مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی از اجرای ۱۰۷ پروژه درمانی، ورزشی، فرهنگی و ویژه با سرمایه گذاری یکهزار و ۶۵۰ میلیاردتومانی در سطح کشور توسط سازمان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای شهر تهران با بیان اینکه انتظار می رود بانک شهر علاوه بر نقش آفرینی در توسعه زیرساخت های حمل ونقل عمومی پایتخت به اجرای پروژه های بزرگ دیگر همچون بزرگراه سازی نیز ورود کند،گفت: خدمات نوآورانه بانکی و نگاه حمایتی به حوزه مدیریت شهری، وجه تمایز بانک شهر است.
در نخستین نشست کارگروه سبک زندگی اسلامی ستاد توسعه فناوریهای فرهنگی و نرم، ایجاد صندوق‌های خطرپذیر در راستای اجرای پروژه های تحقق سبک زندگی اسلامی به کمک فناوری‌های فرهنگی و نرم مطرح شد.
نوشادی با بیان اینکه باید ظرفیت‌های سرشار سازندگان و پیمانکاران داخلی با حمایت دولت وارد عرصه بین‌الملل شود، گفت: باید به سمت تعریف کار و طرح در فراسوی مرزها حرکت کنیم.
یک مقام مسوول حوزه منابع طبیعی گفت: متولیان امر به دنبال این هستند که صنایع را مکلف کنند تا در اجرای پروژه های احیا خاک سهیم باشند و اتفاقا نقش پررنگی ایفا کنند.
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: مقرر شد از ماه آینده به تدریج هر کدام از پروژه‌هایی که مورد توافق روسای جمهور ایران و چین قرار گرفته بود، اجرایی شوند.
منابع عراقی اعلام کردند که عراق و شرکت فرانسوی توتال، قراردادی کلان برای اجرای چند پروژه نفت، گاز و انرژی های تجدید پذیر به امضا رساندند.
تداوم حضور نیروهای خارجی در یمن برای اجرای پروژه تجزیه این کشور در کنار طرح رژیم صهیونیستی برای نفوذ در بافت‌های فلسطینی نشین با هدف سرکوب کردن اعتراضات،مورد توجه روزنامه های عربی بوده است.
تبریز- استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه عقب‌ماندگی زمانی در اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن باید جبران شود، از عدم اجرای تعهدات بانک‌ها در این راستا انتقاد کرد.
شرکت ساپکو و زنجیره‌تامین ایران‌خودرو در چارچوب سیاست‌های کلان گروه صنعتی مبنی بر توسعه ساخت داخل قطعات و با هدف ارتقای عملکرد و نیز افزایش قدرت و گشتاور پیشرانه TU5P، داخلی‌سازی و تولید انبوه میل‌سوپاپ پیشرانه را در دستور کار قرار داده و با بهره‌گیری از دانش فنی داخلی و انجام آزمون های موردنیاز موفق به اجرای این پروژه شدند.
عضو شورای شهر تهران از آغاز طرح رصد ۲ برای بررسی پروژه های شهری خبر داد.
اجرای پروژه توسعه پست برق اختصاصی شرکت سنگ آهن مرکزی و خطوط انتقال آن از اساسی ترین زیرساخت های کارخانه گندله سازی، صنایع جوار معدنی و تامین برق پایدار منطقه است
یک نماینده پارلمان عراق نسبت به تلاش برخی سیاستمداران این کشور برای اجرای پروژه‌های اشغالگری آمریکا در عراق از طریق موضع گیری علیه نیروهای حشد شعبی هشدار داد.
وزیر نفت گفت: پروژه بزرگ ایران ال‌ان‌جی که بیش از هشت سال زیر باران و گرمای سوزان منطقه ویژه پارس رها شده بود را توانستیم فعال کنیم.
مدیرکل شرکت‌های دولتی وزارت اقتصاد گفت: سال آینده شرکت‌های دولتی ۵۴۰ هزار میلیارد تومان یعنی ۱.۵ برابر بودجه عمرانی کشور، پروژه عمرانی در کشور اجرا می‌کنند.
مدیرعامل ریخته گری آلومینیوم (IKACO) گفت: این شرکت مطابق با اهداف کلان گروه صنعتی ایران خودرو، با اجرای پروژه های افزایش ظرفیت تولید به ویژه در بخش سرسیلندر، طی دوماه پیاپی موفق به شکست و جابه جایی رکورد در ارسال تمامی محصولات و تولید خالص محصولات سرسیلندر به مشتری شد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از اجرای پروژه بزرگ تامین مالی زنجیره تامین قطعه (+SCF) در ساپکو خبر داد و خاطرنشان کرد: بر اساس این پروژه، تمامی مجموعه‌های موجود در زنجیره تولید قطعه تامین مالی می‌شوند و با بهره‌مندی از تمام ظرفیت های ایران خودرو و بانک تجارت و در صورت توافق، حدود ۴۵ هزار میلیارد تومان برای این پروژه اختصاص خواهد یافت.
بی تردید اجرای موفق پروژه کاشت یک میلیارد اصله نهال در قالب طرح های جنگلداری، جنگلکاری، مرتعداری، بیابان زدایی، آبخیزداری از جمله اقدامات بسیار تاثیرگذار در حفاظت از خاک است.
بر اساس اعلام معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان، پروژه های شورورزی اجرایی می شوند.
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، بر اهمیت اجرای پروژه‌های بزرگ شهری با استفاده از ظرفیت معاونت مالی و اقتصاد شهری تاکید کرد.
ایجاد پالایشگاههای زیستی با ورود دانش بنیان و اجرای طرح های این حوزه در کشور شتاب می گیرد.
ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از اجرای 43 طرح و پروژه برای توسعه نهال های کشت بافتی خبر داد.
اتحادیه اروپا سعی دارد با اجرای پروژه های مختلف از رقابت میان قدرت های بزرگ در منطقه اقیانوس آرام جا نماند.
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: شرکت‌های بزرگ با جلب اعتماد مردم می‌توانند سرمایه های سرگردان در سطح جامعه را جمع آوری کنند و در مسیر اجرای پروژه های توسعه کشور گام بردارند.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: همزمان با اجرای پروژه های پایلوت مناسب سازی مناطق ۲۲ گانه شهر تهران در سال ۱۴۰۱، مناسب سازی معابر منتهی به منازل معلولین و جانبازان آغاز شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ