ملی پوش هندبال بانوان ایران گفت: ما برای بار دوم سهمیه رقابت‌های جهانی را به دست آوردیم و انتظار داریم وزارت ورزش همانند دیگر رشته‌ها از ما هم حمایت کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پسر مرحوم هادی نوروزی یکی از کسانی بود که جام قهرمانی پرسپولیس را بالای سر برد.
مجموعه باملند یکی از ده‌ها سازه ایست که در اطراف و مجاورت دریاچه ساخته شده و با مدل مدیریت بخش خصوصی اداره می‌شود لذا عدم درک صحیح از تفاوت‌های مدل مدیریتی بخش خصوصی بر یک مرکز تجاری در قیاس با مدیریت شهری در یک مقیاس عظیم مثل دریاچه شهدای خلیج فارس، خود یکی از نکاتی است که باعث می‌شود افراد به اشتباه فکر کنند که مدیریت باملند برای کل اطراف دریاچه تصمیم‌گیری می‌کند در حالیکه مطلقاً چنین نیست و ساختار مدیریت شهری در این زمینه دارای مسئولیت و متولی امور است.
واژه‌هایی، چون سند ۲۰۳۰ و رویکرد‌های فمینیستی و... بدل به ابزار‌هایی شده‌اند که از طریق آن اصل موضوع حمایت از زنان مورد خدشه قرار می‌گیرند/در لایحه برای بیرون کردن و اخراج زن از منزل هم جرم‌انگاری شده است/از هر ۳ ازدواج یکی منجر به طلاق می‌شود/زمانی هم ما بحث مقابله با کودک همسری را در مجلس دهم مطرح کردیم، آقای حسن نوروزی در کمیسیون قضایی، طرح را خفه کرد و در کمیسیون حقوقی و قضایی لشکرکشی کردند تا طرح اساسا مطرح نشود
بذرپاش رضایتمندی مردم را یکی از رویکردهای اصلی وزارت راه و شهرسازی عنوان کرد و بر استفاده از حمل‌ونقل ریلی تاکید کرد.
در این قسمت از پادکست ورزش‌ سه و همزمان با ایام تعطیلات نوروزی، به سراغ معلم فوتبال ایران، مجید جلالی رفتیم، کسی که می‌توان گفت یکی از بنیان گذارن علم آنالیز در فوتبال ایران است.
یکی از مهمترین گلایه‌های مسافران نوروزی در سفر به استان‌های مختلف از جمله استان سمنان گرانی ارائه خدمات از سوی تاسیسات گردشگری و اقامتی مانند بومگردی‌ها بود.
بَستَک از شهر‌های استان هرمزگان است که در منطقه‌ای کوهستانی قرار دارد. این شهر جاذبه‏‌های گردشگری فراوانی دارد. در شمال غربی استان هرمزگان، بَستک یکی از زیباترین شهر‌های جنوب ایران قرار دارد. بستک در منطقه‌ای کوهستانی قرار دارد که از شمال و غرب به استان فارس و از شرق و جنوب به استان هرمزگان متصل است. این شهر جاذبه‌های تاریخی و طبیعی زیبایی برای گردش نوروزی دارد:
رهبر معظم انقلاب در مراسم پیام نوروزی خود در حرم مطهر امام رضا(ع) فرمودند: یکی از عیوب اقتصاد کشور ما خود مردم هستند ؛ در مصرف نان و برق و آب و گاز اسراف می‌کنیم که این عیب بزرگی است.
شیرینی مربایی یا شیرینی مشهدی یکی از انواع شیرینی‌های خوشمزه و محبوب نوروزی است که دستور پخت بسیار آسانی دارد.
شیرینی برفی نارگیلی یکی از انواع شیرینی‌های نوروزی است که پودر نارگیل از مواد اصلی تشکیل دهنده آن است و پخت آن نیاری به فر ندارد.
شیرینی آردی یکی از انواع شیرینی‌های خوشمزه و سنتی ایرانی است که برای عید نوروز بسیار مناسب است و دستور تهیه آسانی دارد.
عید نوروز یکی از بزرگترین جشن‌های باستانی ایرانیان است که از روز اول فروردین آغاز می‌شود. شما می‌توانید با ارسال یک پیام کوتاه زیبا و عاشقانه این عید باستانی را به عزیزانتان تبریک بگویید.
شیرینی موکا یکی از انواع شیرینی‌های آردی است که پودر کاکائو از مواد اصلی تشکیل دهنده آن به شمار می‌رود و برای ایام نوروز بسیار مناسب است.
شیرینی زعفرانی یکی از انواع شیرینی‌های زیبا، خوشمزه و خانگی است که برای پذیرایی در ایام نوروز بسیار مناسب است.
شیرینی کره‌ای یکی از انواع شیرینی‌های خوشمزه و مجلسی است که کره از مواد اصلی تشکیل دهنده آن است و برای پذیرایی در ایام نوروز بسیار مناسب است.
شیرینی پسته‌ای یکی از شیرینی‌های خوشمزه و سنتی است که پودر پسته از مواد اصلی تشکیل دهنده آن است و برای ایام نوروز بسیار مناسب است.
شیرینی فندقی یکی از انواع شیرینی‌های خوشمزه نوروزی است که از ترکیب پودر فندق با آرد، پودر قند، کره و ... تهیه می‌شود.
شیرینی مینیاتوری یکی از انواع شیرینی‌های خوشمزه و زیبای خانگی است که دستور تهیه آسانی دارد و برای ایام نوروز بسیار مناسب است.
شیرینی دارچینی یکی از شیرینی‌های بسیار خوشمزه و معطر خانگی است که می‌توانید آن را با دستور پختی آسان در منزل تهیه کنید.
شیرینی سوئیسی یکی از انواع شیرینی‌های مربایی و آجیلی خوشمزه و خانگی است که می‌توانید آن را با دستور پختی آسان در منزل تهیه کنید.
شیرینی بادامی یکی از انواع شیرینی‌های خشک آردی است که از ترکیب آرد با پودر بادام تهیه می‌شود و برای نوروز یک انتخاب مناسب است.
معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با بیان اینکه اجرای برنامه‌های نوروز خوانی به عنوان یکی از آیین‌های کهن نوروزی مازندران مانند سال‌های گذشته در دستور کار است، ادامه داد: این مراسم در نوروزگاه‌ها به همراه برپایی نمایشگاه‌های صنایع دستی در ۲۲ شهرستان انجام خواهد شد.
طبق گفته «ایزیدور خاراکسی» از مورخان و جغرافیدانان یونانی سده اول میلادی دژ رشکان شهر ری، تفریحگاه و استراحتگاه بهاره شاهان اشکانی و یکی از اماکن مهم برگزاری مراسم و آیین‌های نوروزی در دوره امپراتوری ساسانی به شمار می‌رفت.
امین نوروزی پزشک سابق باشگاه استقلال به عنوان یکی از پزشکان رسمی فدراسیون جهانی وزنه برداری انتخاب شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ