«امیرسعید ایروانی» نماینده دائم ایران در سازمان ملل، ضمن محکوم کردن حملات اخیر رژیم صهیونیستی به سوریه از جامعه جهانی خواست تا این رژیم را برای توقف جنایت ها علیه سوریه تحت فشار قرار دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آیت الله موسوی امام جمعه بغداد بیان داشت: آمریکایی‌ها حتی مانع رسیدن گاز برای تولید برق می‌شوند. عراق از کشور‌های بسیاری درخواست خرید گاز کرده است، اما تنها ایران این امر را پذیرفته، اما با این وجود آمریکا به بهانه تحریم مانع پرداخت هزینه گاز به جمهوری اسلامی ایران شد و هم اکنون ما به ایران شش میلیارد دلار بدهکار هستیم.
بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی رشد جمعیت در کشور به ۴ درصد رسید، اما متاسفانه این عدد به ۱.۵ رسیده است، به اندازه افراد جامعه تولید مثل نداریم، در چند سال آینده به سمت پیری جمعیت میرویم و قطعا این مسئله یک بحران است، از علما درخواست داریم که نیرو‌های متدین و انقلابی را به فرزندآوری دعوت کنند.
همیشه باید نسبت به پزشک اعتماد داشت اگر اعتماد ندارید، اصلا نزد او نروید. پس چگونه می‌توان به پزشکی اعتماد داشت ولی با زور درخواست معاینه و ویزیت کرد؟! و بعد هم این‌چنین علیه او اقدام کرد؟ این رفتار محصول بساطی است که عده‌ای علیه پزشکان راه انداخته‌اند، نه می‌توانند بدون آنان زندگی کنند و نه می‌توانند به آنان احترام بگذارند. در هر حال باید منتظر بود و دید که آیا ساختار موجود قادر است که با رسیدگی و تنبیه خاطی، از خودش و از پزشکان و از مردم در برابر این افراد دفاع کند؟ خواهیم دید.
وزیر امور خارجه مصر ضمن درخواست از جامعه جهانی برای اقدام فوری به منظور توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، گفت که تلاش‌های کشورش برای برقراری‌ آتش‌بس بی‌نتیجه بوده است.
وزیر امور خارجه مصر ضمن درخواست از جامعه جهانی برای اقدام فوری به منظور توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، گفت که تلاش‌های کشورش برای برقراری‌ آتش‌بس بی‌نتیجه بوده است.
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در ادامه تأکید کرد: دشمن از ابزار رسانه و ابزارهای شناختی استفاده می‌کند، ما هم دقیقاً باید از همین ابزار برای حفظ و بهبود عفاف و حجاب در جامعه استفاده کنیم.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، در نامه ای به معاون اول رئیس جمهور از پیگیری وضع رتبه بندی توسط مدیرانی که خودشان مسبب مشکلات متعدد در جامعه معلمان و دانش آموزان هستند، گلایه کرد.
از اولین روز‌های سال جاری، کارگران و بازنشستگان شاکی از مصوبه افزایش ۲۷ درصدی مزد و مستمری جامعه کارگری تجمعات اعتراضی برگزار کرده‌اند و به نظر می‌رسد این اعتراضات تا زمانی که دیوان عدالت اداری به تصمیم قطعی برای ابطال مصوبه ناعادلانه شورای عالی کار و واداشتن دولت به بازنگری در میزان افزایش دستمزد جامعه کارگری نرسد، ادامه دارد.
نخست وزیر چین با بیان اینکه قاره آسیا باید به دور از آشوب و درگیری باقی بماند، از جامعه بین المللی خواست در برابر تحریم های یکجانبه بایستند.
شیخ الازهر از جامعه جهانی خواست که اقدام موثری برای کمک به زلزله زدگان در ترکیه و سوریه به عمل آورند.
در جلسه علنی امروز مجلس و در حالی که نمایندگان در حال بررسی ایرادات شورای نگهبان به طرح بانکداری جمهوری اسلامی بودند، رشیدی کوچی با حضور مقابل صندلی نوروزی با صدایی بلند خطاب به وی بیان کرد: شما دارید جامعه را به هم می‌ریزید و می‌خواهید مردم را به کف خیابان بکشید، حتی رئیس کمیسیون نیز اظهارات شما را (درباره طرح صیانت) تکذیب کرده است و در همین حین حسن نوروزی نیز از رشیدی کوچی درخواست می‌کرد که با صدای آرام‌تر مطالب خود را مطرح کند، در نهایت رشیدی کوچی با عصبانیت بحث با حسن نوروزی را ترک کرد.
باز بودن مدارس و تسهیل روند آموزش و پرورش فرزندان کشور، یک درخواست عمومی است.
عضو جامعه تورگردانان ایران با تاکید بر اینکه دولت باید در شرایط فعلی اقدام مؤثری برای معرفی ایران انجام دهد گفت: انتظارمان این است آقای مخبر گزارشی از فعالیت‌های انجام شده دراین باره دهد.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در پرتغال، با تاکید براین که تهران با کمیته حقیقت یاب شورای حقوق بشر در مورد تحولات داخلی اخیر ایران همکاری نخواهد کرد، گفت: جامعه ایرانی یک جامعه پویا و رو به توسعه است. مثل هر جامعه دموکراتیک دیگر، هر گونه درخواست برای تغییر باید از روش‌های دموکراتیک و مدنی مثل انتخابات، گفت‌وگو و تفاهم ملی حاصل شود.
از مسوولان می‌خواهیم که نسبت به آزادی دانشجویان و معترضان سریع‌تر اقدام کنند تا آن‌ها زودتر به آغوش خانواده‌هایش برگردند و آرامش به جامعه برگردد.
عنابستانی با تاکید بر اهمیت اصلاح برخی ساختار‌های حکومت، گفت: به نظرم مهم‌تر از اینکه ما برای یک موضوع برویم سراغ رفراندوم، این است که ساختار‌های اداره حکومت را طوری اصلاح کنیم که مردمی‌تر حکمرانی کنیم؛ یعنی مردم در یک به یک تصمیماتی که در جامعه اتخاذ می‌شود، احساس نقش داشته باشند این بهتر از رفراندوم راجع به یک موضوع مشخص و منفرد است.
کیهان نوشت: از دولت و مجلس محترم درخواست می‌کنیم، با تخصیص بودجه مناسب و استخدام و مشورت گرفتن از نخبه‌هایی که بحمدالله در جامعه کم نیستند، ضمن بهبود عملکرد پیام‌رسان‌های داخلی قوانینی تصویب شود که، این فضا که به قول رهبر انقلاب «حقیقتا [تبدیل]به قتلگاه نوجوانان و جوانان شده است» سر و سامان یابد.
سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از اعطای جایزه نخبگانی به معلولان خبر داد و گفت: میزان درخواست های ارسالی برای دانش بنیان شدن مجموعه های فناور در کشور حدود ۳ برابر افزایش یافته است.
رئیس دانشگاه علامه طباطبایی گفت: انتظار داریم با کمک دستگاه‌های اجرائی خیلی از مشکلات جامعه را برطرف کنیم، پاسخ خیلی از مشکلات اجتماعی در حوزه علوم انسانی است، یعنی خیلی از مشکلاتی که امروز در جامعه است واقعا پاسخش در علوم انسانی است.
زارعی کوشا: ما درباره تجمعات در شورای تامین تاکید کرده ایم که با خویشتن‌داری تمام برخورد شود، به هیچ وجه تا جایی که نیاز جدی نباشد برخورد نظامی و انتظامی صورت نگیرد. این تجمعات در روز دوشنبه نیز ادامه داشته و در روزهای قبل خیلی محدود در سنندج و سقز نیز انجام شده است که نیروهای نظامی طبق درخواست ما در شورای تامین عمل کردند. اما در عین حال با افرادی که به صورت مسلح بخواهند امنیت جامعه را برهم بزنند با جدیدت و قاطعیت برخورد خواهیم کرد.
سخنگوی دولت موقت طالبان در افغانستان برای کمک به سیل‌ زدگان در این کشور از جامعه جهانی درخواست کمک کرد.
سخنگوی دولت موقت طالبان در افغانستان برای کمک به سیل‌ زدگان در این کشور از جامعه جهانی درخواست کمک کرد.
معاون وزیر اقتصاد گفت: بانک‌های دولتی ۳۷۰۰ همت بدهی دارند که ۶۰ درصد کل بدهی شبکه بانکی است، در حالی که بودجه کل کشور ۳۷۰۰ هزار میلیارد بوده که از این میان ۲۲۰۰ هزار میلیارد تومان بودجه شرکت‌های دولتی، بانک‌های دولتی و موسسات انتفاعی وابسته به دولت است.
در واقع وقتی به افراد مسئولیت می‌دهید ابتدا درخواست حمایت مالی و دادن اختیار می‌کند اما تجربه 40ساله نشان داده علیرغم بهره‌مندی از این موارد بازهم برخی افراد بهانه می‌آورند، بنابراین اعتقاد دارم اگر کسی می‌خواهد کار که به معنای هویت و جوهره انسان، انجام دهد نیازمند پول و اختیار نیست زیرا با شروع فعالیت این دو مقوله نیز تأمین می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ