مدیرعامل باشگاه پارت نوین گفت: بعد از موفقیتی که در لیگ تکواندو داشتیم، حضور در لیگ برتر مردان و تشکیل تیم کیک بوکسینگ بانوان برای ورود به لیگ از اهداف بعدی ماست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
القاصی مهر در تشریح جزئیات کشف این محموله اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با اشراف اطلاعاتی از فعالیت یک قاچاقچی حرفه‌ای مواد مخدر که قصد انتقال مقادیر زیادی مواد افیونی از استان‌های جنوبی و جنوب شرقی کشور به سمت استان تهران را با استفاده از شگرد جاساز مواد مخدر در بین بار تجاری توسط یک دستگاه خودرو کامیونت را داشت با خبر و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
چقدر زیباست جدایی با اخلاق حرفه‌ای همراه باشد. نباید اینطور باشد که برای ورود خوش آمد بگویند ولی پس از خروج جواب افراد را ندهند با بدترین شکل ممکن بدرقه کنند
امروزه، کشتی گیران سومو زن در ژاپن به سختی می‌جنگند تا شنیده شوند و اجازه داشته باشند سومو را در سطح حرفه‌ای تمرین کنند.
پنجره نقل و انتقالات تابستانی باشگاه‌های لیگ حرفه‌ای امارات از 4 جولای آغاز می‌شود و جذابیت در جابجایی بازیکنان و مربیان به اوج خود رسیده است.
مورد عجیب و متناقض آبی‌ها احمد موسوی است که هیچ بهانه تحریمی برای عدم تسویه با او وجود نداشت اما او نیز هنوز در حال رایزنی برای گرفتن مطالباتش است! چشم‌پوشی از اهمال مدیران استقلال در جلب رضایت این بازیکن اخراج شده از لیست در دوره فرهاد مجیدی و آجورلو ، واقعا خطرناک خواهد بود.
احمد گوهری می‌گوید تصمیم یحیی گل‌محمدی در خصوص تعویض علیرضا بیرانوند و ورود او به زمین، باعث غافلگیری‌اش شده است.
دزدان آنقدر حرفه‌ای بوده‌اند که حتی گاو صندوق خانه را با وجود داشتن رمز دیجیتال با روش‌های خاص خود باز کرده و در کمتر از یک ساعت، بیش از ۴۰ هزار دلار، ۱۰ ساعت با قیمتی بیش از ۵ هزار دلار، مقداری طلا و جواهر، اسناد ملکی از قبیل سند خانه، ویلا، ماشین بنز، ماشین بی‌ام و و... با یکی از چمدان‌های صاحبخانه با خود از خانه خارج می‌کنند.
مدیرکل دفتر آموزش دوره دوم متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد:زمان برگزاری آزمون ورودی مدارس دوره دوم متوسطه نمونه دولتی (دبیرستان‌ها و هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای) که قرار بود در روز پنجشنبه ۸ تیر ماه ۱۴۰۲ برگزار شود، به دلیل همزمانی با عید سعید قربان به ساعت ۸ صبح روز جمعه ۹ تیر ماه ۱۴۰۲ تغییر یافت.
با وجود اینکه کراوات نمادی از هوشمندی و حرفه‌ای بودن است، ممکن است برای سلامتی شما چندان مفید نباشد. مطالعات انجام شده توسط محققان نشان می‌دهد: کروات بیشتر از آستین پیراهن می‌توانند باکتری‌ها را از پزشک به بیمار منتقل کنند و همچنین مشخص شده است که کراوات‌های خیلی تنگ فشار خون را در چشم افزایش داده و احتمالاً منجر به افزایش خطر ابتلا به گلوکوم یا آب سیاه می‌شود.
محمد محمدی می‌گوید که برای پرسپولیس از نظر ورزشی مشکلی برای مجوز حرفه‌ای وجود نخواهد داشت.
محمد محمدی می‌گوید که پرسپولیس از نظر ورزشی مشکلی برای مجوز حرفه‌ای وجود نخواهد داشت.
امروز ورزشگاه یادگار امام محل حضور کارشناس مجوز حرفه‌ای بود.
بهتزین گلزن هاکی آسیا و جام جهانی آفریقای جنوبی گفت: با وجود این که تا ۴۰ سالگی می‌توانم ورزش حرفه‌ای را دنبال کنم، اما به دلیل بی‌مهری‌ها ترجیح می‌دهم دیگر در هاکی نباشم.
مدیرعامل باشگاه پارت نوین گفت: بعد از موفقیتی که در لیگ تکواندو داشتیم، حضور در لیگ برتر مردان و تشکیل تیم کیک بوکسینگ بانوان برای ورود به لیگ از اهداف بعدی ماست.
پس از حذف در مرحله یک هشتم نهایی، ژاپن به یک هدف بزرگ می‌اندیشد: ورود به جمع مدعیان جهان فوتبال.
رئیس قوه قضاییه گفت: در قضیه رسیدگی به پرونده اغتشاشگران که در سخنان چند تن از شما دانشجویان مطرح شد، موضوع زمان‌بر بودن و تعلل نمود داشت. در اینجا باید توجه داشت که در مواقع آشوب و اغتشاش، ممکن است عده‌ای بی‌گناه یا کم‌گناه دستگیر شوند و عناصر اصلی و حرفه‌ای خود را مخفی کنند.
رئیس قوه قضاییه گفت:در قضیه رسیدگی به پرونده اغتشاشگران که در سخنان چند تن از شما دانشجویان مطرح شد، موضوع زمان‌بر بودن و تعلل نمود داشت؛ در اینجا باید توجه داشت که در مواقع آشوب و اغتشاش، ممکن است عده‌ای بی‌گناه یا کم‌گناه دستگیر شوند و عناصر اصلی و حرفه‌ای خود را مخفی کنند.
پای حرفهای بلند قامت ترین مرد ایران و دومین مرد بلند قد زنده جهان نشستیم و او در مورد نحوه ورودش به ورزش و موفقیت‌هایش در رشته والیبال نشسته سخن گفت.
داریوش مصطفوی درباره ادامه کار کمیته صدور مجوز حرفه‌ای و شرایط سرخابی‌ها برای کسب این مجوز، توضیحاتی ارائه داد.
مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص روند حرفه‌ای سازی این باشگاه و احتمال حذف مجدد از آسیا توضیح داد.
دارنده مدال برنز بوکس جهان گفت: هیچ حرف و حدیثی مبنی بر کنار گذاشتن من از تیم ملی وجود ندارد و فقط آمادگی لازم برای حضور در قهرمانی آسیا را نداشتم.
به گفته قنبرزاده تعلیق کمیته صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال ایران همچنان پابرجاست.
بر اساس این قانون به شاخص‌های تعیین شده یعنی شایستگی عمومی ۳۰۰ امتیاز، شایستگی تخصصی ۲۶۰، شایستگی حرفه‌ای ۲۴۰ امتیاز و تجربه تا ۲۰۰ امتیاز تعلق می‌یابد و معلمان حائز رتبه تا ۵۰۰ امتیاز آموزشیار معلم، مربی معلم ۵۰۰ امتیاز، استادیار معلم ۶۵۰ امتیاز، دانشیار معلم ۷۵۰ امتیاز، استاد معلم ۹۰۰ امتیاز اخذ خواهد کرد.
پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است در صورت ورود سیستم کمک داور ویدئویی درگیری و حواشی در فوتبال ایران بیشتر خواهد شد چون فرهنگ فوتبال متلاشی شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ