وزارت خارجه سوریه به تشدید تحرکات آمریکا در این کشور واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت خارجه سوریه به اعتراضات در فرانسه که به دنبال قتل یک نوجوان به دست پلیس فرانسه رخ داده است، واکنش نشان داد.
وزارت خارجه سوریه به هتاکی یک فرد افراطی به قرآن کریم در سوئد واکنش نشان داد و آنرا محکوم کرد.
وزارت دفاع سوریه در بیانیه ای از نتایج عملیات هوایی و زمینی موفق نیروهای ارتش این کشور با همکاری نیروهای روس خبر داد.
وزارت خارجه سوریه با انتشار بیانیه‌ای با حمایت از ساکنان جولان اشغالی در برابر طرح‌های اشغالگران در این منطقه اعلام کرد که جولان، سوری، عربی و بخش جدایی ناپذیر از خاک جمهوری عربی سوریه است.
دمشق به انفجار سد کاخوفکا واکنش نشان داد و آنرا به شدت محکوم کرد.
وزارت خارجه سوریه به حمله پهپادی اوکراین به مسکو واکنش نشان داد و آنرا به شدت محکوم کرد.
وزیر خارجه سوریه تاکید کرد که کشورش به دنبال روابط بیشتر کشور‌های عربی با ایران است.
وزیر خارجه سوریه با تاکید بر تقویت روابط با عربستان، اعلام کرد که روابط با ترکیه جز با عقب نشینی این کشور از خاک سوریه به حالت عادی برنخواهد گشت.
وزارت خارجه سوریه به شدت به تجاوز امروز رژیم صهیونیستی به غزه که شماری شهید برجای گذاشت واکنش نشان داد و خواستار اقدام عملی علیه تل آویو شد.
وزارت خارجه سوریه به موافقت با بازگشت دمشق به این اتحادیه پس از ۱۲ سال واکنش نشان داد و بر اصل گفتگو تاکید کرد.
رئیس‌جمهور پس از سفر فشرده دو روزه و دیدار با مقامات سوریه، ساعتی قبل با بدرقه بشار اسد در فرودگاه دمشق، عازم کشورمان شد.
وزارت خارجه سوریه ضمن محکومیت شدید تحریم جدید اروپا علیه دمشق اعلام کرد: سیاست اتحادیه اروپا تهدیدی جدی برای زندگی و معیشت سوری هاست.
وزارت امور خارجه سوریه تاکید کرد: سوریه از آمریکا می‌خواهد حمایت از تروریسم و شبه‌نظامیان جدایی‌طلب را متوقف کند و فورا از اراضی اشغالی سوریه عقب‌نشینی کند.
معاون وزیر خارجه سوریه در سخنانی در نشست چهارجانبه وزیران خارجه سوریه، روسیه، ایران و ترکیه در مسکو، برای توافق با آنکار شرط گذاشت.
وزارت خارجه مصر امروز شنبه در پی دیدار وزرای خارجه مصر و سوریه در قاهره پشت درهای بسته، بیانیه ای صادر کرد.
وزارت خارجه سوریه با صدور بیانیه ای از توافق ایران و عربستان سعودی در زمینه ازسرگیری روابط دیپلماتیک استقبال کرد و آن را گامی در راستای تقویت ثبات و امنیت منطقه دانست.
دمشق سفر غیرقانونی رئیس ستاد مشترک ارتش تروریستی آمریکا به شمال شرق سوریه را محکوم و تاکید کرد که این اقدام نقض آشکار حاکمیت و یکپارچکی این کشور است.
وزارت خارجه سوریه به اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها در کرانه باختری واکنش نشان داد.
منابع بلند پایه سوری اعلام کردند که دمشق با دیدار وزیران خارجه ترکیه و سوریه قبل از تحقق اهداف دمشق و در صدر آن خروج ارتش ترکیه از کل خاک سوریه، مخالف است.
وزارت دفاع سوریه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که وزیر دفاع و مدیر سازمان اطلاعات کل این کشور با مشارکت طرف روس با وزیر دفاع و رئیس دستگاه اطلاعات ترکیه در مسکو دیدار کردند.
وزیر خارجه اردن درباره طرح موضوع سوریه در نشست وزرای خارجه اتحادیه عرب اظهار نظر کرد.
«محمد فواز» ضمن هشدار به اشغالگران آمریکایی درباره سرقت نفت و گندم سوریه تأکید کرد دمشق اجازه تداوم این روند را نخواهد اد.
سعید فارس السعید کارشناس امور امنیتی در سوریه تاکید کرد که امروز مردم سوریه با تأسی به رویکرد مقاومتی خود، آماده اخراج اشغالگران آمریکایی از خاک این کشور هستند.
وزارت خارج سوریه اعلام کرد که به طور کامل از مواضع چین در قبال سفر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان حمایت می کند و این سفر را اقدامی خصمانه و نقض قوانین بین المللی می داند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ