روبرت لواندوفسکی امشب برای اولین بار با پیراهن بارسا برابر بایرن مونیخ قرار خواهد گرفت و امید اول گلزنی بارسلوناست. بایرنی ها قطعا باید نگران ستاره سابق خود باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در آلمان اشپورت1 گزارش داد بایرن مونیخ بعد از ناکامی در مذاکره با کپا آریسابالاگا حالا داوید دخیا را در نظر گرفته و مذاکره بین بایرن و این دروازه‌بان اسپانیایی آغاز شده است.
جان کربی، سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا دو روز پس از اظهارات نوبیو در گفت‌وگویی بیان کرد که دولت بایدن "نگران هرگونه صادرات فناوری ایرانی است که ممکن است باعث بی‌ثباتی شوند".
روزنامه آلمانی بیلد در یک گزارش می‌گوید انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید می‌تواند برای بایرن مونیخ اتفاقی خطرناک و ناخوشایند باشد.
گزارش ها حاکی از آن است که کاپیتان انگلیس در حال ساخت یک ویلای خانوادگی جدید در فاصله 15 مایلی از زمین تمرین چلسی است.
بایرن مونیخ قصد جذب چهار بازیکن در انتقالات تابستانی را دارد که یکی از آنها هری کین است.
با برکناری مدیران بایرن مونیخ پس از قهرمانی این تیم در بوندس‌لیگا، هرج و مرج بر باشگاه حاکم شده و برنامه‌های تیم برای فصل نقل و انتقالات روی هواست.
رسانه‌های آلمانی گزارش دادند امروز جلسه‌ای بین سادیو مانه و توماس توخل برگزار شده و نتیجه این جلسه ماندگار شدن مهاجم سنگالی در بایرن مونیخ بوده است.
بایرن مونیخ با تک گل زیبای کومان، حالا جلوتر از دورتموند قهرمان آلمان است.
بعد از 10 سال بایرن مونیخ در آستانه از دست دادن جام بوندسلیگا قرار گرفته است.
روزنامه بیلد تصاویری از تمرین امروز بایرن پشت درهای بسته منتشر کرد که نشان می‌دهد توماس توخل در این تمرین بسیار عصبانی بوده است.
رسانه‌های آلمانی گزارش دادند باشگاه بایرن مونیخ در تابستان امسال پروژه نوسازی و افزایش ظرفیت ورزشگاه خانگی‌اش، آلیانز آرنا، را کلید خواهد زد.
چند ستاره افت کرده بایرن امشب مقابل سیتی به دنبال اثبات توانایی های خود خواهند بود.
منچسترسیتی پس از برتری 3-0 برابر بایرن در بازی رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، حالا بیش از گذشته شانس اول قهرمانی محسوب می شود ولی این برتری پرگل هم چیزی را تضمین نمی‌کند.
کرین ژان پییر، سخنگوی کاخ سفید حرکات جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا را با هیجان به روزنامه نگاران گزارش می‌دهد: «دارد راه می‌رود، دارد زیر چتر راه می‌رود.»
یولیان ناگلزمان پس از انتشار گزارش نشریه بیلد از برنامه بازی بایرن مونیخ، از حضور یک جاسوس در این تیم ابراز ناراحتی کرد.
رسانه‌های انگلیسی گزارش دادند مذاکرات منچستریونایتد با بایرن مونیخ برای انتقال قرضی مارسل سابیتزر به اولدترافورد به مراحل پایانی رسیده و او به زودی راهی شهر منچستر می‌شود.
نیمار هنوز نتوانسته از ناحیه مچ پا 100 درصد ریکاوری کند و به فاصله کمتر از یک ماه تا بازی برابر بایرن، پی اس جی نگران شرایط او است.
مقامات آمریکایی و عربستانی، سه ماه پس از اینکه روابطشان به پایین‌ترین حد تاریخی رسید، گفتند که دولت بایدن تهدیدات خود مبنی بر انتقام از عربستان را به‌دلیل کاهش تولید نفت در سال گذشته کنار گذاشته و در تلاش هستند تا هماهنگی‌های امنیتی خود را برای مقابله با ایران در سال۲۰۲۳ افزایش دهند. «دیون نیسنباوم» «استفن کالین» و «نانسی یوسف» در گزارش ۵ژانویه۲۰۲۳ در وال استریت ژورنال نوشتند، مقامات به نشانه‌هایی از بهبود همکاری آمریکا و عربستان در هفته‌های اخیر اشاره کردند؛ زیرا کاهش قیمت بنزین در ایالات متحده، نتایج بهتر از انتظار انتخابات میان‌دوره‌ای برای دموکرات‌ها و تشدید نگرانی‌ها درباره ایران باعث شد تا از شدت نزاع و اختلافات طولانی مدت دو کشور کاسته شود. دلیل این تنش آن بود که سعودی‌ها درخواست‌های کاخ سفید برای به تعویق انداختن کاهش تولید را رد کردند. تصمیم تولید تنها یک ماه قبل از انتخابات میان‌دوره‌ای به نگرانی از تورم دامن زد و رئیس‌جمهور بایدن قول داد با کنگره برای تحمیل «عواقب» نامشخص بر عربستان سعودی همکاری کند.
حسن صالح حمیدزیچ، ملقب به براکو، که مدیر ورزشی بایرن مونیخ است، در روزهای اخیر با یان زومر و کنراد لایمر به توافق رسیده و این دو را باید بازیکن جدید بایرن مونیخ بدانیم.
ژاوی هرناندز شب گذشته از شکست بارسا برابر بایرن و ناکامی تیمش در صعود به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان ناراحت بود و در رختکن عملکرد بازیکنان را زیر سوال برد.
آلفونسو دیویس، مدافع چپ بایرن مونیخ، که بسیار در این تیم خوش درخشیده، سه سال پیش مورد توجه بارسا نیز قرار داشت ولی باشگاه کاتالان از خرید او منصرف شد.
مارک آندره تراشتگن اغلب خاطرات تلخی از رویارویی برابر بایرن دارد و مونیخی ها تاکنون 28 بار دروازه او را باز کرده اند. امشب شاید برای او شب متفاوتی باشد.
نشریه موندودپورتیوو امروز ادعا کرد که ژاوی تصمیم گرفته بارسا را با ترکیبی هجومی برابر بایرن به میدان بفرستد. همچنین تقریبا حضور سه بازیکن جوان در خط دفاعی قطعی است.
گزارش وبگاه شبکه خبری سی ان‌ان حاکی است یکی از نگرانی‌های مقام‌های دولت جو بایدن، رئیس‌جمهور فعلی آمریکا احتمال لو رفتن روش‌ها و منابع دستگاه‌های جاسوسی آمریکا است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ