نایب رییس کمیسیون کشاورزی مجلس تامین آب و تعیین آب‌بها را از موضوعات مهم در اجرای الگوی کشت دانست و بر همکاری وزارت نیرو در این زمینه تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یزد- استاندار یزد بر ضرورت تأمین منابع مال واحدهای تولیدی و تسریع در پرداخت تسهیلات فرزندآوری، ازدواج و انواع طرح‌های حوزه مسکن از سوی بانک‌های استان تاکید کرد.
اصفهان- مدیرعامل آبفای استان اصفهان بهره‌مندی از منابع محلی را در تامین آب شرب پایدار الزامی دانست و گفت: منابع محلی اعم از چاه‌ها و قنوات باید در مواقع ضروری در مدار بهره برداری قرار گیرد.
تبریز- رئیس جمهور بر ضرورت تامین نیازهای توسعه صنعت چرم آذربایجان شرقی تاکید کرد.
یک کارشناس اقتصادی با اشاره به اینکه قیمت در یک اقتصاد آزاد از طریق بازار و با مکانیزم عرضه و تقاضا تعیین می‌شود، افزود: وقتی رقابت سالمی باشد، خدمات و یا محصول باکیفیت و قیمت بهتر به مصرف کننده می‌رسد. قیمت‌های دستوری نمایشی است و معمولا مصرف‌کننده با آن قیمت کالا یا خدمات را دریافت نمی‌کند.
سمنان- نماینده سمنان مهدی‌شهر و سرخه در مجلس با اشاره به خشکسالی‌های پیاپی حوزه انتخابیه به خصوص در سال‌های اخیر، گفت: اجرای سد فیسک برای تامین آب، ضروری است.
معاون اول رئیس‌جمهور بر ضرورت برنامه‌ریزی و ایجاد جذابیت سرمایه‌گذاری برای مردم و بخش خصوصی و همچنین تامین مالی صندوق توسعه ملی برای ساخت نیروگاه‌های جدید تاکید کرد.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با تاکید بر ضرورت تامین نیازمندی‌های هلال احمر در حوزه ناوگان هلیکوپتری گفت: هلال احمر در هدایت به قانون‌گرایی نقش مهمی دارد.
رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت نظارت بر روند تامین و عرضه کالاهای مورد نیاز مردم، نظارت بر بازار کالاهای مصرفی مردم را وظیفه اساسی اتحادیه‌های صنفی دانست.
در الگوی اقتصاد مقاومتی مساله قیمت و ارزان سازی مواد غذایی موضوع مهمی است در این باره مشارکت کنندگان طرح فجر تا فطر چقدر موفق عمل کرده اند.
معاون اول رئیس جمهور علی رغم تاکید بر ضرورت تامین مسکن و ارائه خدمات آموزشی، حمایتی و درمانی در مناطق و محلات کم برخوردار گفت: آینده و پیشرفت کشور بستگی به آینده سازان در مناطق محروم دارد.
رئیس جمهور در تماس با استاندار آذربایجان غربی و رئیس جمعیت هلال احمر کشور بر ضرورت تسریع در امدادرسانی به ویژه تامین سرپناه مناسب، خوراک و وسایل گرمایشی زلزله‌زدگان تاکید کرد.
ضرورت بهسازی محیط با نقش تعیین کننده فرمانداران، بخشداران و دهیاران و حمایت همه جانبه دستگاه ها، توجه به بخش آموزش سلامت با استفاده از ظرفیت سفیران سلامت مدارس، صدا و سیما و سازمان تبلیغات اسلامی و برآورد هزینه‌ها و تشکیل کمیته بودجه برای تامین اعتبارات لازم، نظارت و ارزشیابی و در نهایت درمان از موارد حائز اهمیت است که باید به آن‌ها توجه جدی داشت.
دبیر کمیسیون تامین کنندگان برنج کشور گفت: ایران سالانه به ۱.۵ تن برنج نیاز دارد که درحال حاضر یک میلیون تن آن وارد شده و برای تنظیم بازار باید ۳۰۰ هزار تن دیگر تا پایان سال وارد وتأمین شود.
معاون استاندار گلستان با بیان اینکه به دلیل برودت هوا و با هدف تامین مستمر، پایدار و ضرورت کنترل پیامدهای ناشی از افزایش مصرف انرژی دستگاه‌های اجرایی استان گلستان به استثنای مراکز درمانی، امدادی و انتظامی به صورت دورکار خواهند بود، تصریح کرد: همچنین بانک‌ها صرفاً دو شعبه در مرکز استان و یک شعبه در شهرستان‌ها با هماهنگی دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان دایر هستند.
رئیس کانون عالی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی گفت: ۲۵ درصد باقی مانده متناسب سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی قبل از تعیین افزایش سنواتی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران اعمال شود.
آیا وجود معلولیت به معنای محروم شدن جامعه از استعداد‌ها و توانمندی‌های این افراد است؟ همه بخش‌های مرتبط با توانبخشی به افراد دارای معلولیت باید تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا هم این افراد فرصت شکوفا کردن استعدادهایشان را داشته باشند و هم جامعه از توانمند‌های خدادادی این افراد محروم نشود.
رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران، بر ضرورت افزایش مستمری های مددجویان متناسب با نرخ تورم در کشور تاکید کرد و گفت: مشکل مددجویان با اجرای نظام چند لایه تامین اجتماعی حل می شود.
مدیر عامل شرکت خدمات تأمین‌اجتماعی، ایجاد سامانه جامع درمان بیمه شدگان تامین اجتماعی را نیازمند توسعه نسخه الکترونیک دانست.
سرپرست شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه بر ضرورت تدوین استانداردهای بومی، خاص صنعت ریلی تاکید کرد و گفت: تأمین تجهیزات و قطعات مترو با توان تولیدکنندگان داخلی از اهداف اصلی این شرکت است.
هوشنگ جزی گفت: اجرای یک میلیون هکتار عملیات آبخیزداری با توجه به اعتبارات مصوب در سال ۱۴۰۱ پیش‌بینی شده و این در حالی است که تامین اعتبار برای تحقق این هدف به کُندی صورت می‌گیرد.
نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه حتی ایثارگران در حال اشتغال نیز مزایای خوبی ندارند و در حداقل تامین معیشت مانده‌اند.
رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر به ضرورت تامین بودجه لازم برای پروژه ساخت هواپیمای ۷۲ نفره تاکید کرد.
قرار است دامنه نوسان بورس تا پایان سال به ۱۰ درصد برسد، کارشناسان عقیده دارند که این افزایش دامنه نوسان می‌تواند صف‌های بازار سرمایه را کاهش دهد.
علی مطهری به ادعاها درباره ضرورت تامین منافع روسیه در توافق برجام ، واکنش نشان داد .

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ