وزارت امور خارجه سوریه حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی و غیر نظامی سوریه را محکوم و اعلام کرد که این حملات جنایت جنگی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های فلسطینی بامداد چهارشنبه از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به مناطقی در شمال و غرب نوار غزه خبر دادند.
وزیر افراط‌گرای کابینه رژیم صهیونیستی از حملات جنایتکارانه شهرک نشینان صهیونیست در روزهای اخیر علیه مناطق مختلف کرانه باختری حمایت کرد.
همزمان با پاسخ مقاومت به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه، رزمندگان فلسطینی با یورش صهیونیست‌ها به مناطقی در جنین و نابلس در کرانه باختری مقابله کردند.
مقامات مسئول در نوار غزه اعلام کردند در حملات ۳ روز گذشته رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف این منطقه، دست‌کم ۲۸ نفر کشته شدند.
منابع خبری از حملات جدید رژیم صهیونیستی به غزه خبر دادند.
منابع خبری از حملات جدید رژیم صهیونیستی به غزه خبر دادند.
برخی منابع خبری از حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مناطق شمال غربی غزه خبر می‌دهند.
رسانه‌های خبری از قطع گسترده برق در اراضی اشغالی در سایه حملات سایبری اخیر علیه شرکت برق رژیم صهیونیستی خبر دادند.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی علیه سوریه را محکوم نمود.
وزارت خارجه قطر با انتشار بیانیه‌ای جنایات و حملات اخیر رژیم صهیونیستی در نوار غزه و جنوب لبنان را به‌شدت محکوم کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان حملات رژیم متجاوز صهیونیستی به مناطق غیرنظامی در جنوب لبنان و نوار غزه را به شدت محکوم کرد.
جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی از ساعاتی پیش حملات هوایی گسترده‌ای را علیه اهداف مختلف از جمله پایگاه‌های مقاومت در نوار غزه آغاز کرده است. ارتش اسرائیل در پاسخ به حملات راکتی به شمال فلسطین اشغالی در حال بمباران نوار غزه است. جنگنده‌های اسرائیلی با ده‌ها موشک پایگاه‌های مقاومت و چندین زمین کشاورزی را در مناطق مختلف نوار غزه بمباران کردند. این حملات تا این لحظه تلفات جانی نداشته، اما خسارات زیادی در پی داشته است.
سخنگوی وزارت امور خارجه حملات رژیم متجاوز صهیونیستی به مناطق غیرنظامی در جنوب لبنان و نوار غزه را به شدت محکوم کرد.
در دیدار وزیر امور خارجه کشورمان و رییس جمهور سوریه، حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به این کشور در بحیوحه زلزله اخیر شدیداً محکوم شد.
منابع خبری از شنیده شدن صدای انفجاری در در جنوب غزه خبر دادند.
جنگنده‌ها و بالگردهای رژیم صهیونیستی در پاسخ به حملات موشکی و خمپاره‌ای گروه‌های مقاومت فلسطین، مناطقی از نوار غزه در اردوگاه الشاطی و مرکز غزه را بمباران کردند.
حملات موشکی گروه‌های مقاومت فلسطینی در واکنش به جنایت صهیونیست‌ها در نابلس، از مناطق مختلف نوار غزه به سمت شهرک‌های رژیم‌صهیونیستی در جنوب سرزمین‌های اشغالی آغاز شده است.
وزارت خارجه روسیه امروز در بیانیه ای حملات رژیم صهیونیستی به مناطقی از سوریه را نقض قوانین بین المللی ارزیابی کرد.
تداوم حملات رژیم و گسترش آن به مناطق ساحلی این سئوال را در ذهن تحلیلگران و ناظران امور ایجاد کرده است که بالاخره دمشق چه زمانی پاسخ دندان شکنی به حملات رژیم صهیونیستی خواهد داد.
رژیم صهیونیستی باردیگر مناطقی را در خاک سوریه هدف قرار داد، هرچند این حملات توسط پدافند هوایی سوریه دفع شد.
معاون اول رئیس جمهور گفت: حملات جدید رژیم صهیونیستی به غزه نتیجه سفر رییس جمهور آمریکا به منطقه است و ایران حامی همیشگی فلسطین است.
حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه ادامه دارد که تاکنون به شهادت شماری از جمله فرماندهان سرایا القدس و کودکان فلسطینی منجر شده است.
حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه ادامه دارد که تاکنون به شهادت شماری از جمله کودکان منجر شده است.
رژیم صهیونیستی عصر امروز جمعه، حمله ددمنشانه ای را به غزه آغاز کرده است که تاکنون شماری از فلسطینیها از جمله یک کودک ۵ ساله فلسطینی بر اثر این حملات شهید و دهها نفر دیگر زخمی شده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ