تورم موجب شده صنایع کشور برای تامین مالی دست به دامان بانکها شوند؛ به گونه ای که تا پایان تیرماه امسال بیش از ۷ هزار ثبت نام برای دریافت وام انجام شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارنامه موفق علی‌آبادی این امید را به وجود می‌آورد که او بتواند در میدان عمل دست به یک جراحی بزرگ در حوزه صنعت، معدن و تجارت بزند آن‌هم به دور از هرگونه تبعیت از اقتصاد دستوری و پرهیز از هرگونه نسخه‌های کوتاه‌مدت و مقطعی که مدیران گذشته را با چالش‌های متعدد مواجه کرد و در آخر یا آن‌ها را وادار به استعفا کرد یا با استیضاح کنار گذاشته شدند.
کارنامه مستاجر جدید ساختمان سمیه این بارقه امید را به وجود می‌آورد که او بتواند دست به یک جراحی بزرگ در حوزه صنعت، معدن و تجارت بزند آن هم به دور از هرگونه تبعیت از اقتصاد دستوری و پرهیز از هرگونه نسخه‌های کوتاه مدت و مقطعی.
ماه گذشته، اپلیکیشن تصویربرداری ماهواره‌ای SkyFi، تصاویری از مدار از انبوه لباس‌هایی که در نتیجه‌ی پیشرفت سریع صنعت مد تولید می‌شوند، ارسال کرد که براساس آن‌ها تخمین زده می‌شود که سالانه ۹۲ میلیون تُن زباله تولید می‌شود. در میان این لباس‌ها چکمه‌های اسکی و ژاکت‌های کریسمس نیز دیده می‌شود.
سخنگوی صنعت برق گفت: با نصب کنتورهای هوشمند در ادارات و دستگاه‌های اجرایی، میزان مصرف برقشان رصد می‌شود و هیچ افزایش مصرفی از نظر همکاران ما در شرکت های توزیع دور نخواهد ماند.
تساوی استقلال برابر صنعت نفت که آبی پوشان را از کورس سه مدعی قهرمانی دور کرد، برای سرخپوشان انگیزه اش شد تا با پیروزی برابر پیکان به صدر جدول برگردند و همچنان شانس اول قهرمانی باشند.
سیدحسین حسینی امیدوار است به مانند دور رفت برابر صنعت نفت دروازه خود را بسته نگه دارد.
یک کارشناس صنعت خودرو با بیان اینکه اگر دولت با واقعی شدن قیمت خودرو موافق نباشد و عدم صدور مجوز جهت افزایش قیمت منجر به زیان انباشته خودروسازان شود، طبیعتا بر اساس ماده ۹۰ اصل ۴۴ قانون اساسی، زیان خودروسازان باید مستهلک شود، گفت: در غیر این صورت در آینده نه چندان دور زیان انباشته می‌تواند خودروساز را از حیز انتفاع خارج سازد. بر این اساس، بخش قابل توجهی از صنعت خودرو و صنایع عظیم وابسته به آن بیکار خواهند شد که جبران آن غیرممکن است.
تنها طی چند ساعت ناامنی و حملات موشکی مقاومت در فلسطین اشغالی، تحولات روی دور تند قرار گرفت؛ صنعت گردشگری به کما رفت؛ شهرک‌های اشغالی خالی از سکنه شده‌اند.
کارشناس صنعت خودرو گفت: قیمت گذاری دستوری کمکی به مهار تورم نخواهد کرد؛ قیمت گذاری باید واقعی و تاثیرگذار و به دور از سیاسی گذاری احساسی باشد.
یکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ برگ زرینی در صنعت دفاعی کشورمان رقم خورد و به همت و تلاش متخصصان وزارت دفاع موشک صیاد ۴B رونمایی شد.آزمون سامانه ارتقایافته باور ۳۷۳ علیه اهداف دور ایستا با موشک برد بلند صیاد ۴B با موفقیت انجام شد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو تصریح کرد: واگذاری خودرو به برخی دستگاه ها و نهادها قبلا هم انجام می شده و ایران خودرو در این زمینه هیچ تخلفی از دستور رییس جمهوری نداشته است.
نوشهر- آوازه گردشگری نوشهر از دور خوش است و این صنعت پرجاذبه به دلیل ضعف مدیریتی، بی برنامگی و گرفتارشدن در روزمرگی ها از همه جا رانده و در زمستان سوزان، قندیل بسته است.
یحیی گل‌محمدی در تمرین روز گذشته بازیکنان پرسپولیس را دور خود جمع کرد تا به این شکل کارش را برای دیدار با صنعت نفت استارت بزند.
شیرالدین بابایف، مهاجم تیم صنعت نفت که به دلیل مصدومیت رباط صلیبی از ترکیب این تیم دور ماند به فکر برگشت به لیگ ایران است.
بازیکن جدید و خارجی صنعت نفت می گوید که از صحنه مشکوک پنالتی دور بوده اما هم تیمی هایش گفته اند خطا صورت گرفته است.
دستیار گوگل در اندروید اتوموتیو تغییرات عمده‌ای را تجربه کرده؛ این سیستم حالا از راه دور، قادر به راه‌اندازی سیستم تهویه یا بازکردن در‌های خودرو است.
اریک بایناما در مصاف با صنعت نفت آبادان که یک بازی سخت برای گل‌گهر بود، توانست با شوت از راه دور خود نتیجه را تغییر دهد.
شیمیدان‌ها این روز‌ها بیش از پیش به بازیافت سیم‌کارت‌های قدیمی و دور ریخته شده می‌اندیشند و هدفشان از این کار، استفاده مجدد از بخش‌های این سیم کارت‌ها، نه در حیطه الکترونیک، بلکه در صنعت داروسازی است. منبع: خبرآنلاین
شاگردان نکونام با نمایش دور از انتظار مقابل ملوان انزلی، نیمه اول را با شکست پشت سر گذاشتند.
احتمالا دور بعدی صعود بورس با توجه به شرایط کنونی یک صعود تورمی باشد و به دلیل وضعیت نامساعد بازارهای جهانی، صنایع داخلی و کوچک بازار در صدر توجهات قرار بگیرند.
رئیس انجمن مراکز اسقاط و بازیافت خودرو گفت: الان ۵۰ هزار گواهی اسقاط موجود است بنابراین با ادعای کمبود گواهی اسقاط قصد دور زدن قانون ساماندهی صنعت خودرو را داشتند.
رضا پرکاس می‌گوید در صورت ارائه بازی های خوب حتی قهرمانی هم دور از دسترس صنعت نفت نیست اما در این مسیر باید تلاش بسیار زیادی کرد.
رضا پرکاس می‌گوید در صورت ارائه بازی های خوب حتی قهرمانی هم دور از دسترس صنعت نفت نیست اما در این مسیر باید تلاش بسیار زیادی کرد.
رئیس جمهور اوکراین این بار به بهانه حمله ادعایی علیه بزرگترین نیروگاه اتمی اروپا، دور تازه تحریم ها علیه روسیه را خواستار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ