حمید سجادی وزیر ورزش گفت: هر زمان که لازم بوده شرایط حضور زنان در ورزشگاه را فراهم کردیم. فدراسیون فوتبال هم در حال بررسی شرایط است و ما هم جلسه‌ای برای کمک به فدراسیون برگزار کردیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر ورزش سه کارته شد و حالا باید برای نجات از کارت قرمز مجلس، منتظر جلسه استیضاح باشد؛ با توجه به رای بالای نمایندگان به قانع نشدن از توضیحات امروز، باید منتظر جانشین برای سجادی در وزارت پر حاشیه ورزش بود.
وزیر ورزش سه کارته شد و حالا باید برای نجات از کارت قرمز مجلس، منتظر جلسه استیضاح باشد؛ با توجه به رای بالای نمایندگان به قانع نشدن از توضیحات امروز، باید منتظر جانشین برای سجادی در وزارت پر حاشیه ورزش بود
احمد راستینه هفشجانی سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در تشریح گزارش سوال نماینده شیراز و زرقان از سجادی گفت: سوال نماینده مردم شیراز و 44 نفر از نمایندگان از وزیر ورزش در خصوص علت بی‌عدالتی در توزیع زیرساخت‌ها و امکانات ورزشی در کشور و کوتاهی در اجرای مصوبات سفر های استانی رئیس جمهور و وعده‌های اعلام شده وزیر درخصوص ساخت تأسیسات ورزشی است.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی از توضیحات وزیر ورزش در پاسخ به نجابت نماینده شیراز قانع نشدند و حمید سجادی کارت زرد گرفت.
نمایندگان مجلس، توضیحات وزیر ورزش درباره علت بی‌عدالتی در توزیع زیرساخت‌ها و امکانات ورزشی در کشور را قانع کننده ندانستند و به وی کارت زرد دادند.
مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان توضیحاتی را درباره درخواست برای لغو مجمع روز 16 خرداد ارائه کرد.
معاون حرفه‌ای وزیر ورزش و جوانان توضیحاتی را درباره برخی مسائل ارائه کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
رئیس فدراسیون فوتبال توضیحات مفصلی در خصوص جلسه‌اش با وزیر ورزش ارائه کرد.
باشگاه استقلال با انتشار توضیحاتی در مورد حذف این تیم در حضور در لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرد در شرایطی که وزیر ورزش هنوز بر حذف نشدن آبی پوشان تاکید دارد، برخی برای این اتفاق عجله دارند.
توضیحات وزیر ورزش درباره احتمال حضور بانوان در دربی و آخرین وضعیت باشگاه استقلال را مشاهده می‌کنید.
وزیر بهداشت در خصوص وضعیت وزیر ورزش و جوانان، توضیحاتی ارائه داد.
غلامرضا نوروزی، رئیس کمیته پزشکی ورزشی در گفتگویی کوتاه با ورزش سه اعلام کرد که جمجمه حمید سجادی به شدت آسیب دیده است.
وزیر ورزش و جوانان توضیحات کوتاهی را درباره وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ارائه کرد.
وزیر ورزش و جوانان توضیحات کوتاهی را درباره وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ارائه کرد.
نمایندگان مجلس در نشست نظارتی امروز به استماع توضیحات وزیر ورزش در پاسخ به سوال نماینده اهواز پیرامون عملکرد این وزارتخانه پرداختند اما به دلیل عدم اقناع، دومین کارت زرد خود را به وزیر ورزش و به عبارتی ششمین کارت زرد را به دولت دادند.
پس از استماع توضیحات وزیر ورزش مجتبی یوسفی از توضیحات وی قانع نشد و بیان کرد: در عین احترام به چهره ارزشی وزیر ورزش برای حفظ شعار و آرمان‌های کشور سوال را به رای می‌گذارم.
نمایندگان مجلس، توضیحات وزیر ورزش درباره علت سوءمدیریت در ورزش حرفه‌ای و به طور خاص فوتبال را قانع کننده ندانستند و به وی کارت زرد دادند.
نمایندگان از توضیحات سجادی وزیر ورزش قانع نشدند و او از مجلس کارت زرد دریافت کرد.
وزیر ورزش در حاشیه انتخابات پارالمپیک در خصوص انتقادهای وارد شده به اهدای حواله واردات خودرو به فوتبالیست ها توضیحاتی را ارائه داد.
توضیحات وزیر ورزش درخصوص مزاحمت‌های برخی ضدانقلاب برای ملی پوشان کشورمان در بازی با انگلیس را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
این ورزشکار توضیحات ارزشمندی داد و امیدوارم جامعه متدین و پای کار نظام توضیحات فرزند میهن‌مان را بپذیرند. مشت نمونه خروار است.
حمید سجادی وزیر ورزش از روند برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال توضیحاتی ارائه داد که در این فیلم می‌بینید.
حمید سجادی وزیر ورزش از روند نحو برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک توضیحاتی ارائه داد که در این فیلم مشاهده می‌کنید.
اتحادیه مرکزی مرغداران میهن در نامه‌ای به مقام معظم رهبری از ایشان برای حل مشکلات مرغداران و بازار تخم مرغ درخواست کمک کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ