با اعلام رئیس سازمان برنامه و بودجه حقوق کارکنان دولت از مهر ماه افزایش می یابد اما این سوال مطرح است که آیا داشتن ثبات اقتصادی بهتر از افزایش حقوق نیست؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مربی گل گهر سیرجان با انتشار یک استوری از ملاقات خود با کودکان کار و سپری کردن اوقات خوش با آنها گفته است.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: شناورهای سپاه یک بار به سمت یک ناو هواپیمابر آمریکایی رفتند و این ناو ۱۸۰ مایل فرار کرد.
باشگاه الهلال عربستان برای جذب نیمار برزیلی علاوه بر دستمزد هنگفت، مزایای زیادی نیز پیشنهاد داده است.
۲۸بازیکن برای حضور در ادوی نوجوانان در مسیر آماده سازی برای بازی های جام جهانی زیر ۱۷ سال معرفی شدند.
مدافع فصل گذشته تیم فوتبال استقلال به دلیل عدم توافق با مسئولان این باشگاه از جمع آبی‌پوشان دورتر شد.
تجربه کشورهای پیشرفته و در حال توسعه برای دستیابی به اینترنت پرسرعت نشان می دهد در بسیاری از نقاط دنیا افزایش سطح دسترسی و تحت پوشش قرار گرفتن فیبرنوری از اهداف برنامه ریزی شده است.
نشست کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان آغاز شد.
مرحله رفت لیگ بیس بال کشور از روز دوشنبه 19 تیر به میزبانی استان البرز و در زمین بیس بال مجموعه ورزشی انقلاب کرج آغاز می شود.
فیلم دور افتخار نازنین فاطمه عیدیان پس از کسب مدال نقره ماده ۴۰۰ متر با مانع رقابت‌های دو ومیدانی قهرمانی آسیا در کره‌جنوبی را مشاهده می‌کنید.
هواداران آرسنال بعد از آخرین بازی تیم‌شان در لیگ برتر در ورزشگاه امارات به تشویق آنها مشغول شدند.
دور جدید اردوی تیم ملی تفنگ با دعوت از 14 تیرانداز در تهران آغاز شد.
یک سیاستمدار یمنی از مذاکرات قریب‌الوقوع آتش‌بس میان انصارالله یمن و عربستان سعودی در صنعا، پایتخت یمن خبر داد.
محمد حسینی می‌گوید که دیدار مقابل استقلال هیجان دور رفت را برای او ندارد.
یک دیپلمات بلندپایه سعودی که نامش فاش نشده، اعلام کرد: مذاکرات میان نمایندگان دو طرف درگیر سودان (ارتش سودان و نیروهای پشتیبانی سریع) از فردا یکشنبه مجددا در شهر جده از سرگرفته می‌شود.
در فاصله نه چندان دور از آتش روشن شده توسط معترضان به اصلاحات قانون بازنشستگی در شهر بوردو فرانسه، یک زوج که بر روی میز و صندلی‌های بیرون یک کافه نشسته و ضمن گفتگو با یکدیگر نوشیدنی می‌نوشند. انتشار این تصاویر خبرساز شده است. در حالی که اعتراض به افزایش دو سال سن بازنشستگی در فرانسه از ۶۲ به ۶۴ سال حتی با تصویب اصلاحات مدنظر دولت پایان نیافته، دولت خود را طرفدار مماشات نشان می‌دهد، اما در باطن قصدی برای انعطاف در برابر اعتراضات ندارد. فراخون دهمین روز بسیج عمومی علیه اصلاحات بازنشستگی در حالی برای امروز سه شنبه در فرانسه منتشر شده است که فضایی ملتهب بر این کشور حاکم بوده و به گفته رسانه‌ها نظارت شدید پلیس نیز وجود خواهد داشت.
سایپا در هفته نخست دور برگشت مسابقات لیگ یک باخت بد موقعی را مقابل نماینده مازندران تجربه کرد.
افروغ، استاد دانشگاه و جامعه شناس می گوید؛ ما از قانون اساسی دور شده‌ایم، بحث زمینه سازی برای اشتغال، بحث آموزش رایگان، فصل سوم قانون اساسی و اصل بیست و هفتم و ... در قانون اساسی آمده است که اقتصاد وسیله است. دقت کنید این به معنی بی توجهی به اقتصاد و معیشت نباید تعبیر و تفسیر شود. این بدان معناست که مردم باید از حداقل های معیشت و رفاه آبرومندانه برخوردار باشند تا با فراغ بال به شکوفایی فرهنگی و سیاسی خود بپردازند.
جلسه امروز پارلمان لبنان برای انتخاب رئیس جمهور هم راه به جایی نبرد.
دریای بابل در دیداری حساس تیم بالانشین فجر سپاسی را شکست داد.
آن‌ها می‌خواهند ما را در یک دور باطل گرفتار کنند که به خاطر وجود اغتشاشات از اصلاح لازم صرف‌نظر کنیم و از سوی دیگر معترضین را به دلیل عدم وجود تغییرات، بیشتر در میدان درگیر کنند. اصلاح و روزآمدسازی نیازمند آرامش است.
با اعلام رئیس سازمان برنامه و بودجه حقوق کارکنان دولت از مهر ماه افزایش می یابد اما این سوال مطرح است که آیا داشتن ثبات اقتصادی بهتر از افزایش حقوق نیست؟
تورم موجب شده صنایع کشور برای تامین مالی دست به دامان بانکها شوند؛ به گونه ای که تا پایان تیرماه امسال بیش از ۷ هزار ثبت نام برای دریافت وام انجام شده است.
تولاّ، مؤمنان را به سوی نیکیها و نیکان جذب می کند و به مانند نیروی جاذبه ای قوی، خواه ناخواه آنان را در مسیر حق نگاه می دارد. از این روی، مؤمنان با تولاّ هم حرمت نیکان رانگاه می دارند و هم خود را در مسیر آنان قرار می دهند و به سوی حق می روند. و تبرّا آنان را از بدیها و بدها دور می سازد و به مانند نیروی دفع کننده ای خواسته و ناخواسته آنان را از مسیر باطل که علامتش ناپاکان امت هستند، دور می سازد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ