مدافع فصل گذشته تیم فوتبال استقلال به دلیل عدم توافق با مسئولان این باشگاه از جمع آبی‌پوشان دورتر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: شناورهای سپاه یک بار به سمت یک ناو هواپیمابر آمریکایی رفتند و این ناو ۱۸۰ مایل فرار کرد.
ریکاردو ساپینتو می گوید که به حریف گرجستانی احترام می گذارد ولی به دنبال پیروزی است.
نفرات برتر روز دوم اولین مرحله از دور جدید رقابت‌های لیگ کاراته وان ایران به میزبانی استان کرمانشاه مشخص شدند.
اساساً همان‌طور که زمین هر روز به دور خود می‌چرخد، جاذبه ماه آب‌هایی را که در نزدیک‌ترین فاصله قرار دارند، به سمت خود می‌کشد و جزرو مد ایجاد می‌کند. این جزر و مد‌ها در واقع یک «برآمدگی» بیضی شکل هستند که از یک طرف تحت تاثیر نیرو‌های گرانشی به سمت ماه کشیده می‌شوند و از سوی دیگر اینرسی می‌کوشد آن‌ها را سر جای خود نگه دارد.
هافبک ایرانی کایسری اسپور شانس دعوت شدن به تیم ملی ندارد.
متقی همچنین ادعا کرد: خشکسالی در افغانستان و منطقه جریان دارد که نباید از نظر دور داشت. بر اساس آخرین گزارش سازمان بین‌المللی نجات، افغانستان سومین کشور آسیب‌پذیر از تغییرات اقلیم در سطح جهان است و بیشترین اثر مخرب تغییرات اقلیم بر منابع آبی کشور وارد شده است.
در صورت گلودرد بلافاصله پس از بیدار شدن از خواب، به این معنی است که بالش از کنه‌های خانگی پر شده و در صورت درد گردن به این معنی است که بالش مناسب نیست یا خیلی کهنه شده است و در هر دو مورد بالش باید تعویض شود.
کشیده شدن انتخابات ریاست جمهوری در ترکیه به دور دوم باعث شد تا ارزش لیر این کشور در معاملات امروز کاهش یابد.
رئیس جمهور ترکیه در اولین اظهارنظر خود پس از کشیده شدن انتخابات به دور دوم اعلام کرد که ما از انتخابات ۲۸ می با افزایش مشارکت و به امید موفقیت تاریخی پیروز بیرون خواهیم آمد.
اگر می خواهیم از رهگذر دانش بنیان شدن اقتصاد ملی و صنایع، آسیب پذیری خود را در مقابل دیگران از بین ببریم و وابستگی مان را در زمینه ی اقلام راهبردی صنایع به کشورهای دیگر کاهش دهیم، باید دانش بنیان شدن در تمام سیستم و ساختار کشور مد نظر قرار بگیرد.
مهاجم بلند قامت استقلال هم نتوانست دروازه حریف دیرینه این تیم را باز کند.
تیم فوتبال پورتو در هفته بیست و دوم لیگ پرتغال برابر ژیل ویسنته شکست خورد تا رویای تکرار قهرمانی در این رقابت‌ها برای این تیم دست نیافتنی‌تر بشود.
احتمال حضور کاوه رضایی در استقلال کمرنگ شده است
مراسم قرعه‌کشی دور نخست تیم‌های ملی زنان برای حضور در المپیک پاریس انجام شد.
معاون نخست وزیر روسیه اعلام کرد که مبادله ارز های ملی بین پکن و مسکو به طور مستمر و افزایش یافته است و دو کشور در حال ایجاد یک سامانه برای دور زدن سوئیفت هستند.
در هفته پایانی دور مقدماتی لیگ برتر کشتی آزاد، چهار تیم مدعی که صعودشان به مرحله بعدی قطعی شده و قهرمان از بین آنها مشخص خواهد شد، در قائمشهر و رامسر با هم رودررو می‌شوند.
عملکرد ضعیف و دور از انتظار پیر امریک اوبامیانگ در جریان شکست چلسی مقابل آرسنال را می‌توان نمادی از گرفتاری‌های گراهام پاتر در چلسی دانست.
دعوت شدن علی کریمی به تیم ملی فوتبال اتفاقی ناگهانی نیست؛ او از قبل زیر نظر کارلوس کی‌روش بود.
با نزدیک شدن به آغاز رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی بزرگسالان آسیا ، اردوی پایانی تیم ملی بانوان در آکادمی ملی المپیک آغاز شد.
امیر حیدری با اشاره به اینکه در این رزمایش برای اولین بار این موشک را رونمایی کردیم و هدف خودش را به صورت دقیق و نقطه زن نقطه زنی کردیم، گفت: موشک دیگر داریم به نام فجر ۵ که از خانواده موشک‌های هوشمند و نقطه زن است که باز هم اخیراً نیروی زمینی از آن بهره‌مند است.
در اینجا، جوانانی که در هرج و مرج و خشونت متولد شده اند، بدون امید و برنامه، به راحتی توسط گروه‌های مسلح یا شکارچیان غیرمجاز جذب می‌شوند.
کرمان - استان کرمان آخرین مقصد دولت در دور نخست سفرهای استانی بود اما ارمغان این سفر برای مردم استان باز شدن گره های اقتصادی و تشکیل استانی جدید است.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تاثیر شناور شدن ساعت ادارات بر ترافیک تهران را بررسی کرد.
روسای ٣ قوه در نشست مشترک خود بر همکاری و همدلی برای اجرایی شدن مصوبات دور اول سفرهای استانی دولت تاکید کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ