معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، از جذب بانوان ورزشکار دارای سهمیه‌های المپیک و قهرمانی در مسابقات قهرمانی آسیا در دستگاه‌های اجرایی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در راستای تحقق اهداف خود در تیم ملی شنا در نظر دارد به زودی با یک مربی ترکیه‌ای آغاز به همکاری کند.
دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس با انتقاد از جذب دروازه‌بان خارجی گفت: با تصمیمی که باشگاه گرفته است سهمیه سال آینده می سوزد!
با وجود پیروزی پر گل در دیدار روز گذشته، اما جواد نکونام همچنان تیمش را نیازمند تقویت می بیند.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران از ثبت نام بیش از ۵ هزار نفر در طرح اکرام ایتام و محسنین از طریق خانه اکرام در پنج ماهه امسال خبر داد.
تیم بسکتبال شهرداری گرگان با نوید رضایی‌فر، سالار منجی و حسن علی‌اکبری به توافق نهایی دست یافت.
فدراسیون شطرنج قصد دارد در صورت مهیا شدن شرایط و به منظور آماده‌سازی بهتر بازیکنان اعزامی به بازی‌های آسیایی، یک مربی خارجی جذب کند تا به صورت «آنلاین» کنار آنها باشد.
رئیس سازمان هواشناسی کشور گفت: در ۴ سال اخیر میزان جذب نیروی انسانی در سازمان نسبت به ۴ سال قبل از آن ۳ برابر شده است.
استقلال به طور قطع در روزهای آینده ۲ بازیکن خارجی جذب می کند
تیم ملی بسکتبال چین با یک بازیکن آمریکایی الاصل در جام جهانی ۲۰۲۳ حضور پیدا می‌کند.
مدیر کل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش گفت: اگر سازمان امور اداری و استخدامی این مجوز را به ما بدهد از طریق ماده ۲۸ نیروی مورد نظرمان را جذب خواهیم کرد.
فدراسیون بسکتبال در راستای توسعه بسکتبال سه نفره اقدام به جذب مربی خارجی برای این رشته کرده است.
فدراسیون بسکتبال در راستای توسعه بسکتبال سه نفره اقدام به جذب مربی خارجی برای این رشته کرده است.
فدراسیون بسکتبال در راستای توسعه بسکتبال سه نفره اقدام به جذب مربی خارجی برای این رشته کرده است.
رییس فدراسیون هاکی از جذب سرمربی چینی تیم ملی آمریکا برای هدایت تیم ملی هاکی بانوان ایران خبر داد.
مسئله «کیفیت و کمیّت نیروی انسانی در وزارت امور خارجه و جذب عناصر کارآمد و قابل اعتماد»، نکته دیگری بود که رهبر انقلاب به آن اشاره کردند و گفتند: وزارت امور خارجه باید نیرو‌هایی جذب کند که عمیقاً و از بُن دندان به مبانی فکری و سیاسی انقلاب و جمهوری اسلامی باور داشته باشند، و با انگیزه کافی و اراده‌ای قوی و تحرک و فعالیت در مقابل طوفان‌های فکری و تبلیغاتی بیگانگان بایستند و خم نشوند.
فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران گفت: به دنبال به کار گیری نیروهای بانو هستیم و در ابتدای برنامه حدود ۲۰۰ نفر جذب خواهند شد.
عرضه اولیه سهام شرکتها همواره بعنوان یکی از راهکارهای جذب سرمایه گذاران در بازار سرمایه به شمار می رود. اما اینکه این عرضه ها در چه شرایطی و با چه قیمتی انجام شوند تاثیر بسزایی در نتیجه آن خواهد داشت. چند نماد از ابتدای سال عرضه اولیه شده است؟ و کدام عرضه ها بازدهی منفی و کدام مثبت داشتند؟
سرمربی تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان گفت: به بازیکنان جوانم اعتماد کردم و دیدم نتیجه بازی را تغییر دادند.
نایب رئیس فدراسیون بسکتبال از جذب گزینه خارجی برای حضور در راس کادر فنی تیم ملی بانوان خبر داد و اینکه رایزنی هایی ابتدایی در این زمینه آغاز شده است.
معاون منابع انسانی وزارت دفاع، گفت: با تصویب قوانین مربوط به جذب و بکارگیری بانوان در وزارت دفاع، شاهد بکارگیری درصد بیشتر از بانوان در وزارت دفاع خواهیم بود.
سرمربی تیم بسکتبال بانوان تیروژ حیات کردستان گفت: با تیم سپهرداد تهران توافق کردیم که بازی‌های رفت و برگشت را در سنندج برگزار کنیم.
شهردار بوشهر گفت: بوشهر با توجه به وجود منابع، امکانات، درآمد و منابع انسانی قوی می‌تواند با مشارکت و همکاری و تعامل بین دستگاه‌ها شاهد پیشرفت‌های خوبی در کار‌های عمرانی و جذب گردشگر و خدمات رسانی به جمعیت بالای بانوان داشته باشد.
جذب آتش‌نشانان زن در دوره سابق مدیریت شهری محقق نشد و در نهایت ۶۴۹ روز پس از هدف‌گذاری مدیریت شهری سابق برای جذب بانوان آتش‌نشان، در دوره ششم مدیریت شهری تحقق پیدا کرد.
بهترین بازیکن مسابقات چوگان بانوان جام صفویه تأکید کرد، چوگان وضعیت رو به رشدی دارد، اما جذب بازیکن خیلی سخت است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ