مدیرکل دفتر توسعه کسب و کار بین الملل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از تعریف پروژه های مشترک فناورانه بین دو کشور ایران و ازبکستان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زنجان- سخنگوی صنعت آب و فاضلاب کشور گفت: امسال برای عبور از تابستان ۱۸ پروژه اضطراری آبرسانی با اعتباری بالغ بر ۲۸۹ میلیارد تومان در استان زنجان تعریف شده است.
وزیر نفت با بیان اینکه اگر در بهینه‌سازی مصرف خوب کار کنیم بخش اعظمی از ناترازی انرژی جبران می‌شود، گفت: ۳۶ میلیارد دلار پروژه در شورای اقتصاد برای بهینه‌سازی در بخش‌های مختلف داریم.
دبیر ستاد توسعه فناوری‌های هوش مصنوعی و رباتیک معاونت علمی بر تعریف پروژه‌های پیشران برای کمک به توسعه زیست‌بوم هوش مصنوعی تاکید کرد.
نوشادی با بیان اینکه باید ظرفیت‌های سرشار سازندگان و پیمانکاران داخلی با حمایت دولت وارد عرصه بین‌الملل شود، گفت: باید به سمت تعریف کار و طرح در فراسوی مرزها حرکت کنیم.
غرایاق زندی، گفت: در ۹ ماهه اول سال ۱۴۰۱ از کل ۳.۸ درصد رشد اقتصادی کشور، ۳.۴ درصد از محل بهره‌وری محقق شده است که نشان از سهم بیش از ۸۰ درصدی بهره‌وری در رشد اقتصادی کشور دارد.
اصفهان- شهردار اصفهان گفت: امسال بالغ بر ۲۳ هزار میلیارد تومان بودجه برای شهرداری پیش‌بینی و مصوب شده که ۷۰ درصد آن به پروژه‌های عمرانی اختصاص دارد و هزار و ۱۱۳ پروژه تعریف شده است.
اصفهان- شهردار اصفهان گفت: امسال بالغ بر ۲۳ هزار میلیارد تومان بودجه برای شهرداری پیش‌بینی و مصوب شده که ۷۰ درصد آن به پروژه‌های عمرانی اختصاص دارد و یکهزار و ۱۱۳ پروژه تعریف شده است.
کیاسری می‌گوید: در کل دنیا موضوعی قانونی به نام مسائل زیست‌محیطی تعریف شده که باید رعایت شود و در هر پروژه چه در دریا، چه در خشکی و ... ضوابط زیست‌محیطی باید رعایت شود؛ یعنی ارزیابی زیست‌محیطی ابتدا اجرا می‌شود و بعد در طول پروژه هم مدام این پایش انجام می‌شود. حالا بحث این است که اگر این موضوع در کشور ما انجام نشود چه کسی بازخواست می‌شود؟ آیا تا به حال در کشور ما کسی را به اتهام اینکه ضوابط زیست‌محیطی را رعایت نکرده بازخواست کرده‌اند؟
معاون علمی رئیس جمهور گفت: با آغاز فعالیت‌های کمیته عالی همکاری‌های فناورانه ایران و روسیه، به طور جدی و با ماموریت‌های مشخص و در زمان‌بندی دقیق، پروژه‌های فناورانه تعریف و اجرایی می شود.
اهواز - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از تعریف ۹۰ میلیارد تومان پروژه راهداری در محور پل زال - خرمشهر برای اربعین حسینی (ع) امسال خبر داد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با تاکید بر اینکه الگوی ما برای تعریف کارگر، فرمایش مقام معظم رهبری است، گفت: سال‌های گذشته به موضوعات تولید و کار توجه نشده بود، از همین رو گروه خودروسازی سایپا برنامه‌های جامعی در خصوص کیفی سازی محصولات، افزایش تیراژ تولید، تنوع بخشی به محصولات و صادرات خودرو، تدوین کرده که در راستای آن بتوان صنعت خودروی کشور را توسعه داد.
آئینی گفت: برای محرومیت زدایی کامل ازمحلات کمتر برخوردار نیاز است تا حدود ۱۳هزار پروژه بازآفرینی تعریف شود.
دبیر ستاد توسعه فناوری نانو گفت: تاکنون شرکتهای دانش بنیان با صنایع مختلفی پروژه مشترک تعریف کرده اند که بر اساس امار حدود ۴۰۰ پروژه موفق را به کارفرماها و شرکای صنعتی خود تحویل داده‌اند.
دبیر ستاد توسعه فناوری نانو گفت: تاکنون شرکتهای دانش بنیان با صنایع مختلفی پروژه مشترک تعریف کرده اند که بر اساس امار حدود ۴۰۰ پروژه موفق را به کارفرماها و شرکای صنعتی خود تحویل داده‌اند.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان گفت: ۲۶ پروژه پیشران تعریف شده که قرار است با استفاده از ظرفیت نخبگان اجرایی شود.
وزیر جهاد کشاورزی بر تعریف پروژه‌های مشترک بین دو کشور در بخش کشاورزی برای تعامل بیشتر محققان ایران و چین تاکید کرد.
بیرجند- معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: هزار میلیارد تومان در این سفر برای پروژه‌های عمرانی، ۲۰۰ میلیارد برای مباحث فرهنگی و صد میلیارد تومان در حوزه بانوان استان تعریف و نهایی خواهد شد.
مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران از تعریف ۷۱ پروژه پژوهشی اکتشاف در بخش‌های مختلف خبر داد و گفت: اطلاعات این پروژه‌ها هفته آینده روی وبگاه این مدیریت قرار می‌گیرد.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک گفت: در سال جاری ۱۱ پروژه را در حوزه مسقف سازی پایانه‌ها تعریف کردیم و تا کنون ۶ پروژه به بهره‌برداری رسیده و در اختیار مردم قرار گرفته است.
شهردار تهران گفت: همه پروژه‌های بزرگ در شهر فعال شده اما برای ما مهم است که دست به دست هم دهیم و تحول را از خودمان و از شهرداری آغاز کنیم.
معاون کیفیت گروه صنعتی ایران‌خودرو با اشاره به تعریف ۲۷۹ پروژه کیفی در راستای تدوین طرح جهش کیفیت، گفت: در حال حاضر ۷۰ درصد از پروژه های موجود در این طرح مطابق با برنامه محقق شده است و ۳۰ درصد باقی مانده نیز تا انتهای دی ماه امسال محقق خواهد شد.
معاون فنی و مهندسی گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه شاهین اولین محصول خروجی از پلتفرم SP100 است گفت: در طراحی این خودرو علاوه بر استانداردهای تعریف شده موضوع ایمنی بسیار مدنظر بود و بر همین اساس طراحی آن بر اساس یورو ان کپ سه ستاره صورت پذیرفت بدین منظور که استحکام بدنه در نمونه سازی و قطعات مورد نظر قرار گرفت.
رئیس پارک فناوری پردیس گفت: طی یکسال گذشته ۴۵۰ تقاضا در حوزه فناوری صنعت پتروشیمی داشته‌ایم که احصا و شناسایی شدند و ۱۳۵۰ میلیارد ریال پروژه تعریف شده است.
تربت جام ـ مدیر آبفای تربت جام گفت: دو پروژه آبرسانی روستایی تربت جام، توسط قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در دست کار است که نسبت به مدت زمان تعریف شده، پیشرفت ۳۴ درصدی داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ