وزیر دفاع سوریه طی سخنان خود در یازدهمین کنفرانس امنیتی مسکو، رژیم صهیونیستی را بزرگترین تهدید برای منطقه دانست و این رژیم را شریک جنایات آمریکا عنوان کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با بیشترشدن پرونده‌های قضایی و جنایی علیه رئیس‌جمهور سابق آمریکا، هم‌اکنون این پرسش مطرح می‌شود که این اتهام‌های روزافزون چه تأثیری بر حیات سیاسی او خواهد داشت.
آلودگی ثانویه «ازن» در هوای تابستانی تهران، مسلط شد. بررسی‌ها از داده‌های سامانه کنترل آلودگی هوای پایتخت نشان می‌دهد، شاخص آلایندگی گاز ازن در تیر ماه، همزمان با افزایش شدت گرما، در مرز عددی ۱۰۰قرار گرفت که بیش از ۲ برابر «سقف مجاز» آن است. آلودگی گازی از جنس ازن، براساس واکنش شیمیایی ذرات آلاینده در شرایط گرم آفتابی، تشدید می‌شود.
دیپلمات ارشد دولت چین در دیدار با وزیر خارجه اسبق آمریکا تأکید کرد که رشد و توسعه چین، حرکتی درون‌زاست و تلاش برای محدودکردن و محاصره پکن غیرممکن است.
منابع عراقی از تداوم عملیات نیروهای امنیتی این کشور علیه بقایای داعش خبر دادند.
تلاش کاور زردهای تمرین تیم ملی برای حفظ توپ مقابل مهدی طارمی، تصویر جالبی را خلق کرد.
یک مسئول فلسطینی اعلام کرد که اشغالگران صهیونیست، سیاست مجازات جمعی را در خصوص اهالی روستای المغیر در پیش گرفته‌اند.
بهزاد درباره انگیزه‌اش به کارآگاهان گفت: من هرگز انگیزه‌ای برای قتل نداشتم دعوای من با شروین و ۲ نفر دیگر به نام آرش و فرید صرفاً به خاطر نشان دادن قدرت خودمان بود. نمی‌دانم چه شد که الکی به جان هم افتادیم. من ناخواسته با چاقویی که داشتم ضربه‌ای به او زدم. خودم هم زخمی شده بودم و وقتی دیدم او روی زمین افتاد و پلیس به معرکه رسیده است از ترس پا به فرار گذاشتم.
رژیم اشغالگر صهیونیستی برای پانزدهمین روز متوالی شهر اریحا در کرانه‌باختری را محاصره کرده است.
محاصره مخفیگاه امن قاتل فراری
یک کشتی جنگی چینی در دریاهای مشرف به تنگه تایوان چندین گلوله توپ را در منطقه خلیج «لویان» در ساحل استان فوجیان، در حدود ۵۰کیلومتری (۳۰ مایلی) شمال غربی جزایر ماتسو که نزدیک به سرزمین اصلی هستند، اما تحت کنترل تایوان هستند، شلیک کرد. به گزارش خبرگزاری رویترز، درحالی‌که ملوانان به سمت اهدافی در خشکی و آب شلیک می‌کردند، دود و شراره‌های آتش از عقب کشتی‌ها قابل مشاهده بود.
«اسرائیل» در محاصره موشکی قرار گرفته و گنبدهای آهنین آن شکست خورده است. در واقع، این مرحله سومین ویرانی است و سید حسن نصرالله در آن حق داشت.
مدیرعامل باشگاه استقلال که برای خودش یک سلبریتی در فضای مجازی و البته حقیقی محسوب می شود، روزهای فوق‌العاده پراسترسی را پشت سر می‌گذراند.
وزارت دفاع تایوان اقداماتی را در راستای مقابله با محاصره کامل این جزیره از سوی چین در پیش گرفته است.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به محاصره سوریه توسط آمریکا گفت: باید کشورهای مختلف به دولت آمریکا برای رفع این محاصره فشار آورند که کمک‌های بین‌الملل به مناطق زلزله‌زده برسد.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به محاصره سوریه توسط آمریکا گفت: باید کشورهای مختلف به دولت آمریکا برای رفع این محاصره فشار آورند که کمک‌های بین‌الملل به مناطق زلزله‌زده برسد.
پیام نیازمند در آخرین بازی نیم فصل اول لیگ بیست و دوم بازی شماره 100 خود را با پیراهن سپاهان انجام داد.
مرد معتادی که از حدود 18 ماه قبل با سرقت های سریالی از زعفران فروشی های مشهد، کسبه هسته مرکزی شهر را عاصی کرده بود، با تلاش نیروهای تجسس کلانتری نجفی به دام افتاد.
سرخیو آگوئرو امروز وارد دوحه شد تا از نزدیک حامی تیم ملی آرژانتین باشد اما او در هواپیما ساعاتی کابوس‌وار را سپری کرد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» خواستار همبستگی ملت فلسطین برای مقابله با محاصره نابلس و تشدید مقاومت در شهر قدس و مسجدالاقصی شد.
محاصره شهر نابلس در کرانه باختری توسط نظامیان صهیونیست وارد چهاردهمین روز خود شد.
ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرد که محاصره نابلس و یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به سایر شهرها به مثابه اعلام جنگ علیه ملت فلسطین است.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» گفت که محاصره نابلس نشان دهنده شکست رژیم صهیونیستی در مقابله با انتفاضه شهروندان فلسطینی در کرانه باختری است.
پس از عملیات تیراندازی در قدس اشغالی که به هلاکت یک نظامی زن صهیونیست منجر شد، ارتش رژیم صهیونیستی برای دومین روز پیاپی محاصره اردوگاه شعفاط و شهرک عناتا را ادامه می دهد.
وزارت بهداشت یمن با انتشار آماری از جنگ هشت ساله در این کشور از شهادت و زخمی شدن بیش از ۴۷ هزار یمنی در حملات مستقیم و جان باختن بیش از ۴۰ هزار زن و ۱۰۰ هزار کودک بر اثر محاصره خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ