رئیس جمهور در تماس با استاندار آذربایجان غربی و رئیس جمعیت هلال احمر کشور بر ضرورت تسریع در امدادرسانی به ویژه تامین سرپناه مناسب، خوراک و وسایل گرمایشی زلزله‌زدگان تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهم‌ترین اولویت کشور در حال حاضر تامین مسکن و سرپناه مناسب است که وعده‌ی مهم رئیس جمهور در دوران انتخابات ریاست جمهوری هم بود.
دولت باید پاسخ دهد آیا این مردمند که همیشه باید سختی بکشند وفشار را تحمل کنند تا دولت خرجش را دربیاورد و کسری بودجه اش یا اثر تحریم‌ها براقتصاد راجبران کند یا این دولت است که وظیفه بدیهی تامین رفاه مردم بردوشش قرارگرفته است؟ احتمالا جای مردم و دولت عوض نشده است؟
رشیدی کوچی درباره لایحه عفاف و حجاب گفت: اگر ایراد یا انتقادی است به دولت بر می‌گردد نه مجلس، شاید بهتر است آقای رئیسی لایحه را جهت تامین نظر ایشان، پس بگیرند.
رئیسی تصریح کرد: برخی کشور‌های غربی به دنبال ایجاد تفرقه و اختلاف در میان کشور‌های عضو اوپک هستند تا از این طریق منافع خود را تامین کنند که در مقابل این اقدامات، اعضای اوپک باید با تقویت انسجام میان خود مانع تحقق این اهداف شوند.
اگر دولت افغانستان پاسخ مثبت به اخطار رئیس‌جمهور ندهد و نظر ایران را تامین نکند، عکس‌العمل ایران چه خواهد بود؟ آیا اصولاً راهکار عملی جز اعمال فشار برای نظام جمهوری اسلامی باقی می‌ماند؟
از سال ۱۴۰۰ هم زمان با تصویب و ابلاغ قانون جهش تولید مسکن، قرار بر این بود تا شبکه بانکی آستین همت را بالا بزند و بسته ۳۶۰ هزار میلیارد تومانی برای تامین مالی این قانون را در سال ۱۴۰۰ به صورت تسهیلات ارائه کند.
رئیسی با تاکید بر اهمیت تامین مالی و تخصیص به موقع اعتبارات گفت: نگاه دستگاه‌های مسئول در زمینه تامین مالی نیز صرفا نباید به بانک‌ها معطوف باشد، بلکه باید زمینه مشارکت مردم با تضمین سود و سرمایه در این بخش مورد توجه قرار گیرد.
یکی از مشکلات اساسی شهر‌ها و دلایل گسترش تراکم بالا، فارغ از منظر درآمدی برای شهرداری‌ها و نهاد‌های مرتبط، چالش تامین زمین است. همین امر موجب شده، ساختمان‌های بلندمرتبه بدون نگاه کارشناسی و محاسبه تراکم واقعی جمعیتی و ساختمانی، طی سال‌های اخیر، در شهر‌های مختلف کشور و مناطق هر شهر، قارچ‌گونه رشد کنند.
رئیس‌جمهور در گفت‌وگوی تلفنی با استاندار آذربایجان غربی، با قدردانی از تلاش‌های انجام شده در رسیدگی به وضعیت زلزله زدگان شهرستان خوی بر تسریع در شتاب بخشیدن به منظور تامین سرپناه و اسکان مناسب زلزله‌زدگان شهرستان خوی تاکید کرد.
ارومیه - رئیس جمهور در گفتگوی تلفنی با استاندار آذربایجان غربی خواستار سرعت بخشیدن برای تامین سرپناه و اسکان مناسب زلزله زدگان خوی شد.
ارومیه - رئیس جمهور در گفتگوی تلفنی با استاندار آذربایجان غربی خواستار سرعت بخشیدن برای تامین سرپناه و اسکان مناسب زلزله زدگان خوی شد.
ارومیه - رئیس جمهور در گفتگوی تلفنی با استاندار آذربایجان غربی خواستار سرعت بخشیدن برای تامین سرپناه و اسکان مناسب زلزله زدگان خوی شد.
رییسی گفت: تامین یارانه نقدی و کالابرگ معادل ۳۶۰ همت دیده شده است. تامین یارانه نان پیش بینی شده است. تولید خودرو مد نظر است و کمبود‌ها با واردات جبران می‌شود. البته اساس کار توجه به تولید خودرو با کیفیت است.
رئیس جمهور بر لزوم کاهش هزینه‌های درمان و تأمین و پرداخت مابه‌التفاوت افزایش قیمت دارو از طریق بیمه‌ها و نظارت و کنترل قیمت داروها توسط وزارت بهداشت تاکید کرد.
سید ابراهیم رئیسی روز یکشنبه از مرکز کنترل شرکت ملی گاز و شرکت در کارگروه تامین پایدار سوخت زمستانی بازدید کرد.
برای بسیاری این سوال مطرح شد که اگر برنامه دولت برای رفع کسری بودجه، استقراض از بانک نیست پس چه راهکاری مد نظر دارد؟ به هرحال با توجه به تحریم امکان افزایش درآمد‌های نفتی و صادراتی وجود ندارد و عامل رفع بی پولی دولت باید در داخل جستجو شود
رئیس جمهور گفت: مولدسازی اموال مازاد و راکد دستگاه‌ها می‌تواند با رفع محدودیت‌های تامین مالی، تحرکی جدی در اقتصاد کشور بوجود آورد و دولت با تشکیل این هیئت و نظارت دقیق بر عملکرد آن تلاش خواهد کرد مولدسازی اموال و دارایی‌ها مازاد دستگاه‌ها تسریع شود.
رئیس جمهور هدایت صحیح تسهیلات به سوی ایجاد اشتغال واقعی و پایدار را نکته مهم بعدی دانست و تصریح کرد: اتصال سامانه‌های اطلاعاتی و خدماتی دستگاه‌ها از جمله سامانه بانک‌ها به سامانه سازمان تامین اجتماعی، راهکاری موثر برای اطمینان‌بخشی از هدایت صحیح منابع و تسهیلات به سوی اشتغال‌آفرینی واقعی و پایدار است.
رئیس جمهور با اشاره به گزارش‌های دریافتی از کمبود برخی اقلام دارویی، مسئولان مربوطه را مکلف کرد ضمن تامین سریع اقلام داوریی مذکور و رفع نیاز مردم، دلیل قصور احتمالی را به طور دقیق پیگیری کرده و با هر فرد یا مجموعه‌ای که در این زمینه کوتاهی داشته به شکل مناسب برخورد کنند.
رئیس جمهور در گفتگوی تلفنی با استاندار آذربایجان غربی بر اتخاذ تمهیدات لازم برای تامین سرپناه مناسب برای زلزله‌زدگان این استان پیش از آغاز فصل سرما تاکید کرد.
رئیس جمهور در گفتگوی تلفنی با استاندار آذربایجان غربی بر اتخاذ تمهیدات لازم برای تامین سرپناه مناسب برای زلزله‌زدگان این استان پیش از آغاز فصل سرما تاکید کرد.
سید ابراهیم رئیسی صبح فردا دوشنبه، به منظور شرکت و سخنرانی در هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد و در راستای تامین منافع ملت ایران و تلاش برای تحقق «نظم عادلانه بین‌المللی از طریق چندجانبه گرایی اقتصادی» به نیویورک سفر می‌کند.
رئیس جمهور بر تامین نیاز‌ها و مطالبات نخبگان و دانشگاهیان تاکید کرد و گفت: توجه به نخبگان فقط با حرف و سخن تحقق نمی‌یابد و باید نیاز‌های معیشتی و شغلی آن‌ها را نیز تامین کنیم تا زمینه خدمت و فعالیت آن‌ها در کشور تسهیل شود.
رئیسی گفت: دشمن نمی‌خواهد ما به خودکفایی برسیم و به او در تولید بذر و نهال محتاج نباشیم. جوجه یک روزه را ما در داخل کشور تولید می‌کنیم. دشمن نمی‌خواهد تولیدکننده نهاده‌های دامی باشیم، در حالیکه ما زمین داریم. آب را داریم، البته باید مدیریت دقیق شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ