مشهد ـ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: مسئله ورزش بانوان با ماهیت و شکل امروزی و درخشش ظرفیت‌های فراوان خواهران متدین ما، مدیون انقلاب اسلامی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست هیئت شمشیربازی استان اصفهان معتقد است: در بحث تمرین، مربیان آقا قوی‌تر هستند. اگر در این زمینه می‌توانستیم تمریناتی انجام دهیم، تیم‌های ما به مراتب قوی‌تر می‌شدند که متأسفانه نمی‌شود.
بازیکنان تیم ملی هاکی روی یخ ایران که روزگاری نه چندان دور مردم از دیدن تجهیزات ورزشی شان تعجب می کردند، حالا به چهره های شناخته شده در ورزش و بین مردم تبدیل شده اند.
وزیر ورزش و جوانان، نایب قهرمانی تیم ملی هاکی روی یخ بانوان در مسابقات قهرمانی آسیا را تبریک گفت.
در پی اتفاقات رخ داده ناهنجار در مسابقات استقامت فارس، معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با تقبیح این رخداد از رسیدگی فوری این مساله خبر داد.
در نشست وزير ورزش با رييس و نواب رييس فدراسيون فوتبال در خصوص حضور بانوان در استاديوم هاى فوتبال بحث و بررسى صورت گرفت.
معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان از اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا بازدید کرد.
اولگ ماتیتسین، وزیر ورزش روسیه با حضور در کمپ تیم‌های ملی، بازدید ویژه‌ای از مناطق مختلف آن داشت.
با اعلام معاون بانوان وزارت ورزش،‌ فقط استادیوم آزادی میزبان تماشاگران خانم در لیگ برتر خواهد بود.
«تورج فرهادی»، شهردار منطقه ۱۹ می‌گوید: «با هدف هم‌افزایی، ایجاد فضا و امکانات مطلوب‌تر و خدمت‌رسانی به شهروندان، به‌خصوص ساکنان مناطق جنوبی شهر، و ایجاد روحیه نشاط و تقویت سلامت جسم و روح بانوان، راه‌اندازی فضای آموزش چوگان در دستور کار قرار دارد.»
مدیرعامل باشگاه پارت نوین گفت: بعد از موفقیتی که در لیگ تکواندو داشتیم، حضور در لیگ برتر مردان و تشکیل تیم کیک بوکسینگ بانوان برای ورود به لیگ از اهداف بعدی ماست.
مدیرعامل باشگاه پارت نوین گفت: بعد از موفقیتی که در لیگ تکواندو داشتیم، حضور در لیگ برتر مردان و تشکیل تیم کیک بوکسینگ بانوان برای ورود به لیگ از اهداف بعدی ماست.
وزارت ورزش و جوانان قصد دارد المپیاد تازه تاسیسی را برگزار کند که ویژه بانوان است و با عنوان «المپیاد فرهنگی ورزشی نوروزگاه» اسفندماه سالجاری اولین دوره خود را پشت سرخواهد گذاشت.
ملی پوش هندبال بانوان ایران گفت: ما برای بار دوم سهمیه رقابت‌های جهانی را به دست آوردیم و انتظار داریم وزارت ورزش همانند دیگر رشته‌ها از ما هم حمایت کند.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده کسب سهمیه جهانی توسط تیم ملی هندبال بانوان ایران را تبریک گفت: بانوان ایران اسلامی در عرصه ورزش نقش تاریخ سازی دارند.
خزعلی اظهار داشت: بیشترین مطالباتی که از سوی ورزشکاران زن مدال آور مطرح شد در اختیار داشتن امکانات ورزشی، ایجاد سالن‌های ورزشی مناسب، تامین تجهیزات حرفه‌ای ورزشی، پشتیبانی برای سفر‌های خارجی و مشارکت در مسابقات بین المللی بود.
معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، از جذب بانوان ورزشکار دارای سهمیه‌های المپیک و قهرمانی در مسابقات قهرمانی آسیا در دستگاه‌های اجرایی خبر داد.
مراسم تجلیل از بانوان محجبه قهرمان ورزش کشور با حضور قهرمانان و مدیر عاملین باشگاه‌های ورزشی مس ایران و شرکت صنایع ملی مس ایران برگزار شد.
وزیر ورزش امروز با چند تن از بانوان مدال آور رشته های وزنه برداری و دوومیدانی دیدار کرد.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: به دنبال احداث زمین چمن مصنوعی ورزشی برای بانوان در مناطق هستیم.
مشهد ـ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: مسئله ورزش بانوان با ماهیت و شکل امروزی و درخشش ظرفیت‌های فراوان خواهران متدین ما، مدیون مجاهدت‌های انقلاب اسلامی است.
معاون امور بانوان وزارت ورزش با تاکید بر حمایت از بانوان ورزشکار برای حضور در بازی‌های آسیایی و کسب سهمیه المپیک از اختصاص ردیف اعتباری ویژه در این زمینه خبر داد.
وزیر ورزش و جوانان طی پیامی کسب نخستین عنوان نایب قهرمانی تیم ملی نجات غریق بانوان ایران در ماده ۹۰×۴ متر مسابقات ۲۰۲۲ قهرمانی جهان را تبریک گفت.
سینا کلهر: از سکوها دیدید که حضور هواداران گزینشی نبود. همه شاهدند به خاطر ظرفیت ورزشگاه و تعمیرات نتوانستیم بیشتر از این از حضور هواداران بهره مند شویم.
حمید سجادی وزیر ورزش گفت: هر زمان که لازم بوده شرایط حضور زنان در ورزشگاه را فراهم کردیم. فدراسیون فوتبال هم در حال بررسی شرایط است و ما هم جلسه‌ای برای کمک به فدراسیون برگزار کردیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ