پس از تذکر به دستگاه‌های متخلف، به خودروسازان هم مجدداً ابلاغ گردید براساس ابلاغیه و دستور ریاست محترم جمهور از اسفندماه ۱۴۰۰، تحت هیچ شرایطی حق واگذاری بی ضابطه خودرو به مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی در سه قوه و یا سایر اشخاص حقیقی یا حقوقی خصوصی را مغایر با روال عادی فروش به آحاد مردم ندارند و از وزیر وقت صمت هم خواسته شد ضمن توقف تفاهم نامه های خودروسازان با دستگاه‌های اجرایی نظارت مضاعف و جدی‌تری داشته باشند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر کل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران با اشاره به نقش برگزاری مجامع و شورای سالیانه شرکت‌ها و سازمان‌ها در انضباط مالی و شفافیت گفت: با برگزاری مجامع و شورای سالیانه شرکت‌ها و سازمان‌ها صاحبان سهام در شرکت‌ها و صاحبان سرمایه در سازمان‌ها از میزان تحقق اهداف تعیین شده آن شرکت یا سازمان مطلع می‌شوند. از طرفی برگزاری مجامع فارغ از ارزیابی مالی واحد‌ها توسط حسابرس و بازرس منتخب، برابر گزارش فعالیت هیات مدیره یا مدیر عامل سبب خواهد شد آگاهی لازم از عملکرد آن واحد ارایه شود.
یک عضو کمیسیون اصل ۹۰ با بیان اینکه مجلس آماده دریافت گزارش بازرس ویژه رییس جمهور از خودروهای واگذار شده خارج از نوبت به نهاد ریاست جمهوری و وزارتخانه‌های دولتی است گفت: در گزارشی که به کمیسیون اصل ۹۰ رسیده بود نامی از ۷۰ نماینده ای که خودرو تحویل گرفته باشد، نیست؛ اگر آقای درویشیان اسامی دارند در اختیار کمیسیون اصل ۹۰ مجلس قرار دهند.
نیروهای ویژه پلیس آلمان امروز مرکز کنفرانس بین‌المللی برلین را درپی دریافت گزارشی مورد بازرسی قرار دادند.
جلسه نمایندگان ویژه دفتر بازرسی وزارت جهاد کشاورزی برگزار و گزارش نحوه مدیریت تامین مرغ و کالاهای اساسی در استان‌های سراسر کشور ارائه شد.
وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد پاسخ این وزارتخانه به سازمان بازرسی کل کشور درباره عملکرد باشگاه استقلال آماده شده است.
وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد در مورد عملکرد باشگاه استقلال به سازمان بازرسی گزارش می دهد.
در تازه‌‎ترین گزارش منتشر شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، شرکت بهمن موتور جایگاه نخست در ارائه خدمات فروش به مشتریان را به دست آورده است.
بر اساس گزارش ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد، شرکت «سیبا موتور» مقام نخست و «بهمن دیزل» مقام دوم خدمات فروش را کسب کردند.
بر اساس گزارش ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد به نیابت از وزارت صنعت،  معدن و تجارت، شرکت بهمن موتور توانست مقام نخست خدمات فروش در سال ۱۴۰۱ را به دست آورد.
بر اساس گزارش ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد، شرکت «سیبا موتور» مقام نخست  و «بهمن دیزل» مقام دوم خدمات فروش را کسب کردند.
بر اساس گزارش ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد به نیابت از وزارت صمت، شرکت بهمن موتور توانست مقام نخست خدمات فروش در سال 1401 را بدست آورد.
متعاقب این دستور و با بررسی حجت‌الاسلام حسن درویشیان، رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس‌جمهور تخلف برخی خودروسازان از جمله ایران خودرو قطعی شد که رئیس‌جمهور نیز پیرو این گزارش دستور برکناری خطیبی مدیرعامل ایران خودرو را صادر کرد.
متعاقب این دستور و با بررسی حجت‌الاسلام حسن درویشیان، رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس‌جمهور تخلف برخی خودروسازان از جمله ایران خودرو قطعی شد که رئیس‌جمهور نیز پیرو این گزارش دستور برکناری خطیبی مدیرعامل ایران خودرو را صادر کرد.
گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی به انضمام صورت‌های مالی سال مالی ۱۴۰۰ زیرمجموعه بانک و بیمه و مؤسسات ونهادهای عمومی غیردولتی در ۱۴۰۱.۷.۲۰درسامانه کدال منتشرودردسترس عموم قرارگرفت.
مسئول دبیرخانه کمیته هماهنگی و نظارت بر اجرای قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت از تهیه گزارش عملکرد وظایف دستگاه‌ها نسبت به افراد معلول و ارسال آن به سازمان بازرسی کل کشور خبر داد.
رئیس سازمان بازرسی شهر تهران گفت: شهروندان گزارش‌های فساد و تخلفات اداری کارکنان شهرداری را از طریق سامانه ۱۳۷ اطلاع دهند.
سخنگوی شورای شهر تهران از ارائه گزارش آخرین اقدامات سازمان بازرسی شهرداری تهران در حوزه ارتقای سلامت اداری و بررسی اصلاحیه بودجه ۱۴۰۱ شهرداری تهران در یکصد و شانزدهمین جلسه شورا خبر داد.
جمعه سیزدهم آبان ماه جاری، ماموران کلانتری ۱۵۲ خانی‌آباد در تماس تلفنی کشف جسد دختر ۵ ساله‌ای را در پارک ولایت به محمدتقی شعبانی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه دهم دادسرای امور جنایی گزارش کردند.
مأموران در گزارش خود به بازپرس جنایی اعلام کردند: مقتول در حالی پیدا شده بود که دست‌هایش را از پشت بسته و شالی دور گردنش گره خورده بود و به نظر می‌رسید که از خانه او سرقت هم شده است.
سال گذشته خبری در رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر این که خبرنگاری که برای تهیه گزارش از فرایند واکسیناسیون کرونا به مجموعه ورزشی ساعی مراجعه کرده بود با ضرب و شتم حراست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مواجه و دچار شکستگی شدید در ناحیه دست شد.
آخرین گزارش منتشر شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) نشان می‌دهد که شرکت ایران خودرو دیزل بار دیگر موفق به بهبود کیفیت و کاهش نمره منفی در اتوبوس آتروس شده است.
یک کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه طرح اخیر مجلس در ریزش اخیر بازار سهام اثر گذار بوده است، گفت: بورس از آینده‌ای مثبت برخوردار است و سهامداران نسبت به این بازار دید بلندمدت داشته باشند و با خودداری از رفتارهای هیجانی خود مانع از ایجاد ریزش بیشتر شاخص بورس در بازار شوند.
محسن پیرهادی عضو مجمع نمایندگان استان تهران نیز با اشاره به حضور میدانی خود و تعدادی از نمایندگان استان تهران در محل امامزاده داوود گفت: متاسفانه امامزاده در حریم رودخانه و بخشی از آن در مسیل قرار دارد؛ براساس گزارشات آخرین لایروبی در سال ۹۸ صورت گرفته و بعد از آن دیگر لایروبی انجام نشده است و مسیر رودخانه طولانی و در نقطه‌ای که مسدود شد، مسطح بوده است.
تخلف مرتبط با کوتاژ‌های صوری سامانه بازارگاه و تخلفات شرکت آریا تجارت سهیل، وزیر جهاد کشاورزی را مورد عتاب و خطاب نمایندگان مجلس قرار داد و از او و این وزارتخانه درباره ۱۱۰۰ میلیارد تومان نهاده فروخته شده به کشاورزان در سامانه بازارگاه بدون آنکه کالایی وجود داشته باشد، پاسخ خواسته شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ