سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: به دنبال احداث زمین چمن مصنوعی ورزشی برای بانوان در مناطق هستیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یاسوج- رئیس جمهور گفت: واگذاری زمین و ساخت مسکن برای مردم استان کهگیلویه و بویراحمد، ادامه دارد و ۱۰ هزارواحد مسکونی در این استان احداث می شود.
وزیر ورزش و جوانان گفت: در روستاها ۳۴۲ خانه ورزش ایجاد شده است. نیاز مبرم به توسعه زمین فوتبال در جلسه هیئت دولت اعلام و قرار شد تا پیش از اتمام سال جاری هزار زمین فوتبال احداث شود.
تبریز- سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن از مکان‌یابی بیش از یک‌هزار هکتار زمین برای احداث شهرک در آذربایجان‌شرقی خبر داد و گفت: این استان در تامین زمین با چالشی مواجه نیست.
همزمان با آغاز مسابقات تنیس بازی های ساحلی کیش «کیش گیمز ۲۰۲۳» از اولین زمین ساحلی مصنوعی و پرتابل کشور در مجموعه میکامال کیش بهره برداری شد.
همزمان با آغاز مسابقات تنیس بازی های ساحلی کیش «کیش گیمز ۲۰۲۳» از اولین زمین ساحلی مصنوعی و پرتابل کشور در مجموعه میکامال کیش بهره برداری شد.
اهواز- سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن کشور از قابلیت شروع عملیات احداث و آماده‌سازی بیش از ۱۵ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در بیش از ۲۰ شهر این استان خبر داد.
«تسهیل و اولویت‌بخشی در صدور مجوز ساخت و ساز»، «سرعت‌بخشی به احداث مسکن روستایی» و «اعتبارزدایی از اسناد عادی» از دیگر تأکیدات رئیس شورای‌عالی مسکن در جلسه شورای عالی مسکن بود.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران از تملک زمین ۲۸۰۰ متری به مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان برای ایجاد فضای سبز در منطقه ۱۷ خبر داد و گفت: این زمین به زودی به سرانه فضای سبز منطقه اضافه می‌شود.
علیرضا جعفری گفت: یکی از اقدامات مهم درسال ۱۴۰۱، شناسایی وتأمین زمین برای ۷۰۰ هزار واحدمسکونی در شهرهای جدید وآغاز عملیات اجرایی ۳۰۰ هزار واحد مسکونی است.
آیفون های اپل به زودی در یک واحد واقع در ایالت کارناتاکا در جنوب هند تولید خواهند شد. در همین راستا یک زمین ۳۰۰ جریبی برای احداث کارخانه در نظر گرفته شده است.
ایذه- مدیرکل شیلات خوزستان گفت: پیگیری واگذاری زمین به اداره کل شیلات خوزستان برای احداث مجتمع پرورش ماهیان خاویاری بخش سوسن ایذه در دستورکار شیلات استان قرار گرفت.
۸ هزار هکتار زمین در شهرک‌های کشاورزی برای سرمایه‌گذاری و ساخت گلخانه در مدت 4 سال اخیر به مردم واگذار شده است.
مدیرعامل شرکت مترو تهران گفت: مقدمات احداث ایستگاه‌های مترو در زمان مناسب فراهم شده و توسعه شبکه مترو با کمترین انحراف از برنامه‌های زمان‌بندی میسر می‌شود.
عضو هیأت مدیره سازمان ملی زمین و مسکن از تصویب ۷ شرکت صنعتی در دولت خبر داد که بادریافت زمین ازسازمان ملی زمین ومسکن وبدون دریافت تسهیلات بانکی برای کارکنان خود به احداث مسکن اقدام خواهندکرد
سراب- فرماندار سراب، از احداث اولین کارخانه صنایع فرآوری سیب زمینی در سراب خبر داد.
مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران از اتمام عملیات اجرایی پروژه احداث میدانگاه باغ فردوس خبر داد و گفت: احداث میدانگاه عابر پیاده در زمینی به مساحت چهار هزار و ۲۰۰ مترمربع انجام شد.
سرپرست معاونت فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: در حال حاضر چهار پارکینگ در دست احداث است و حدود ۱۳ زمین نیز در حال مطالعه برای طراحی و ساخت پارکینگ هستند.
علی­رغم اقدامات ارزشمند دولت سیزدهم در عمر یک­ساله­ خود در زمینه ساخت پتروپالایشگاه­ها، وضعیت موجود از کندی پیشرفت طرح ­های پتروپالایشی و عقب­ ماندگی شدید در این حوزه، در مقایسه با کشور‌های دیگر مانند عربستان، هند، ترکیه امارات و... حکایت دارد.
فدراسیون فوتبال از وزیر آموزش و پرورش برای احداث زمین‌های چمن مصنوعی و فوتبال ساحلی تقدیر کرد.
فدراسیون فوتبال از وزیر آموزش و پرورش برای احداث ۱۰۹۰ زمین چمن مصنوعی و ۲۷۳ زمین فوتبال ساحلی در مدارس سراسر کشور در طرح شهید سلیمانی، تقدیر و تشکر کرد.
مجری خط ۱۰ مترو تهران گفت:شرکت مترو تهران جهت تجهیز کارگاه‌های عمرانی و آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه‌های فاز نخست خط ۱۰ مذاکراتی را با شهرداری مناطق مربوطه پیگیری می‌کند.
رییس سازمان حفاظت محیط زیست درباره احداث پتروشیمی بهبهان اظهارداشت: رییس جمهور تاکید کرد که کلنگ هیچ پروژه‌ای بدون ارزیابی زیست محیطی به زمین زده نشود و این در مجموع رویکرد دولت است، وزرایی هم که بیشتر در احداث پروژه‌ها نقش دارند نیز اذعان کردند که هیچ پروژه عمرانی در کشور بدون مجوز محیط زیست کلنگش به زمین نخواهد خورد و این اتفاق هم افتاده است.
مدیریت شهری پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته در تهران خدمات گوناگونی را به شهروندان ارائه داده که شهرداری مناطق در این زمینه نقش ویژه‌ای دارند، در این بسته خبری اخبار شهرداری مناطق را بخوانید.
دامغان- معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار سمنان گفت: در دامغان ۶۰ هکتار زمین جدید به منظور احداث تقریبی سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی الحاق شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ