معاون اول رئیس جمهور علی رغم تاکید بر ضرورت تامین مسکن و ارائه خدمات آموزشی، حمایتی و درمانی در مناطق و محلات کم برخوردار گفت: آینده و پیشرفت کشور بستگی به آینده سازان در مناطق محروم دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عربستان امشب در یک مراسم باشکوه قصد دارد نیمار جونیور ستاره برزیلی در باشگاه الهلال معارفه کند تا بتواند از طریق این مراسم بزرگ دیدگان دنیا را کشورش جلب کند تا بتواند در آینده از لحاظ توریستی پیشرفت داشته باشد. شب گذشته در ورزشگاه الهلال آمادگی‌های لازم برای این مراسم بزرگ انجام شد. یکی از خاص‌ترین اقدامات باشگاه الهلال برای معارفه ستاره برزیلی طرح چهره نیمار از طریق هزاران پهپاد است. هزاران پهپاد از داخل ورزشگاه به آسمان ریاض پرواز می‌کنند تا چهره نیمار را طراحی کنند. همچنین هواداران الهلال هم یک تیفوی بزرگ برای خوش آمدگویی در سکو‌های ورزشگاه طراحی کردند. نیمار با قراردادی ۲ ساله به ارزش ۲۰۰ میلیون یورو به الهلال آمد. ستاره برزیلی رکورد بازدید شبکه‌های مجازی در دنیا را با پیوستن به الهلال زد، چون فیلم امضای قراردادش با باشگاه سعودی بیش از ۴۰۰ میلیون بازدید
وزیر آموزش و پرورش، با عنوان این مطلب که اگر اصلاحات لازم انجام نشود آینده خوبی در انتظار کشور نخواهد بود، گفت: آموزش و پرورش امروز بر مدار سند تحول بنیادین قرار گرفته است.
وزیر آموزش و پرورش، با عنوان این مطلب که اگر اصلاحات لازم انجام نشود آینده خوبی در انتظار کشور نخواهد بود، گفت: آموزش و پرورش امروز بر مدار سند تحول بنیادین قرار گرفته است.
موضوع حمایت از جوانان و کسب و کارهای نوپا یکی از مباحث پر اهمیت در کشور است. حضور جوانان در بازارهای مالی و رقابتی و همچنین تقویت تولیدات در جامعه، می تواند گامی موثر در ترقی و پیشرفت نیروی جوان و اقتصاد کشور باشد. بانک ایران زمین در سال های اخیر توانست با طراحی سرویس های مختلف بانکی در بخش تولید داخلی و حمایت از کسب و کارهای خرد تمام توان خود را به کار گیرد، تا خدماتی متمایز به مشتریان خود ارائه کند.
جاده های تازه، پارک های عمومی و بازسازی گسترده در لیبی در ماه های اخیر ناشی از هجوم نقدینگی حاصل از فروش نفت آن کشور بوده است. این وضعیت مردم محلی لیبی را نسبت به آینده امیدوارتر ساخته است. با این وجود، پیشرفت های اقتصادی اخیر یک جنبه تاریک نیز دارد.
منابع در قاهره از پیشرفت در مذاکرات آتش بس خبر با وساطت مصر میان تل آویو و گروه مقاومت جهاد اسلامی خبر می‌دهند؛ احتمالا تا ساعات آینده شاهد برقراری آتش بس فراگیر خواهیم بود.
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: کشور در سایه نقد جدی پیشرفت و توسعه پیدا می‌کند، دیدگاه‌های مختلف باید مجلس را باهم اداره کنند؛ چراکه دیدگاه‌های یکپارچه آسیب می‌رسانند.
باید پذیرفت به خاطر اشتباهاتی که تا الان رخ داده این ابرمشکل پدید آمده و ادامه آن نیز صرف هزینه بیشتر و بی‌نتیجه و از دست دادن زمان برای حل آن است و پیشرفت این وضعیت آسیب‌های بسیار جدی بر سلامت شهروندان گیلانی در آینده خواهد داشت. اگر پسماند را به‌طور کلی در یک شهرک جامع جمع‌آوری کنیم به خاطر حجم بالای آن، بخش خصوصی نیز برای امحای آن ورود می‌کند، اما اگر به صورت تلنبار‌های کوچک داشته باشیم، چون صرفه اقتصادی ندارد در نهایت هزینه امحا نیز به‌عهده دولت خواهد ماند.
بهادری جهرمی سخنگوی دولت حضور جوانان دهه هشتادی را پرشورتر از گذشته خواند و آنان را مایه امید و پیشرفت آینده کشور دانست
پیشرفت سرطان‌شناسی به طور چشمگیری پارادایم درمان سرطان را برای سال‌های آینده تغییر می‌دهد. مواد زیست سازگار موسوم به GeMs با استفاده از مواد کف کننده، غلیظ کننده و گاز تهیه می‌شوند.
جان کربی در جمع خبرنگاران گفت که مذاکره در خصوص احیای برجام در حال حاضر «اصلاً در دستور کار نیست.» او اضافه کرد: «پیشرفتی در خصوص برجام صورت نگرفته و ما انتظار پیشرفت در خصوص آن در آینده نزدیک نداریم.»
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه امسال رئیس‌جمهور و سازمان برنامه و بودجه نگاه وسیعی به لایحه بودجه داشتند، گفت: صندوق پیشرفت و عدالت در بودجه سال آینده پیش‌بینی شده است.
اگر نگاهی به ردیف‌های بودجه بی اندازید به راحتی متوجه خواهید شد که این بودجه به هیچ عنوان در راستای کاهش فقر و بهبود معیشت و افزایش قدرت خرید مردم نیست. زیرا بخش عمده هزینه‌ها در نقاطی است که نه تنها در راستای تولید و اشتغال نیست بلکه هیچ ارتباطی هم به معیشت مردم ندارد. این بودجه از دو طریق عملا یک مانع بزرگ در برابر پیشرفت کشور است.
وزیر راه و شهرسازی گفت: تحویل مسکن مهر از ماه آینده آغاز خواهد شد و تکمیل و تحویل پروژه‌ها با پیشرفت بالای ۹۰ درصد در اولویت هستند.
بازیکن آینده دار تیم ملی جوانان از انگیزه هایش برای پیشرفت در ادامه کار خود می گوید.
شهردار منطقه ۱۱ تهران از پیشرفت فیزیکی ۹۲ درصدی در پروژه مرکز محله حر و بهره‌برداری از این پروژه تا ۱۰ روز آتی خبر داد.
رئیس جمهور در همین راستا از متولیان تدوین بودجه خواست در تنظیم بودجه سال آینده به منظور تأمین درآمدهای مورد نیاز دستگاه‌ها، به ظرفیت‌های اقتصادی مختلف همچون اقتصاد دریا، اقتصاد دیجیتال، اقتصاد گردشگری و سایرحوزه‌ها توجه ویژه داشته باشند.
هیچ راه بهتری برای بازگرداندن ایمان ما به آینده جز افزایش میزان نیروی مغزی موجود برای نوع بشر وجود ندارد؛ و هیچ راهی آسان‌تر برای افزایش این قدرت مغزی وجود ندارد جز آن که به نوابغ امکاناتی را برای انجام کار‌هایی که تنها خود می‌توانند انجام دهند اختصاص دهیم: فکر کردن به افکاری که پیش‌تر هرگز به آن فکر نکرده بودند و حل مشکلاتی که تاکنون غیرقابل حل تلقی می‌شدند.
مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان با ضرورت برپایی اردوهای راهیان پیشرفت دانش آموزی گفت: دانش آموزان به عنوان نسل آینده ساز کشور باید با پیشرفت‌های میهن اسلامی در ابعاد مختلف آشنا شوند.
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: اگر مذاکرات به نتیجه نرسد یا میز مذاکره‌ای وجود نداشته باشد، مسائل کشور و برنامه‌هایی که برای آینده داریم متوقف نخواهد شد و مسیر ما برای پیشرفت باز خواهد بود.
نایب قهرمان رقابت‌های وزنه‌برداری آسیا معتقد است برای پیشرفت و رسیدن به مدال‌های خوشرنگ در میادین بعدی باید روی نقاط ضعف خود تمرکز و انها را برطرف کند.
دوره‌ای از پیشرفت به پایان رسیده و شما از آن چه در آینده خواهد آمد خوش‌تان نمی‌آید. در دهه ۲۰۰۰ میلادی چهار تحول همزمان با یکدیگر به دوره زمانی طولانی قرن بیستم پایان دادند و در کنار یکدیگر ممکن است پایانی بر زمان میل بشر به سوی اتوپیا (آرمانشهر) باشند.
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: راه آهن چابهار-زاهدان با ۶۲ درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان سال آینده تکمیل و با این خط ریلی می‌توان حجم زیادی کالا از بندر چابهار به سایر نقاط کشور جابجا کرد.
«گسترش و توسعه پیوندهای نظامی عرب-اسرائیلی احتمالا رهبری ایران را متقاعد خواهد ساخت تا برنامه اتمی خود را در سطوح پیشرفته کنونی حفظ کند و در آینده از مزایای امنیتی آن بهره‌مند شود. اگر تهران این ارزیابی را داشته باشد که با، یا بدونِ یک توافق اتمی، همکاری نظامی منطقه ای جهت مقابله با توانمندی های این کشور رو به افزایش خواهد بود، احتمالا به این جمع بندی می رسد که احیای برجام عملا حامل خطرها و ریسک های امنیتی گسترده تری برای این کشور است».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ