترین های آسیا
دیروز تولد شناسنامه‌ای علی دایی بهترین گلزن تاریخ فوتبال ایران بود.
بعد از پایان طلسم گلزنی در پرسپولیس، اکنون مهاجم جوان سرخ‌ها از بالاترین انگیزه برای تکرار موفقیت خود اینبار در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این تیم برخوردار است.
پس از سپری کردن چهار بازی بدون گل زده، طارمی روزه گلزنی خود را باز کرد و روزنامه اوجوگو نیز آن را با جمله معروف رونالدو مقایسه کرده است.
باشگاه پورتو با «فران ناوارو» مهاجم اسپانیایی تیم ژیل ویسنته به توافق رسید و این بازیکن از فصل آینده به تیمی اضافه می‌شود که در حال حاضر مهدی طارمی بهترین گلزن آن است.
باشگاه پورتو با «فران ناوارو» مهاجم اسپانیایی تیم ژیل ویسنته به توافق رسید و این بازیکن از فصل آینده به تیمی اضافه می‌شود که در حال حاضر مهدی طارمی بهترین گلزن آن است.
مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی ایران بهترین گلزن سال ۲۰۲۲ در قاره کهن به شمار می‌رود.
کیلیان امباپه بالاخره توانست به سلطه روبرت لواندوفسکی پایان دهد و بهترین گلزن اروپا در طول یک سال میلادی شود. در این فهرست، مهدی طارمی در رتبه پنجم ایستاد.
دور اول مرحله گروهی جام جهانی به پایان رسید و مهدی طارمی و پنج بازیکن دیگر با به ثمر رساندن ۲ گل در نخستین بازی خودشان را به عنوان مدعی تبدیل شدن به بهترین گلزن جام معرفی کردند.
مهدی طارمی با به ثمر رساندن دو گل در بازی مقابل انگلیس، بهترین گلزن تیم ملی ایران در جام جهانی شد.
این طارمی با مهدی‌ای که چهار سال پیش در روسیه برای تیم ملی ایران در جام جهانی به میدان رفته، تفاوت‌های زیادی دارد. او حالا با ۲۰ میلیون یورو، گران‌قیمت‌ترین بازیکن ایرانی در دنیا ارزش‌گذاری شده، در کورس عنوان آقای گلی در لیگ پرتغال است و عنوان دهان‌پرکنی همچون برترین گل‌زن ایرانی تاریخ لیگ قهرمانان اروپا را هم یدک می‌کشد
با گلزنی ستارگان استقلال و تراکتور، حالا ترافیک جالب‌توجهی در جدول برترین گلزنان لیگ بیست‌ودوم در پایان هفته هفتم به چشم می‌خورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ