اصفهان- مدیرعامل آبفای استان اصفهان بهره‌مندی از منابع محلی را در تامین آب شرب پایدار الزامی دانست و گفت: منابع محلی اعم از چاه‌ها و قنوات باید در مواقع ضروری در مدار بهره برداری قرار گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بهرام قاسمی گفت: این وضعیت سیاست‌خارجی قابل دوام نیست و باید تغییر کند. نیاز به تغییرات مشخصی دارد که باید ابزارهایش را پیدا کرد. ابزارهای فعلی منافع ملی ایران را تامین نمی‌کنند. تا الان اقتصاد به سیاست‌خارجی یارانه داده و ما اقتصاد را در خدمت سیاست خارجی گذاشتیم و هزینه کردیم. منابع کشور را عمدتاً در خدمت سیاست‌خارجی و اهداف سیاست‌خارجی استفاده کردیم. این روند دیگر قابل ادامه دادن نیست.
نشست تبیین کاربردی هوش مصنوعی در برنامه ریزی انسانی و مصرف منابع مالی آموزش و پرورش با حضور کارشناسان و متخصصان این حوزه در پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش برگزار شد.
رئیس هیأت مدیره شرکت سنگ آهن مرکزی ایران گفت: به موجب یک تفاهمنامه، شرکت سنگ آهن مرکزی می‌تواند از منابع صندوق به عنوان سرمایه اهرمی برای پروژه‌های محیط زیستی خود استفاده کند.
فدراسیون فوتبال استفاده پرسپولیس از منابع مالی خود در فیفا را رد کرد و گفت هنوز سهم باشگاه ها از حضور بازیکنان آنها در جام جهانی مشخص نشده است.
آنچه که مدت‌هاست در نواحی مختلف عرصه‌های جنگلی مازندران با آن مواجه هستیم، تحمیل پایان زندگی بر درختی که ریشه در خاک دارد، سناریوی تلخ منفعت طلبان برای منابع ملی در مازندران شده و مواجه شدن با درختانی که به دست انسان آسیب دیده‌اند تا پس از مدتی خشک و از بین روند، فاجعه زیستی را عمیق‌تر ترسیم می‌کند.
رئیسی نظارت بر عملکرد شرکت‌های بزرگ و جلوگیری از سوءرفتار و عمل این شرکت‌ها در استفاده از منابع مالی دولتی را ضروری خواند و گفت: برخورد قاطع با متخلفان که با استفاده از مواد اولیه داخلی و به قیمت ریال، کالا را تولید، ولی با نرخ ارزی و گران عرضه می‌کنند و سبب اخلال در نظام اقتصادی و آسیب به سفره مردم می‌شوند، در دستورکار مسئولان باشد.
وزیر اقتصاد در بازدید از خزانه داری کل کشور، مدیریت منابع عمومی بودجه در سال ۱۴۰۱ را نقطه عطف و چرخشی مثبت در مدیریت مالی عمومی کشور ارزیابی کرد.
سخنگوی دستگاه دیپلماسی گفت: خط قرمز ایران منافع ملی و حقوق قانونی و شناخته شده ملت ایران در استفاده صلح آمیز از انرژی هسته‌ای است.
لبنیات منبع اصلی استخوان سازی است و هر فنجان شیر، ۲۸۰ میلی گرم کلسیم دارد. اما شما می‌توانید برای کسب ۱۰۰۰ تا ۱۲۰۰ میلی گرم کلسیم مورد نیاز روزانه از محصولات گیاهی نیز استفاده کنید.
لبنیات منبع اصلی استخوان سازی است و هر فنجان شیر، ۲۸۰ میلی گرم کلسیم دارد. اما شما می‌توانید برای کسب ۱۰۰۰ تا ۱۲۰۰ میلی گرم کلسیم مورد نیاز روزانه از محصولات گیاهی نیز استفاده کنید.
قائم مقام مدیرعامل بانک شهر از استقبال هواداران دو تیم محبوب پایتخت از کارت های هواداری این بانک خبر داد و گفت: شعب بانک در سراسر کشور باید از این فرصت برای افزایش منابع خرد استفاده کنند.
آیا شیوه کنونی تعیین هزینه دادرسی آیا می تواند تامین کننده منافع مشترک مردم و دستگاه قضا باشد یا این شیوه به علت تغییرات اجتماعی و اقتصادی و تورم حاکم بر کشور خود تبدیل به یک مانع مهم برای طرح دعاوی به خصوص از نوع مالی شده است؟
نماینده و رئیس پیشین کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: از زمانی که بحث احیای برجام مطرح شده است منافع ملی ما قربانی کشور‌های دیگر شده است، تا سخن بگویید فریاد می‌زنند این‌ها غربگرا هستند، خود من معتقدم خیلی از کشور‌های غربی خبیث هستند و شکی در آن ندارم و اگر ایران قدرت نظامی نداشت حتما از گزینه نظامی علیه ایران استفاده می‌کردند. حمله ما به پایگاه عین الاسد ساقط کردن پهپاد پیشرفته آمریکایی باعث شد گزینه نظامی را از میز بردارند.
علی اکبر رائفی پور با بیان اینکه هاشمی‌رفسنجانی با عرب‌ها، خاتمی با اروپا و احمدی‌نژاد با آمریکای لاتین روابط خوبی داشتند و می‌توانستیم با استفاده از ظرفیت این افراد و برقراری روابط با محوریت آنان با این کشورها، وضعیت بهتری را برای کشور رقم بزنیم، گفت: اما از آنها به نفع منافع ملی بهره‌برداری نکردیم. این موضوعات مسائلی است که باید از آنها در شیوه حکمرانی خوب به‌درستی استفاده کنیم و صرفا منافع ملی را در این قالب تعقیب کنیم.
علیرضا کنگرلو، مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی صندوق توسعه ملی، با اشاره به برخی درخواست‌های نامتعارف برای استفاده از منابع بین نسلی صندوق توسعه ملی گفت: شعارهای سیاسی و یا اجتماعی را جایگزین مطالعه و ارزیابی فنی، مالی و اقتصادی یک طرح نکنیم و منابع صندوق توسعه ملی را با منابع بودجه‌ای اشتباه نگیریم.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز در مجمع وزارتی «سازمان امنیت و همکاری اروپا» در لهستان گفت: ۳۰۰ میلیارد دلار از منابع مالی بانک مرکزی روسیه باید در بازسازی اوکراین استفاده شود.
رییس دانشگاه عالی دفاع ملی اعلام کرد: با توجه به این‌که واردات خودرو ارزبری بسیار بالایی را به دنبال دارد، بدیهی است که استفاده از منابع ارزی به منظور ارتقای ظرفیت‌های تولید ملی باید در اولویت قرار گیرد.
«شرکت‌های دانش بنیانی که این روز‌ها در کشور حرف‌شان زیاد زده می‌شود، به هیچ عنوان دانش بنیان نیستند و تنها برای کسب منافع مادی و استفاده از رانت‌ها تشکیل شده اند و هیچکدام از آن‌ها بر پایه نوآوری و دانش نیستند، بلکه بسیاری‌شان تبدیل به دکانی شده‌اند که تنها به فکر منابع مالی هستند و این حرف‌هایی که در موردشان زده می‌شود محلی از اعراب ندارد.»
معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اعلام کرد استفاده از منابع انرژی‌های نو و تجدیدپذیر در کشور گسترش یافت.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: برای تأمین منابع مالی نمی‌توان منتظر ماند، زیرا استفاده از فناوری‌های نوین می‌تواند بسترساز جذب درآمد شود.
رویترز به نقل از دیپلمات ها و منابع اطلاعاتی در منطقه اضافه کرد: "اسرائیل برای مدت طولانی است که دشمن خود یعنی ایران را در سوریه به عنوان یک تهدید امینت ملی می بیند و به دنبال گسترش حوزه حملات برای ضربه زدن به روش جدید انتقال تسلیحات ایران به سوریه است". منظور از روش جدید، استفاده از فرودگاه های سوریه است.
رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد گفت: موضوع بحث جعل و سو استفاده از مدارک تحصیلی از زمان تشکیل مؤسسات آموزشی وجود داشته و سابقه زیادی دارد؛ اما امروزه به خاطر گستردگی ارتباطات در حوزه فضای مجازی و اینترنت، این موضوع خیلی ملموس‌تر و بیشتر شده است، چرا که منافع مالی گسترده‌ای را برای سو استفاده گران این عرصه فراهم می‌کند.
منابع آگاه در دولت هند می‌گویند احتمالا به‌زودی سیستم‌های پرداخت هند و روسیه و استفاده از ارزهای ملی، در سازوکار بانکی کشورهای همدیگر پذیرش خواهند شد.
میرکاظمی سپس گفت: به دنبال این هستیم از محل این منابع برای صندوق پیشرفت و عدالت استفاده کنیم. برای اینکه پشتوانه‌ای باشد تا فعالیت اقتصادی در استان شکل بگیرد و همچنین امور عمرانی که بتوانیم جهشی به کارهای عمرانی بدهیم تا در کنار منابعی که داریم از آن هم استفاده کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ