یک منبع آگاه از موافقت چین با فاینانس پروژه های بزرگ به خصوص در حوزه انرژی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با موافقت و نظر سرمربی تیم، مهاجم جوان تیم فوتبال پرسپولیس به صورت قرضی به تراکتور تبریز پیوست.
وزیر امور اقتصاد و دارایی با ۱۷ روز بخشودگی جرایم بیمه شخص ثالث همزمان با اربعین حسینی و هفته دولت موافقت کرد.
با تایید فابریتزیو رومانو، برناردو سیلوا قراردادی جدید با منچسترسیتی امضا خواهد کرد.
منچسترسیتی پیشنهاد النصر عربستان برای جذب را پذیرفت.
پس از استماع نظرات موافقان و موافقان با بررسی این لایحه بر اساس اصل ۸۵، نمایندگان با اکثریت آرا با این موضوع موافقت کردند.
سازمان ملل از موافقت دولت سوریه با تمدید سه ماهه استفاده از گذرگاه های مرزی «باب السلامه» و «باب الراعی» برای ارسال کمک های بشردوستانه به این کشور استقبال کرد.
سازمان ملل از موافقت دولت سوریه با تمدید سه ماهه استفاده از گذرگاه های مرزی «باب السلامه» و «باب الراعی» برای ارسال کمک های بشردوستانه به این کشور استقبال کرد.
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس تصریح کرد: این پیشنهاد به صورت استمزاجی مورد رأی گیری در فراکسیون قرار گرفت و ۷۳ درصد از اعضا با ادامه رسیدگی این لایحه بر اساس اصل ۸۵ قانون اساسی موافقت کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز با ایجاد منطقه آزاد تجاری - صنعتی دوغارون موافقت کردند.
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: در جلسه امروز فراکسیون پیشنهاد شد لایحه عفاف و حجاب به صورت اصل ۸۵ یعنی بررسی در کمیسیون به جای صحن و اجرای آزمایشی انجام شود که با آن موافقت شد.
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: در جلسه امروز فراکسیون پیشنهاد شد لایحه عفاف و حجاب به صورت اصل ۸۵ یعنی بررسی در کمیسیون به جای صحن مجلس انجام شود که با آن موافقت شد.
وزیر خارجه تایوان با استقبال از بیانیه پایانی ناتو در اجلاس لیتوانی، گفت که تایپه با ارزیابی آمریکا درباره تصمیم چین به منظور حمله به این جزیره موافق است و جنگ را قابل اجتناب می‌داند.
وزرای خارجه ایران و عربستان سعودی برای اولین بار از زمان تصمیم عربستان سعودی به بستن سفارتخانه خود در تهران در سال ۲۰۱۶، در پکن دیدار و گفتگو کردند. ایران و عربستان با میانجیگری چین در پکن موافقت کردند روابط دیپلماتیک خود را از سر بگیرند.
بایدن ادامه داد: اعضای کنگره می‌دانند که نکول بدهی برای اقتصاد و مردم آمریکا فاجعه بار خواهد بود. روسای کنگره موافق هستند که باید با هم کار کنیم زیرا چاره دیگری وجود ندارد.
به نوشته نشریه نشنال اینترست، با افزایش قدرت چین در سال‌های اخیر این کشور رسماً فکر می‌کند که ایالات متحده یک ببر کاغذی است؛ برخی آمریکایی‌ها نیز با این نظر موافق هستند.
موضوع این است که آیا چین موافقت می‌کند بخشی از بازپرداخت وام‌های کشور‌های در حال توسعه را ببخشد یا خیر.
عبدالرضا فرجی راد دیپلمات سابق در روزنامه آرمان ملی نوشت: چینی‌ها با قرارداد خوبی هم از سوی ایران مواجه شدند و دولت پیشنهاد داد که چین ۴ میلیون مسکن در ایران در برابر نفت بسازد اما چینی‌ها در این مورد تصمیمی نگرفتند.
عبدالرضا فرجی راد دیپلمات سابق در روزنامه آرمان ملی نوشت: چینی‌ها با قرارداد خوبی هم از سوی ایران مواجه شدند و دولت پیشنهاد داد که چین ۴ میلیون مسکن در ایران در برابر نفت بسازد اما چینی‌ها در این مورد تصمیمی نگرفتند.
موافقت چین با فاینانس پروژه‌های بزرگ اقتصادی، افزایش ۱۲ درصدی مصرف گاز بخش خانگی و تجاری، ۳۱ واحد جدید نیروگاهی به شبکه برق کشور متصل از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.
امروز مطالبی همچون قیمت‌ها در بازار خودرو کاهشی می‌شود، موافقت با ایجاد مرکز مبادله ارز و طلای ایران، ارزآوری ۱۷۲ میلیون دلاری طلای سرخ، بورس در چاله خودرو!، بازار نفت در انتظار سیگنال چین، بورس چه زمانی صعودی می‌شود؟، واردات ارز به هر میزان از مالیات معاف شد؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
تاکید بر صلح از سوی آمریکا و چین مانند بازگشتی به روز‌های کمتر پرتنش اوایل دهه ۲۰۰۰ میلادی به نظر می‌رسید و دو طرف با تشکیل گروه‌های کاری در آینده در مورد برخی موضوعات کلیدی موافقت کردند امری که می‌تواند به معنای بازگشت به سطوح تماس پیش از شیوع کووید -۱۹ باشد و به جلوگیری از بروز سوء تفاهم‌های فاجعه بار کمک خواهد کرد.
سخنگوی وزارت خارجه چین در واکنش به حمایت آمریکا از اغتشاشات ایران، گفت که پکن مخالف هرگونه مداخله در امور داخلی کشورهاست.
اداره کل کنسولی وزارت امور خارجه خبر داد: سفارت چین در تهران موافقت دولت آن کشور را برای صدور روادید تحصیلی برای دانشجویان ایرانی اعلام کرد.
«فردی گری» در یادداشتی برای مجله انگلیسی اسپکتیتر ضمن تایید سخنان اخیر رئیس جمهور چین درباره آمریکا، تصریح کرد: من هم با رئیس جمهور چین موافقم، آمریکا شبیه جمهوری موز است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ