با اعلام معاون بانوان وزارت ورزش،‌ فقط استادیوم آزادی میزبان تماشاگران خانم در لیگ برتر خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: کنایه سلیمی نمین به حزب موتلفه و بادامچیان / سرنوشت «رابرت مالی» پس از مرخصی اجباری چه می‌شود؟ /کنایه لاریجانی به صداوسیما و ارشاد: تقابل با هنرمندان کاملا اشتباه است! و... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند:کنایه سلیمی نمین به حزب موتلفه و بادامچیان/سرنوشت «رابرت مالی» پس از مرخصی اجباری چه می‌شود؟/کنایه لاریجانی به صداوسیما و ارشاد: تقابل با هنرمندان کاملا اشتباه است! و... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند:کنایه سلیمی نمین به حزب موتلفه و بادامچیان/سرنوشت «رابرت مالی» پس از مرخصی اجباری چه می‌شود؟/کنایه لاریجانی به صداوسیما و ارشاد: تقابل با هنرمندان کاملا اشتباه است! و... را می‌خوانید.
وزارت خارجه چین اعلام کرد که وزیر خارجه این کشور با معاون وزیر خارجه روسیه در پکن دیدار و طرفین پیرامون روابط دو کشور و همچنین موضوعات بین المللی و منطقه ای تبادل نظر کردند.
معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز درباره دیدار با «علی باقری‌کنی» اعلام کرد: دیروز و امروز گفتگوهای فشرده‌ای با معاون وزیر امور خارجه ایران داشتم.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: وزیر کشور اعلام کرد بخشنامه معاونت سیاسی وزارت کشور بدون هماهنگی با وی بوده و قول داد معاون سیاسی خود را تغییر دهد.
سیدمحمد پولادگر اعلام کرد که مجمع مدیریتی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال بعد از فینال جام حذفی برگزار می‌شود.
معاون وزیر ورزش اعلام کرد بازسازی استادیوم آزادی هزینه‌های بسیار زیادی دارد.
پس از اعلام برگزار نشدن مجمع انتخابات فدارسیون کاراته و اعتراض برخی اعضای مجمع، پولادگر از برگزاری این مجمع در تاریخ ۲۲ اسفندماه خبر داد.
پس از اعلام برگزار نشدن مجمع انتخابات فدارسیون کاراته و اعتراض برخی اعضای مجمع، پولادگر از برگزاری این مجمع در تاریخ 22 اسفندماه خبر داد.
به گفته معاون وزیر ورزش و در صورت عدم بروز موضوع غیرمنتظره و غیرقابل پیش‌بینی، انتخابات فدراسیون‌هایی که پیش از این زمان آنها اعلام شده بود، برگزار می‌شود.
معاون اول رييس جمهور اعلام كرد سجادى با بهبود وضعيتش به زودى به وزارت ورزش بازمى گردد.
وزارت دفاع با صدور اطلاعیه ای ضمن قدردانی از جامعه اطلاعاتی کشور و قوه قضائیه در برخورد قاطع با خائنان اعلام کرد: علیرضا اکبری در هیچ دوره وزارت دفاع سابقه معاون وزیر را نداشته است.
وزارت دفاع با صدور اطلاعیه ای ضمن قدردانی از جامعه اطلاعاتی کشور و قوه قضائیه در برخورد قاطع با خائنان اعلام کرد: علیرضا اکبری در هیچ دوره وزارت دفاع سابقه معاون وزیر را نداشته است.
یک نفر روحانی در لیست ارسالی این بلیت به طرف قطری حضور دارد و آن هم مدیرکل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان است. تقریبا ۹۰ درصد این بلیت‌ها بین مستندسازها، خبرنگار‌ها و ورزشکاران غیرفوتبالی توزیع شده است.
تعدادی از بلیت‌های سهمیه ساکنان قطر که به فروش نرفته به ایران اهدا شده است. بلیت‌هایی که حرف و حدیث‌های زیادی ایجاد کرده است. معاون وزیر ورزش در این باره تاکید دارد که ۹۰ درصد این بلیت‌ها به مستندسازان ورزشی و ورزشکاران غیرفوتبالی اهدا شده است.
معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در فاصله ۲۴ ساعت به اعزام تیم ملی تکواندو به مسابقات قهرمانی جهان از تمرینات این تیم بازدید کرد.
یکی از اعضای مجمع فدراسیون سوارکاری گفت: برای پیگیری موضوع به وزارت ورزش مراجعه کردیم اما به ما اعلام شد که به دستور معاون وزیر اجازه ورود به وزارتخانه را نداریم.
معاون وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد در جریان دلیل برکناری مصطفی آجورلو از مدیرعاملی باشگاه استقلال نیست!
مهسا امینی که با وضعیت کما در بیمارستان بستری بود، درگذشت؛ این خبری است که ابتدا به نقل از منابع آگاه در برخی خبرگزاری‌ها منتشر شد و بعد از مدتی با اعلام خبر تحویل پیکر وی به پزشکی قانونی، مهر تایید خورد. آن گونه که پزشکی قانونی اعلام کرده، پیکر این فرد برای انجام آزمایشات پزشکی و کالبدشکافی تحویل این نهاد شده و پس از انجام آزمایش های لازم و کالبد گشایی، نتیجه آن به مراجع قضایی اعلام خواهد کرد.
مهسا امینی که با وضعیت کما در بیمارستان بستری بود، درگذشت؛ این خبری است که ابتدا به نقل از منابع آگاه در برخی خبرگزاری‌ها منتشر شد و بعد از مدتی با اعلام خبر تحویل پیکر وی به پزشکی قانونی، مهر تایید خورد. آن گونه که پزشکی قانونی اعلام کرده، پیکر این فرد برای انجام آزمایشات پزشکی و کالبدشکافی تحویل این نهاد شده و پس از انجام آزمایشات لازم و کالبد گشایی، نتیجه آن به مراجع قضایی اعلام خواهد کرد.
معاون رئیس‌جمهور اعلام کرد: معرفی وزیر کار و رفاه اجتماعی فردا در مجلس اعلام وصول می‌شود.
محمد پولادگر معاون وزیر ورزش اعلام کرد به دلیل حضور حمید سجادی در جلسات دولت به دلیل هفته دولت و حضور وزرا نزد مقام معظم رهبری به جای وزیر در این جلسه حاضر شده است.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و هفتمین روز خرداد ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ