وزارت خارجه سوریه به اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها در کرانه باختری واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‎‌های صهیونیستی در گزارش‌هایی به سفر قریب‌‎الوقوع رئیس‌جمهور ایران به دمشق اشاره کرده و آن را رخدادی نگران‌کننده توصیف کرده‌اند.
وزیر خارجه تونس در جریان دیدار با همتای سوری خود، بر حمایت کشورش از دمشق دربرابر تجاوزات رژیم‌صهیونیستی و بازپس‌گیری بلندی‌های اشغالی جولان، تاکید کرد.
وزیر خارجه سوریه به موعد پاسخ دمشق به حملات رژیم صهیونیستی اشاره کرد و این واکنش را حتمی دانست.
ایروانی در نامه به رئیس شورای امنیت تاکید کرد: رژیم اسرائیل به اقدامات تجاوزکارانه خود علیه سوریه بدون هرگونه عواقب و مجازاتی از سوی جامعه بین‌المللی، به‌ویژه شورای امنیت سازمان ملل متحد، بی وقفه ادامه می‌دهد.
شدت انفجارها به‌حدی است که صدای آن را ساکنان جولان اشغالی و اهالی نزدیک دریاچه «طبریه» واقع در شمال فلسطین اشغالی نیز صدای آنها را شنیده‌اند.
حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه قرچک با حضور در منزل این شهید سرافراز، خبر شهادت ایشان را به خانواده اطلاع داد.
پاسدار رشید اسلام " میلاد حیدری" از مستشاران نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه، در حمله اسرائیل در حوالی دمشق به شهادت رسید.
معاون مرکز مصالحه و آشتی روسیه در سوریه اعلام کرد که حملات دیروز (یکشنبه) به دمشق با چهار جنگنده اف-۱۶ نیروی هوایی رژیم صهیونیستی صورت گرفته است.
روزنامه دولت نوشت: برخی از رسا‌نه‌های اسرائیلی مدعی شده‌اند که هدف رژیم صهیونستی در حمله دیشب به دمشق ترور فرمانده نیروی قدس بود، حتی شایعات متعددی درمورد هدف قرارگرفتن فرماندهان جبهه مقاومت و سپاه قدس پخش کرده‌اند که تماما کذب است.
ارگ دمشق از آثار تاریخی عصر ایوبیان در جریان حمله هوایی اسرائیل آسیب دید.
روزنامه دولت نوشت: برخی از رسا‌نه‌های اسرائیلی مدعی شده‌اند که هدف رژیم صهیونستی در حمله دیشب به دمشق ترور فرمانده نیروی قدس بود، حتی شایعات متعددی درمورد هدف قرارگرفتن فرماندهان جبهه مقاومت و سپاه قدس پخش کرده‌اند که تماما کذب است.
سردار قاآنی روز شنبه در ایران بود و در روزهای اخیر سفری به سوریه نداشته است.
از بامداد امروز برخی شبکه‌های خبری و مجازی ادعا‌هایی درخصوص شهادت شماری از مسئولان ایرانی در دمشق و همچنین هدف قرار گرفتن مدرسه امام خمینی (ره) منتشر کردند که هیچ یک صحت ندارد. محل اصابت راکت چند ساختمان با مجتمع امام خمینی (ره) فاصله دارد و حتی شیشه‌های این مجتمع نیز آسیب ندیده است.
وزارت امور خارجه سوریه تجاوز رژیم صهیونیستی به فرودگاه دمشق را حلقه جدیدی از جنایات این رژیم علیه مردم سوریه برشمرد.
وزارت امور خارجه سوریه تجاوز رژیم صهیونیستی به فرودگاه دمشق را حلقه جدیدی از جنایات این رژیم علیه مردم سوریه برشمرد.
با وجود حمله موشکی صورت گرفته از سوی صهیونیست ها علیه فرودگاه بین المللی دمشق، اما سخنگوی ارتش اسرائیل گفته است در این ارتباط اظهارنظر نخواهد کرد.
رژیم اسرائیل در سال‌های اخیر بارها به دمشق و مناطق مختلف سوریه حمله هوایی کرده که با رهگیری به موقع پدافند هوایی در بیشتر مواقع این حملات دفع شده است.
منابع سوری از مقابله پدافند هوایی سوریه در آسمان دمشق با موشک های متجاوز اسرائیلی خبر دادند.
تداوم حملات رژیم و گسترش آن به مناطق ساحلی این سئوال را در ذهن تحلیلگران و ناظران امور ایجاد کرده است که بالاخره دمشق چه زمانی پاسخ دندان شکنی به حملات رژیم صهیونیستی خواهد داد.
اقدام جنجالی دولت عربستان در همراهی با روسیه در کاستن از میزان تولید نفت خود، دیدار رهبران گروه‌های فلسطینی با بشار اسد رئیس جمهور سوریه در دمشق، و در نهایت، اوج گیری برخی تنش‌های دیپلماتیک در روابط خارجی رژیم اسرائیل، سه تحول و رویدادی هستند که منطقه خاورمیانه به تازگی شاهد آن‌ها بوده و در نوع خود حامل پیام‌ها و تبعاتی جدی و قابل توجه برای دولت آمریکا نیز هستند.
منابع خبری از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به حومه دمشق، پایتخت سوریه خبر داده و گفته‌اند پدافند هوایی این کشور در حال مقابله با اهداف متخاصم است.
در تغییر رویکردی قابل توجه اسرائیل زیرساخت‌های غیر نظامی را در سوریه هدف حمله قرار می‌دهد. به دلیل حملات هوایی اسرائیل علیه دمشق ارسال کمک‌ها به سوریه برای دو هفته متوقف شد.
وزیر امور خارجه سوریه در واکنش به تجاوزات هوایی دیشب رژیم صهیونیستی به دمشق و حلب گفت که «اسرائیل با آتش بازی می‌کند و اوضاع منطقه را در معرض خطر انفجار قرار می‌دهد».
نابع خبری از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به چند نقطه در دمشق و مقابله پدافندی ارتش سوریه خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ