معاون اول رئیس‌جمهور بر ضرورت برنامه‌ریزی و ایجاد جذابیت سرمایه‌گذاری برای مردم و بخش خصوصی و همچنین تامین مالی صندوق توسعه ملی برای ساخت نیروگاه‌های جدید تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون توسعه طرح‌های شرکت برق حرارتی گفت: سومین واحد بخار ۱۶۰ مگاواتی نیروگاه سیکل‌ترکیبی سبلان با حجم سرمایه‌گذاری ۱۳۰ میلیون یورو به شبکه سراسری برق کشور متصل و وارد چرخه تولید انرژی شد.
وزیر کار و رفاه از افزایش سرمایه گذاری های مشترک خبر داد و گفت: در زمینه اشتغال زایی همکاری مشترک خواهیم داشت.
امیر قطر در گفتگو با رئیس جمهور کشورمان آمادگی کشورش را برای افزایش همکاری‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری در ایران اعلام کرد.
مدیرعامل شرکت نفتی روسنفت روسیه گفت به خاطر کمبود سرمایه‌گذاری در پروژه‌های جدید، افزایش قیمت این حامل انرژی در بازار جهانی اجتناب‌ناپذیر است.
وزیر سرمایه‌گذاری، صنعت و تجارت ازبکستان از تهیه نقشه راهی برای رسیدن تجارت یک میلیارد دلاری بین ایران و ازبکستان خبر داد.
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم امام جمعه تبریز با اشاره به سفر رئیس جمهور صهیونیست‌ها به جمهوری آذربایجان گفت: همه شرایط نشان می‌دهد که غرب در مسیر سراشیبی و نابودی قرار دارد و رابطه با جریان غرب و رژیم صهیونیستی به عنوان مولود نامشروع‌شان سرمایه‌گذاری روی اسب بازنده است و ما معتقدیم که مردم مسلمان و دوست و برادر جمهوری آذربایجان پاسخ این اقدام اسرائیل غاصب را خواهند داد.
شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه به منظور افزایش عمق ساخت داخل تفاهم‌نامه همکاری با شرکت قطعه گستر را با حضور مدیر عامل شرکت مس منعقد کرد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی با تاکید بر اینکه توسعه روابط اقتصادی و تعاملات ایران و عربستان، یک ارتباط برد - برد است، گفت: توافقی که میان دو کشور ایران و عربستان شکل گرفته فرصت های تجارت و سرمایه گذاری میان دو کشور را افزایش خواهد داد.
بهبود اقتصاد جامعه از طریق تغییر روابط و شرایط خارجی، افزایش سرمایه‌گذاری و اشتغال و کوشش برای بودجه عادلانه‌تر است که هیچ یک رخ نداده است.
رئیس‌کل سازمان سرمایه‌گذاری گفت: در سال اول دولت سیزدهم نسبت به سال آخر دولت قبل، میزان جلب سرمایه گذاری ۲.۵ برابر افزایش یافت.
مدیرعامل شرکت راه آهن از اصلاح شیوه نامه اجرایی ماده ۱۲ قانون رفع موانع تولید خبر داد و گفت: شیوه نامه جدید به امضای وزیر راه و شهرسازی و وزیر نفت رسیده است.
عدم پیش‌بینی رشد اقتصادی در سال ۱۴۰۶ و پیش از آن شاید به معنای منفی بودن آن است به‌ویژه که پیش‌تر اعلام شد که سرمایه‌گذاری در کشور حتی کمتر از مقدار لازم برای جبران استهلاک است. این‌ها یعنی اینکه یک فاجعه تمام‌عیار برای اقتصاد و مردم ایران در راه است. برای درک این مساله کافی است که به یکی از آخرین تصمیمات اعلام شده اشاره کنیم که می‌خواهند حقوق کارکنان را در سال ۱۴۰۲ فقط به میزان متوسط ۲۰ درصد افزایش دهند. طبعا با تجربه‌ای که از افزایش ۵۷ درصدی سال گذشته کارگران به دست آورده‌اند، حقوق بخش کارگری را هم خیلی کمتر افزایش خواهند داد. این به معنای فقیرتر شدن حقوق‌بگیران خصوصی و عمومی است.
عین‌اللهی با تاکید بر لزوم افزایش سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه تولید داروهای دانش‌بنیان گفت: وزارت بهداشت تلاش می‌کند در حد توان خود برای تولید محصولات دارویی دانش‌بنیان بودجه تخصیص دهد، ولی ما نیاز داریم که به سمت مردمی کردن پژوهش‌های حوزه سلامت برویم و از مردم درخواست کنیم سرمایه‌های خود را به جای این که برای خرید دلار و سکه هزینه کنند، به طرح‌های تحقیقاتی حوزه دارو اختصاص دهند و مطمئن باشند که این طرح‌ها می‌تواند سودآور باشد.
رشد اقتصادی بخش کشاورزی کشور در تابستان سال ۱۴۰۱ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳.۲ درصد و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه کشاورزی در ۹ ماهه نخست امسال، ۴۵ درصد افزایش یافت.
سید علی حسینی با اشاره به اینکه زمان مناسب برای رفع نقاط ضعف و سرمایه‌گذاری در بنادر شمالی کشور فرارسیده است، گفت: ایران باید سهم خود را از حمل و نقل دریای خزر افزایش دهد.
معاون نخست‌وزیر روسیه، روابط ایران و روسیه را اعتمادآمیز و در سطح عالی سیاسی عنوان کرد و گفت: حجم سرمایه‌گذاری روس‌ها در میدان‌های نفتی ایران افزایش می‌یابد.
وحید روشن قلب گفت: برای سهامدارانی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی اقدام به مشارکت در افزایش سرمایه می‌کنند. سهامداران روش مستقیم نیز به صورت خودکار در افزایش سرمایه‌ها مشارکت داده می‌شوند. سهامداران با مراجعه به سامانه سجام می‌توانند تغییرات سهام خود را ملاحظه کنند.
گفت: هر یک واحد سرمایه‌گذاری برای بهینه‌سازی مصرف انرژی، معادل ۱۰ واحد سرمایه‌گذاری برای بخش تولید است.
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی از افزایش دو برابری تولید فرآورده‌های تزریقی حجیم (سرم) در شرکت داروپخش خبر داد.
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی از افزایش دو برابری تولید فرآورده‌های تزریقی حجیم (سرم) در شرکت کارخانجات داروپخش خبر داد.
وزیر نفت با تاکید بر سرمایه‌گذاری در ساخت پالایشگاه و پتروپالایشگاه در کشور گفت: ظرفیت پالایشی در کشور باید افزایش یابد.
اینتل و شرکت مدیریت دارایی بروکفیلد کانادا روز سه‌شنبه توافق کردند به طور مشترک تا سقف ۳۰ میلیارد دلار بر روی کارخانه‌های تراشه‌ساز در آریزونا سرمایه گذاری کنند.
دبیرکل کانون شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت گفت: پیش‌بینی می‌شود سود سهام عدالت که در پایان سال جاری پرداخت خواهد شد نسبت به سال گذشته دو برابر شود.
کامران ندری کارشناس مسائل پولی و بانکی با اشاره به اینکه قانون جدید چک از سال گذشته اجرایی شده است، گفت:با توجه به اینکه چک یک وسیله مبادله پول در کشور به حساب می‌آید که بسیار کارایی زیادی دارد، در مقابل برخی افراد با کشیدن چک‌های بلامحل باعث افزایش آمار چک‌های برگشتی می‌شدند که موضوع پرونده‌های زیادی را در دادسرا‌ها به وجود آورده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ