قانون بودجه سال جاری تکلیفی ناظر بر اعطای وام به متقاضیان ازدواج تعیین شده، اما با گذشت ۵ ماه از سال، هنوز متقاضیان برای دریافت وام با مشکلاتی مواجه هستند؛ باید توجه داشت که تأخیر در امر ازدواج، مقوله‌ای است که می‌تواند منجر به فساد و وقوع جرم در جامعه شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه تراکتور با وجود عملکرد موفق در فصل نقل و انتقالات، همچنان به جذب یک مهاجم چشم دوخته است.
مشاور عالی فرمانده قرارگاه مهارت آموزی گفت: ما سربازان را تا سه سال مورد رصد قرار می‌دهیم و هدایت و تسهیل‌گری خواهیم داشت تا با توجه به آموزش‌های مهارتی فراگرفته شده به اشتغال پایدار برسند.
اصفهان- فرماندار ورزنه خواستار فعالیت و همکاری صد درصدی مسئولان ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر و حضور حداکثری در انتخابات در پیش رو شد.
معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به سوابق همکاری‌های محیط زیستی ایران و ترکمنستان گفت: یکی از اثرات تغییرات اقلیمی بر کشورهای منطقه، بروز توفان‌های گرد و غبار است.
وزیر امور خارجه عراق درباره اهانت به قرآن کریم در سوئد با همتایان خود در کشورهای منطقه تلفنی گفت‌وگو کرد و بر لزوم برگزاری نشست اضطراری کنفرانس کشورهای اسلامی در سطح وزرای خارجه تاکید کرد.
ایشان با اشاره به اهمیت سنت دیرینه تبلیغ در حوزه‌های علمیه و در سیره علمای بزرگ افزودند: اولویت تبلیغ در میان وظایف حوزه‌ها، پس از تشکیل جمهوری اسلامی مضاعف شده، چون برپایی نظامی سیاسی متکی بر دین، دشمنی مستکبران با اسلام را افزایش داده است.
ایشان با اشاره به اهمیت سنت دیرینه تبلیغ در حوزه‌های علمیه و در سیره علمای بزرگ افزودند: اولویت تبلیغ در میان وظایف حوزه‌ها، پس از تشکیل جمهوری اسلامی مضاعف شده چرا که برپایی نظامی سیاسی متکی بر دین، دشمنی مستکبران با اسلام را افزایش داده است.
جنبش حماس به سخنان نخست وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر لزوم نابودی ایده تشکیل کشور مستقل فلسطین واکنش نشان داد.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: هیأت حاکمه فعلی افغانستان را به رسمیت نمی‌شناسیم و بر لزوم تشکیل دولت فراگیر در افغانستان تاکید داریم زیرا طالبان بخشی از واقعیت افغانستان است نه همه آن.
معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ضرورت توجه به موضوع مهم افزایش جان‌باختگان تصادفات بر حضور فعال مدیران‌کل وزارت راه و شهرسازی در نشست‌های کمیسیون ایمنی استان‌ها، تشکیل مستمر نشست‌های کارشناسی دبیرخانه کمیسیون ایمنی راه‌ها، تولید محتوی آموزشی مرتبط با ایمنی ترافیک و لزوم برنامه‌ریزی سفر‌های نوروزی سال جاری و تلاش و همکاری همه سازمان‌ها و ارگان‌های مسئول و مؤثر در کاهش تصادفات رانندگی تأکید کرد.
رئیس مجلس در پاسخ به تذکر نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس که بر لزوم تسریع در تشکیل کمیته مشترک دولت و مجلس درباره ارز تاکید داشت، گفت: دولت مسئول تشکیل کمیته هماهنگی ارز است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران بر لزوم بسترسازی فرهنگی برای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه تاکید کرد.
معاون اول قوه قضاییه با بیان اینکه در تعزیرات و دیوان عدالت اداری شعب تخصصی ویژه شرکت‌های دانش بنیان و بررسی مشکلات آن‌ها فعال است، گفت: در صورت لزوم در دادگاه‌ها نیز این شعبات تشکیل می‌شود.
در جلسه علنی امروز مجلس ضمن تاکید بر ضرورت تشکیل دبیرخانه ستاد ملی جمعیت، بر لزوم فرهنگ سازی در این حوزه نیز مورد تاکید قرار گرفت.
معاون توسعه مدیریت و منابع با بیان اینکه پیگیر ثبت جهانی غار علیصدر و ایجاد زیرساخت‌های لازم در این راستا هستیم بر لزوم تشکیل کمیته‌ای برای بررسی و حل مشکلات مربوط به این غار تاکید کرد.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تاکید بر لزوم تشکیل ستاد ملی مقابله با آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی در کشور، گفت: امروزه کشور نیاز به محبت و گذشت دارد.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تاکید بر لزوم تشکیل ستاد ملی مقابله با آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی در کشور، گفت: امروزه کشور نیاز به محبت و گذشت دارد.
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم ارائه هر چه سریعتر لایحه برنامه هفتم گفت: مجلس آمادگی دارد با تشکیل دو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم و بودجه ۱۴۰۲، همزمان این دو لایحه را مورد بررسی قرار دهد.
زمان جدید بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی نهایی شده اما هنوز «ستاد عالی» که محل نهایی کردن تمام تصمیمات پیرامون این دو رویداد است تشکیل نشده است.
قانون بودجه سال جاری تکلیفی ناظر بر اعطای وام به متقاضیان ازدواج تعیین شده، اما با گذشت ۵ ماه از سال، هنوز متقاضیان برای دریافت وام با مشکلاتی مواجه هستند؛ باید توجه داشت که تأخیر در امر ازدواج، مقوله‌ای است که می‌تواند منجر به فساد و وقوع جرم در جامعه شود.
معاون طرح و برنامه وزارت صمت در دولت دوازدهم ضمن تشریح ضرورت های تشکیل وزارت بازرگانی، تاکید کرد که باید با ابزار صادرات، تحرک در تولید و اشتغال را سامان دهیم.
وبگاه لبنانی النشره درگزارشی به آخرین تحولات سیاسی در لبنان پرداخت و نوشت: در شرایطی که بسیاری از جریان های سیاسی بر لزوم تشکیل دولت جدید تاکید دارند، افقی برای خروج از بحران دیده نمی شود.
سردار اشتری گفت: برای بهره بردن از تجربیات پیشکسوتان کارگروهی تشکیل شود و تمامی تجاربشان در این کارگروه مطرح تا برای انجام مطلوب مأموریت‌ها مورد استفاده قرار بگیرد.
عرضه خودرو در بورس کالا، اشتباهات قرعه کشی را ندارد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ