رئیس کانون عالی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی گفت: ۲۵ درصد باقی مانده متناسب سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی قبل از تعیین افزایش سنواتی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران اعمال شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طرح جراحی اقتصادی که کلید آن در دور دوم دولت عدالت و مهرورزی زده شد و امروز نیز در دولت سیزدهم با همین نام و هدف دنبال می‌شود، آثار بزرگ اجرای این طرح ماندگاری تورم بالای ۴۵ درصد است.
در صورت ورود و اقدام همزمان ضابطان در موضوع واحد، مقام قضایی ذیربط موضوع را تعیین تکلیف خواهد کرد. در صورت ضرورت، وی می‌تواند موضوع را جهت ارایه راه‌حل مناسب به کمیته مربوطه منعکس کند.
در صورت ورود و اقدام همزمان ضابطان در موضوع واحد، مقام قضایی ذیربط موضوع را تعیین تکلیف خواهد کرد. در صورت ضرورت، وی می‌تواند موضوع را جهت ارائه راه حل مناسب به کمیته مربوطه منعکس کند.
رئیس سازمان زندان‌ها در نشستی با هدف انتقال زندان‌های فرسوده به خارج از شهرها و همکاری‌های مشترک برای حمایت از زندانیان و خانواده آنان تاکید کرد.
دادستان کل کشور در نامه ای به معاون اول رئیس جمهور بر ضرورت اتخاذ تدابیر لازم در خصوص بهره‌مندی مناسب از نمایشگاه شهر آفتاب تاکید کرد.
مجری طرح گیاهان قندی وزارت جهاد کشاورزی بر ضرورت بازنگری، اصلاح و افزایش قیمت چغندرقند تاکید کرد.
جانشین وزیر دفاع گفت: آنچه شاهد هستیم سرعت پرشتاب توسعه تکنولوژی در عرصه‌های جهانی است و ضرورت دارد کشور ما نیز در این عرصه متناسب با سرعت توسعه تکنولوژی جهانی گام بردارد.
سازگاری و هماهنگی اخلاقی در درست پیش رفتن یک رابطه ضروری است، اما عوامل دیگری هم وجود دارد که باعث می‌شود زن و مرد را سال‌های سال کنار یکدیگر نگهدارد.
متن مصوبه کمیسیون اجتماعی که مورد بررسی کمیسیون حقوقی و قضایی قرار گرفته به شرح زیر است: «زنانی که برای خروج از کشور نیاز به اذن همسر دارند، در صورت خودداری غیرموجه وی از اعطای اذن، می‌توانند ضمن تقدیم دادخواست، مدارک و مستندات خود مبنی‌بر ضرورت خروج از کشور را به دادگاه خانواده تسلیم کنند. دادگاه خارج از نوبت نسبت به موضوع رسیدگی کرده و در صورت احراز ضرورت امر، عنداللزوم پس از اخذ تأمین مناسب، اذن خروج از کشور با ذکر مدت و دفعات سفر خواهد داد.
رئیس جمهور در تماس با استاندار آذربایجان غربی و رئیس جمعیت هلال احمر کشور بر ضرورت تسریع در امدادرسانی به ویژه تامین سرپناه مناسب، خوراک و وسایل گرمایشی زلزله‌زدگان تاکید کرد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در نشست تخصصی مدیران اجرایی طرح نهضت ملی مسکن به تناسب وضعیت استان‌ها در طرح نهضت ملی مسکن اشاره کرد و گفت: در این طرح عزم جدی و اعتبار خاص ضرورت دارد.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: ضرورت دارد با یک اولویت‌بندی مناسب مشکلات ناشی از آب‌گرفتگی آبادان با قید فوریت رفع شود.
مهلت اعلام نظر هیئت عالی نظارت از تاریخ رسیدن مصوبه مجلس، ۱۰ روز است که اگر ضرورت داشته باشد، این مهلت با هماهنگی شورای نگهبان تا حداکثر مهلت قانونی اظهارنظر این شورا قابل تمدید است. با این حال در مصوبات ۲ و ۳ فوریتی، متناسب با فوریت باید اظهارنظر‌ها اعلام شود. از سوی دیگر قانون اساسی به شورای نگهبان اجازه داده اگر فرصت رسیدگی و اظهار نظر نهایی را در مورد پیش نویس‌های قانونی کافی نداند، از مجلس حداکثر ۱۰ روز دیگر مهلت بخواهد.
نماینده مردم چابهار با اشاره به لزوم برخورد قاطع با مقامات پکن، استفاده از ادبیات دیپلماتیک متناسب با چنین اقدامی را ضروری دانست و تأکید کرد: «سفیر چین حتما باید احضار شود نه این‌که بگویند ما سفیر را خواسته‌ایم. چرا که ادبیات دیپلماتیک هم فوق‌العاده مهم است که متاسفانه آن انتظاری که از وزارت امور خارجه داشتیم برآورده نشد.»
آیا وجود معلولیت به معنای محروم شدن جامعه از استعداد‌ها و توانمندی‌های این افراد است؟ همه بخش‌های مرتبط با توانبخشی به افراد دارای معلولیت باید تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا هم این افراد فرصت شکوفا کردن استعدادهایشان را داشته باشند و هم جامعه از توانمند‌های خدادادی این افراد محروم نشود.
مشهد ـ مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی گفت: یکی از ضروری‌ترین نیازهای افراد دارای معلولیت رفع مشکلات محیطی و مناسب سازی معابر و محیط فضای شهری است.
رئیس جمهور گفت: امروز همه قبول دارند که نظام اداری نیازمند تحول است و در دولتی که پرچم تحول‌خواهی را برافراشته، ضرورت دارد نظام اداری و ساختار حکمرانی متحول و متناسب‌سازی شود.
رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران، بر ضرورت افزایش مستمری های مددجویان متناسب با نرخ تورم در کشور تاکید کرد و گفت: مشکل مددجویان با اجرای نظام چند لایه تامین اجتماعی حل می شود.
رئیس‌جمهور با اشاره به وضعیت نامناسب شیوع کرونا در برخی کشورها، تداوم رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و تزریق دوز یادآور واکسن بر اساس زمان‌بندی متناسب را ضروری دانست.
رئیس‌جمهور با اشاره به وضعیت نامناسب شیوع کرونا در برخی کشورها، تداوم رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و تزریق دُز یادآور واکسن بر اساس زمان‌بندی متناسب را ضروری دانست.
معاون اول رییس جمهور گفت: ضروری است نظام آموزشی با نیازها و تقاضاهای اشتغال مطابقت یابد و مهارت آموزی در راس نظام تعلیم و تربیت قرار گیرد.
مهندس ایرج رخصتی معتقد است همکاری بیشتر دولت با فولادسازان در راستای بهره گیری مناسب از ظرفیت های معدنی کشور یک ضرورت است که باید به آن توجه بیشتری داشت.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی حذف خودرو ناقص از فرآیند تولید ایران‌خودرو را اقدام مدیریتی بسیار مناسب و بجایی برشمرد و گفت: علاوه بر خالی شدن پارکینگ‌ها، تحویل خودروها رضایتمندی مشتریان را به دنبال داشته و سبب ایجاد روند کاهشی قیمت بازار با افزایش عرضه شده است.
بازداشت سارقان 3 میلیاردی شرکت خصوصی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ