وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: مقرر شد از ماه آینده به تدریج هر کدام از پروژه‌هایی که مورد توافق روسای جمهور ایران و چین قرار گرفته بود، اجرایی شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از آغاز عملیات اجرایی پروژه فیبرنوری دو شهر بندر لنگه و بندر کنگ خبر داد.
وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی دستور آغاز عملیات برخورد با معترضان سوری و اجرای پروژه نصب توربین‌های بادی در بلندی‌های اشغالی جولان سوریه را داد.
مشهد- سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: عملیات اجرای انتقال آب از دریای عمان به محور شرق کشور آغاز شده که تا پایان سال آینده عملیات انتقال آب دریای عمان به مشهد را اجرایی خواهیم کرد.
تایباد ـ پروژه سرمایه گذاری بخش خصوصی در اجرای طرح فاضلاب شهر تایباد با اعتبار ۱۲ هزار میلیارد ریال طی مراسمی آغاز شد.
شهردارمنطقه ۱۳ تهران از اجرای پروژه صورت وضعیت الکترونیک حوزه‌های مختلف منطقه با هدف اجرایی شدن سیاست شفافیت نظام مالی و اقتصادی شهرداری تهران خبر داد.
رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران گفت: طرح «رصد ۲» از هفته گذشته با بازدید از پروژه‌های بزرگراهی آغاز شده و از این پس روزهای یکشنبه و سه‌شنبه هر هفته اجرا می‌شود.
عضو شورای شهر تهران از آغاز طرح رصد ۲ برای بررسی پروژه های شهری خبر داد.
معاون علمی رئیس جمهور گفت: با آغاز فعالیت‌های کمیته عالی همکاری‌های فناورانه ایران و روسیه، به طور جدی و با ماموریت‌های مشخص و در زمان‌بندی دقیق، پروژه‌های فناورانه تعریف و اجرایی می شود.
فاز اجرایی پروژه مطالعاتی «ارتقای جایگاه کمیسیون ایمنی راه های ایران» با پشتیبانی اسکاپ و حمایت مالی صندوق ایمنی سازمان ملل متحد تحت راهبری کمیسیون ایمنی راه ها آغاز شد.
اهواز- همزمان با سفر رئیس‌جمهور به خوزستان، سه میلیارد دلار پروژه در صنعت نفت در قالب ۱۵ طرح افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۳ میلیارد دلار پروژه نفتی در قالب ۱۵ طرح همزمان با سفر رئیس‌جمهوری به استان خوزستان خبر داد.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۳ میلیارد دلار پروژه نفتی در قالب ۱۵ طرح همزمان با سفر رئیس‌جمهوری به استان خوزستان خبر داد.
شهردار منطقه ۱۳ تهران از اجرای عملیات عمرانی دو آبنما با هدف زیبایی فضای شهری و بهبود سیمای بصری محلات خبر داد و گفت: در حال حاضر، پروژه مقبره الشهدا بوستان سیمرغ نیز آغاز شده است.
شهردار منطقه ۱۷ تهران گفت: عملیات ساخت پل روگذر آیت‌الله سعیدی به عنوان پروژه عمرانی مشترک منطقه ۱۷ و ۱۸ شهرداری تهران از دو ماه پیش آغاز شده و در حال اجرا است.
رویکرد بیشتر پروژه‌های تحول دیجیتال از راس هرم سازمانی و بالا به پایین است که با چشم‌انداز ذی‌نفعان اجرایی آغاز می‌شود. با این حال نه‌تن‌ها مدیران، بلکه کارکنان نیز برای موفقیت به یادگیری و استفاده از فناوری جدید نیاز دارند.
شرکت عمران شهرهای جدید از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی تعداد ۱۵۳ پروژه روبنایی و زیربنایی طی یک سال گذشته در شهرهای جدید خبر داد.
با هدف جلوگیری از خام‌فروشی منابع طبیعی و ایجاد اشتغال از طریق افزایش تولید ملی در صنایع پتروشیمی، عملیات اجرایی پروژه هیدروژن‌زدایی از پروپان پتروشیمی کوروش توسط گروه مالی بانک کارآفرین آغاز شد.
شهردار منطقه ۹ از آغاز عملیات اجرایی فاز دوم پروژه تعریض بزرگراه آیت الله سعیدی همزمان با اجرای تقاطع غیر همسطح میدان فتح خبر داد.
خرم‌آباد- اجرای پروژه راه آهن در مسیر دورود- خرم‌آباد امروز بعد از چند سال توقف و به دنبال دستور رئیس جمهور و تصویب در سفر دولت، مجددا آغاز شد تا امید به اجرای این طرح مهم ریلی قوت بگیرد.
خرم‌آباد- سخنگوی هیئت رئیسه مجلس با اشاره به اینکه چشم انداز آینده پروژه راه آهن لرستان را باید به نحوی ببینیم که تا اندیمشک حتماً اجرا شود، گفت: مجلس در این راستا آمادگی لازم را دارد.
معاون اجتماعی سازمان بهزیستی کشور از آغاز پروژه اشتغالزایی ویژه بانوان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی با همکاری بنیاد برکت ستاد فرمان اجرایی حضرت امام خمینی(ره) خبر داد.
به دنبال انتخاب پیمانکار از سوی شورای ساختمان آلومینیوم و همچنین واریز ۲۰ میلیارد تومان از سوی بنیاد مستضعفان در ۵ مرداد (به عنوان پیش پرداخت اجرای عملیات ایمن سازی سیستم برق به حساب شورای ساختمان)، عملیات ایمن سازی این برج ۱۵ طبقه آغاز شده و هم‌اکنون پیمانکار این پروژه درحال تجهیز کارگاه است.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: همزمان با اجرای پروژه های پایلوت مناسب سازی مناطق ۲۲ گانه شهر تهران در سال ۱۴۰۱، مناسب سازی معابر منتهی به منازل معلولین و جانبازان آغاز شد.
مشهد ـ ‌ مدیر دفتر بهره برداری از آب‌های شرب مشهد گفت: به دنبال بارش‌های اخیر در مشهد، سیلاب‌های اخیر حدود یک میلیون متر مکعب به ذخایر آبی سدهای آب شرب مشهد اضافه کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ