یک روزنامه صهیونیستی در گزارشی به بررسی بهبود عملکرد موشک‌های مقاومت فلسطین در کرانه باختری به ویژه شهر جنین پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های صهیونیستی در گزارش‌هایی درباره نزدیک شدن زمان جنگ احتمالی با حزب‌الله لبنان هشدار دادند.
رسانه‌های آمریکا از زلزله‌ای شدید در سواحل شبه‌جزیره آلاسکا خبر می‌دهند که در پی آن هشدار وقوع سونامی صادر شده است.
رسانه‌های عبری با بی‌سابقه خواندن اوج‌گیری تعداد عملیات‌های مسلحانه مبارزان فلسطینی در کرانه باختری از ابتدای سال جاری میلادی تا اکنون به سران تل آویو هشدار دادند.
رسانه‌های عبری با بی‌سابقه خواندن عملیات‌های اخیر مبارزان فلسطینی طی ماه‌های گذشته ضد نظامیان در کرانه باختری را یادآور شکست‌ها در حمله به جنوب لبنان در جریان جنگ 33 روزه (2006) دانست.
رسانه‌های عبری زبان با اذعان به وخامت اوضاع اقتصادی در سرزمین‌های اشغالی هشدار دادند که با سیاست‌های کنونی کابینه نتانیاهو باید منتظر بحران اقتصادی باشیم.
به دنبال مرگ مشکوک افسر سابق موساد در سواحل دریاچه «ماجیوره»، دولت ایتالیا به سرعت دلیل واژگونی قایق را شرایط آب و هوایی اعلام کرد در حالی که هیچ هشدار هواشناسی برای آن منطقه وجود نداشت!
رسانه‌های رژیم صهیونیستی از مذاکرات پشت درهای بسته مقامات ارشد نظامی این رژیم درباره احتمال بروز تنش‌ و بحران امنیتی در جبهه شمالی سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.
رسانه‌های صهیونیستی با اذعان به توانمندی موشک‌های نقطه‌زن اسرارآمیز حزب الله از تنوع تاکتیکی پیشرفته و ادوات گسترده نیروهای نظامی حزب الله در مانور اخیر به مقامات صهیونیستی هشدار دادند.
طالبان در ادامه مدعی شده که اکنون در بند کمال خان هیچ آبی وجود ندارد و اگر آب‌بند کجکی در آن جاری گردد تا آنجا نمی‌رسد، بنابراین نیاز است تا جانب ایرانی این حقایق را درک نماید.
رسانه‌های عبری از فعال شدن آژیرهای هشدار در منطقه غیش لتسیون واقع در نزدیکی شهر تل‌آویو خبر دادند.
رسانه‌های محلی اوکراین از به‌ صدا درآمدن آژیرهای هشدار حمله هوایی و وقوع چندین انفجار در مناطق مختلفی از شهرهای اوکراین و حومه کی‌یف خبر می‌دهند.
رسانه‌های عبری زبان امروز شنبه اعلام کردند که سایت شرکت اسرائیلی «evigilo» که در زمینه سیستم‌های هشدار فعالیت دارد و سایت شرکت تسلیحاتی اسرائیلی «iwi» هدف حمله سایبری قرار گرفتند.
رسانه‌های عبری در روزهای اخیر درباره تضعیف توان راهبردی رژیم صهیونیستی در دو عرصه داخلی و خارجی هشدار داده‌اند.
محسن برهانی پس از انتشار توییت‌هایی در مخالفت با برخی اعدام‌ها با عنوان «محاربه» مورد غضب رسانه‌های اصولگرا قرار گرفته است.
سرویس رسانه‌ای حزب‌الله لبنان با انتشار یک فایل ویدئویی، شکست دیوار حائل صهیونیستی و حمله به شهرک‌های اسرائیلی در فلسطین اشغالی را شبیه‌سازی کرده است.
با تداوم جنگ در اوکراین و با نزدیک‌شدن به روزهای سرد زمستان، برخی از رسانه‌های قاره سبز هشدار می‌دهند که در خوشبینانه‌ترین وضعیت دست‌کم ۷۹ هزار نفر از مردم اروپا کشته خواهند شد.
رسانه‌های عبری از پیام هشدار آشکار مسکو به تل‌آویو در خصوص هرگونه انتقال مستقیم یا غیرمستقیم سلاح به اوکراین، خبر دادند.
رسانه‌های امریکایی در پوشش گزارش‌های مربوط به ادعای وجود خطر حمله ایران به عربستان به موضع‌گیری‌ها و عملکرد اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سخنان حسین سلامی، فرمانده سپاه اشاره کردند. سپاه پاسداران در چند هفته اخیر حداقل دو بار مواضع گروه‌های مخالف را در اقلیم کردستان عراق هدف قرار داده است و دشمن و از جمله عربستان سعودی را به دست داشتن و تحریک در ناآرامی‌های اخیر، به ویژه پوشش اعتراضات توسط شبکه تلویزیونی فارسی زبان مستقر در لندن (ایران اینترنشنال) که تهران آن را وابسته به ریاض می‌داند، متهم کرده است. فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تازگی هشدار داده بود که عربستان باید در انتظار پاسخ ایران باشد.
فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به شیطنت‌های رسانه‌های وابسته به سعودی، به آل‌سعود هشدار داد و گفت: مراقب رفتارتان باشید و رسانه‌های‌تان را کنترل کنید؛ اگرنه دود آن به چشم شما خواهد رفت. ما با شما اتمام حجت می‌کنیم.
فرمانده کل سپاه گفت: ما در هر شرایطی از منافع حیاتی خود دفاع می‌کنیم و تاکیدمان به همسایگان این است که غیرتهاجمی برخورد کنند، منطق سیاسی، بین المللی و قواعد حقوقی هم همین را بیان می‌کند.
فرمانده کل سپاه با اشاره به شیطنت‌های رسانه‌های وابسته به رژیم سعودی، به این رژیم هشدار داد و گفت: مراقب رفتارتان باشید و رسانه‌هایتان را کنترل کنید.
منابع و رسانه‌های محلی از وقوع انفجار در برخی مناطق اوکراین و به‌صدادرآمدن آژیر هشدار موشکی در شهر کی‌یف خبر دادند.
پینتو دا کاستا، رییس باشگاه پورتو، در مطلبی نسبت به هجمه رسانه‌های پرتغالی علیه مهدی طارمی واکنش نشان داد.
اخراج مهدی طارمی، ستاره ایرانی پورتو، بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های پرتغالی داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ