در این مقاله به ارائه اطلاعات در مورد پروژه های تعاونی ساز در چیتگر میپردازیم و مزایا و معایب آنرا نسبت به پروژه های قطعی بیان خواهیم کرد در ادامه با ما همراه باشید .
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: معتقدم که طرح ملّی فیبرنوری منازل و کسب و کارها زیرساخت لازم برای توسعه کشور در دهه‌های آینده را فراهم خواهد کرد
«سیمور هرش» روزنامه‌نگار مشهور آمریکایی گفت که سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا به وزیر امور خارجه این کشور هشدار داده است که احتمالاً ضدحمله اوکراین منجر به شکست مسکو نخواهد شد.
وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای ضمن انتشار جزئیات جدید در مورد ابعاد هتاکی به قرآن، تاکید کرد: آمران و عاملان این جنایت سازمان‌یافته نیز بنا بر سنت محتوم الهی، تاوان عمل خود را خواهند پرداخت.
بخش قابل‌توجهی از اطلاعات فاش‌شده، شامل شکایات مشتریان در مورد نقص فنی خودرو‌های تسلا بوده است. این نقص‌ها شامل شتاب‌گیری و ترمزگیری ناگهانی و بدون دلیل و همچنین خطا‌های مختلف سیستم خودران تسلا هستند.
در نخستین جلسه شورای‌عالی فضای مجازی با اعضای جدید گزارشی از آخرین وضعیت پیشرفت شبکه ملی اطلاعات ارائه و اولویت‌ها و نیازمندی‌ها در راستای خدمت‌رسانی بهتر به مردم مورد بررسی قرار گرفت.
فلنج اسلیپون استیل یکی از پرفروش ترین انواع فلنج در بازار ایران می باشد با توجه به مشخصات و کاربرد آن در بسیاری از صنایع من جمله نفت و گاز از این نوع فلنج استفاده می شود.
فلنج اسلیپون استیل یکی از پرفروش ترین انواع فلنج در بازار ایران می باشد با توجه به مشخصات و کاربرد آن در بسیاری از صنایع من جمله نفت و گاز از این نوع فلنج استفاده می شود.
شبه نظامیان قسد وابسته به آمریکا ضمن تایید کشته شدن سرکرده داعش در سوریه، القرشی را عامل ترکیه دانست.
ما با الحاق موافقیم که مرکز مشاوران زیر مجموعه کانون وکلا قرار گیرد و در همه جای دنیا هم یک نهاد وکالت بیشتر وجود ندارد ولی با این موضوع که بخواهد استقلال مان زیر سوال رود، مخالفیم.
ویدیوی جالب از پسر جوان دستفروشی که در مورد اطلاعات فنی خودرو بیش از حد می‌داند را ببینید.
ستاد خبری وزارت اطلاعات در پیامکی به مردم آورده است؛ هموطن گرامی یکی از مهمترین شگرد‌های موساد در انجام عملیات‌های تروریستی و جنایت در ایران سوء استفاده از ضعف اطلاعات و آگاهی مردم است در صورتی که فردی با پرداخت پول از شما درخواست خریداری وسیله نقلیه و رها کردن در مکان مشخصی را نمود به این فکر کنید که ممکن است در اقدام تروریستی موساد مورد بهره برداری قرار گیرد.
معاون پیشگیری و درمان اعتیاد بهزیستی گفت: اطلاعات خانواده‌ها در مورد اعتیاد و مواد مخدر بسیار کمتر از پیش‌بینی‌ها بوده است.
هدف این پروژه جمع‌آوری اطلاعات حیاتی در مورد توزیع و دسترسی به آب، یخ و سایر عناصر فرار برای فعالیت‌های اکتشافی و ماموریت‌های آینده ناسا است.
اطلاعیه روبیکا در مورد خبر آمار اعلامی این پلتفرم در جلسه سازمان فناوری اطلاعات ایران
امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین، از کیلیان امباپه به دلیل صحبت‌هایش در مورد کیفیت فوتبال آمریکای جنوبی انتقاد کرد.
روزنامه اطلاعات نوشت: مقصر دانستن روحانیت در شکل گیری مناسبات ناعادلانه و کژکاری‌های نظام حکمرانی حداقل در سطح و اندازه‌ای که مطرح می‌شود کاملاً دور از انصاف و واقعیت است و جدای آن چنین رفتار‌های ناپسندی مثل عمامه پرانی اگر بدتر از برخی رفتار‌های گشت ارشادی با بدحجابی در گذشته نباشد دست کمی هم از آن ندارد.
مدیر عامل شرکت ملی نفت با اعلام اینکه تیم فنی شرکت روس در تهران مستقر شده است تاکید کرد: در نوامبر سال جاری تیم راهبری پروژه‌های مربوطه جهت ادامه مذاکرات فنی، مخزنی و زمین شناسی به تهران خواهند آمد. اما آنچه در مورد قرارداد و حضور شرکت‌های خارجی در میادین نفت و گازی ایران همواره نگران‌کننده و بحث‌برانگیز بوده، موضوع افشای اطلاعات مخازن به خصوص میادین مشترک به کشور همجوار و همسایه بوده است. کما اینکه در مورد قرارداد فاز ۱۱ پارس جنوبی با توتال نیز مباحثی از این قبیل مطرح شد.
مدیرعامل استقلال می گوید عده‌ای ناجوانمردانه اطلاعات غلط و اشتباه به ساپینتو دادند.
بانک مرکزی فهرست اطلاعات تسهیلات و تعهدات کلان جاری و غیر جاری بانک‌ها در پایان شهریورماه ۱۴۰۱ که مورد بررسی نهایی قرار گرفته است را منتشر کرد.
بانک مرکزی اعلام کرد: فهرست اطلاعات تسهیلات و تعهدات کلان بانک هایی که در پایان سه ماه اول امسال مورد بررسی نهایی قرار گرفت و بروز رسانی شد.
گروسی گفت: من از اطلاعات دقیق رئیس جمهوری روسیه در مورد نیروگاه هسته‌ای (زاپوریژیا)، ویژگی‌های فنی آن و درک او از آنچه من برای اطمینان از ایمنی این نیروگاه پیشنهاد می‌کردم، شگفت‌زده شدم.
کادیلاک به تازگی جزئیات بیشتری را در مورد خودروی برقی لوکس تازه خود موسوم به سلستیک ارائه کرده است.
قاضی آمریکایی درخواست تجدیدنظر شرکت ای تی اند تی را در مورد حکم محکومیت این شرکت به علت نشت عمدی اطلاعات مالی در بورس وال‌استریت رد کرد.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات گفت: به منظور تمرکززدایی محتوا و خدمات از تهران و همچنین کاهش تاخیر پردازش داده پروژه ابر یکپارچه توزیع‌شده سراسری مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ