دولت سوریه جنایت های رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین و اقدامات تحریک آمیز شهرک نشینان صهیونیست در قدس اشغالی و مسجدالاقصی را به شدت محکوم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخست وزیر عراق امروز یکشنبه به منظور تعقیب و پیگرد همه عاملان جنایت ترور فرماندهان پیروزی مقاومت و همرزمانشان دستوری برای تشکیل کمیته‌ای با مشارکت ایران، عراق، سوریه و لبنان صادر کرد.
وزیر دفاع سوریه طی سخنان خود در یازدهمین کنفرانس امنیتی مسکو، رژیم صهیونیستی را بزرگترین تهدید برای منطقه دانست و این رژیم را شریک جنایات آمریکا عنوان کرد.
وزارت خارجه سوریه حمله تروریستی به حرم مطهر احمد بن موسی در شیراز را به شدت محکوم و بر حمایت خود از اقدامات ضدتروریستی ایران تاکید کرد.
وزارت خارجه سوریه به تشدید تحرکات آمریکا در این کشور واکنش نشان داد.
معاون نماینده سوریه در سازمان ملل اعلام کرد که آمریکا تروریست‌های منطقه التنف را به مواد شیمیایی مجهز کرده‌اند تا دولت سوریه را متهم کنند.
نماینده سوریه در سازمان ملل ضمن تأکید دوباره بر ضرورت پایان حضور غیرقانونی آمریکا در کشورش گفت که آمریکا شریک رژیم صهیونیستی در جنایت و تجاوزات علیه سوریه است.
وزارت خارجه سوریه با حمایت از ایستادگی ملت فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی، جنایات روزافزون این رژیم به ویژه حمله به اردوگاه جنین را محکوم کرد.
وزارت خارجه سوریه با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد که جنایات رژیم صهیونیستی علیه سوریه و فلسطین زیر چتر حمایت دولت آمریکا صورت می‌گیرد.
سخنگوی وزارت امورخارجه گفت: در حالی که زلزله‌زدگان سوری شرایط سختی را تجربه می‌کنند، رژیم صهیونیستی فرودگاه حلب را هدف حمله قرار می‌دهد که این مصداق آشکار جنایت علیه بشریت است.
سخنگوی وزارت امورخارجه گفت: در حالی که زلزله‌زدگان سوری شرایط سختی را تجربه می‌کنند، رژیم صهیونیستی فرودگاه حلب را هدف حمله قرار می‌دهد که این مصداق آشکار جنایت علیه بشریت است.
معاون دبیر کل حزب الله لبنان به موضع گیری درباره حمله رژیم صهیونیستی به سوریه پرداخت و آنرا جنایت ضدبشری دانست.
وزیر خارجه سوریه در دیدار با سفرا و روسای نمایندگی‌ های دیپلماتیک در این کشور بر ضرورت واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به دمشق و محکوم کردن آن تاکید کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه جنایت وحشیانه گروهک تروریستی داعش در حومه شهر حمص سوریه را محکوم کرد.
وزارت خارجه سوریه به اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها در کرانه باختری واکنش نشان داد.
«امیرسعید ایروانی» نماینده دائم ایران در سازمان ملل، ضمن محکوم کردن حملات اخیر رژیم صهیونیستی به سوریه از جامعه جهانی خواست تا این رژیم را برای توقف جنایت ها علیه سوریه تحت فشار قرار دهد.
وزیر دفاع سوریه پیش از ظهر امروز با رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران دیدار و گفتگو کرد.
وزارت امور خارجه سوریه تجاوز رژیم صهیونیستی به فرودگاه دمشق را حلقه جدیدی از جنایات این رژیم علیه مردم سوریه برشمرد.
وزارت امور خارجه سوریه تجاوز رژیم صهیونیستی به فرودگاه دمشق را حلقه جدیدی از جنایات این رژیم علیه مردم سوریه برشمرد.
«بشار اسد»، رئیس‌جمهوری سوریه امروز -چهارشنبه- دستور شماره ۲۴ سال ۲۰۲۲ متضمن عفو عمومی جنایات ارتکاب شده قبل از تاریخ ۲۱-۱۲-۲۰۲۲ را صادر کرد.
بشار اسد رئیس جمهور سوریه فرمان عفو عمومی برخی محکومیت ها و جنایات ارتکابی قبل از تاریخ 21 دسامبر سال 2022 را صادر کرد.
وزارت امور خارجه سوریه تاکید کرد که قطع آب بیش از یک میلیون شهروند سوری در حسکه جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است.
شهروندان سوری ساکن حومه غربی و شرقی استان دیروز الزور در مخالفت با اقدامات و جنایت های شبه نظامیان وابسته به تروریست‌های آمریکایی تظاهرات کردند.
وزارت امور خارجه سوریه حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی و غیر نظامی سوریه را محکوم و اعلام کرد که این حملات جنایت جنگی است.
رئیس جمهور لبنان از تلاش برخی کشورهای برای اسکان و ادغام آوارگان سوری در جامعه لبنان انتقاد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ