فیلم دور افتخار نازنین فاطمه عیدیان پس از کسب مدال نقره ماده ۴۰۰ متر با مانع رقابت‌های دو ومیدانی قهرمانی آسیا در کره‌جنوبی را مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مربی گل گهر سیرجان با انتشار یک استوری از ملاقات خود با کودکان کار و سپری کردن اوقات خوش با آنها گفته است.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: شناورهای سپاه یک بار به سمت یک ناو هواپیمابر آمریکایی رفتند و این ناو ۱۸۰ مایل فرار کرد.
باشگاه الهلال عربستان برای جذب نیمار برزیلی علاوه بر دستمزد هنگفت، مزایای زیادی نیز پیشنهاد داده است.
۲۸بازیکن برای حضور در ادوی نوجوانان در مسیر آماده سازی برای بازی های جام جهانی زیر ۱۷ سال معرفی شدند.
ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی چندی پیش مأموریت تاریخی خود در گردش به دور کره زمین را با طی بیش از ۶۵ هزار کیلومتر مسیر دریایی و پس از ۸ ماه دریانوردی با موفقیت به پایان رسانده بود.
مدافع فصل گذشته تیم فوتبال استقلال به دلیل عدم توافق با مسئولان این باشگاه از جمع آبی‌پوشان دورتر شد.
تنگسیری با بیان این‌که موشک ابومهدی جزو موشک‌های تحریمی است، اظهار کرد: باید افتخار کنیم که به دست نخبگان جمهوری اسلامی شاهد ساخت موشکی هستیم که می‌تواند اهداف را دور بزند. یکی دیگر از قابلیت‌های این موشک دنبال‌کردن چندین هدف و از حمله به آن از پشت است.
تجربه کشورهای پیشرفته و در حال توسعه برای دستیابی به اینترنت پرسرعت نشان می دهد در بسیاری از نقاط دنیا افزایش سطح دسترسی و تحت پوشش قرار گرفتن فیبرنوری از اهداف برنامه ریزی شده است.
نشست کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان آغاز شد.
این خودرو از پلتفرم MBQ بهره می‌برد و این پلتفرم، افتخار میزبانی از بزرگانی چون ماشین محبوب پاسات، فولکس واگن گلف و شاسی بلند اطلس را دارد. موتور فولکس واگن لاویدا XR هم هیچ خرجی روی دست خانواده نمی‌گذارد؛ چرا که با یک پیشرانه 4 سیلندر تنفس طبیعی 1.5 لیتری طرف هستیم که تقریبا ۱۱۰ اسب بخار قدرت (در دور موتور 6200 RPM) و ۱۴۱ نیوتن متر گشتاور (در دور موتنور 4100 RPM) را با گیربکس اتوماتیک 6 سرعته 6AT به راننده تحویل می‌دهد.
هواداران آرسنال بعد از آخرین بازی تیم‌شان در لیگ برتر در ورزشگاه امارات به تشویق آنها مشغول شدند.
دور جدید اردوی تیم ملی تفنگ با دعوت از 14 تیرانداز در تهران آغاز شد.
یک سیاستمدار یمنی از مذاکرات قریب‌الوقوع آتش‌بس میان انصارالله یمن و عربستان سعودی در صنعا، پایتخت یمن خبر داد.
در حاشیه برگزاری یک مراسم راگبی در جنوب فرانسه سه گاو نر تنومند در یک دور افتخاری پیش از مسابقه رژه رفتند که هدف آن تجلیل از کیفیت گوشت گاو در منطقه بود، اما یکی از گاو‌ها از دست مردی که او را نگه داشته بود فرار کرد و وارد زمین شد. بازیکنانی که در زمین خود را گرم می‌کردند - بسیاری از آن‌ها پیراهن تمرینی قرمز به تن داشتند - به سرعت تمرینات خود را رها کردند و پراکنده شدند. در این حادثه کسی آسیب ندید.
معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان به بعضی از انتقاد‌ها از کنگره بین‌المللی «بانوان تاثیرگذار» واکنش نشان داد.
دروازه‌بان تیم ملی برزیل شاید در تاریخی ترین لحظات دوران فوتبالی خود نتوانست عملکرد مورد انتظار را به نمایش بگذارد.
بازیکن کهنه‌کار کاستاریکایی معتقد است که شکست دادن آلمان در آخرین بازی دور گروهی افتخار بزرگی برایشان خواهد بود.
مهدی خدابخشی تکواندوکار ایرانی که در سال ۲۰۱۵ با پرچم ایران به مدال طلای جهان رسیده بود، چند سال قبل و بعد از ازدواج با یکی از تکواندوکاران تیم ملی زنان صربستان، به این کشور مهاجرت کرد و نهایتا با تغییر تابعیت، توانست برای صرب‌ها در رقابت‌های بین‌المللی به میدان برود. او در مکزیک و در دومین روز مسابقات جهانی به مدال طلای وزن منهای ۸۷ کیلوگرم رسید
خونتوود که یک مالک ایرانی دارد در دور دوم جام حذفی اسپانیا به مصاف سویا خواهد رفت.
جرارد پیکه پس از اتمام بازی بارسلونا و آلمریا، ابتدا در نوکمپ دور افتخار زد و سپس برای هواداران بارسا حرف زد. بغض او به یکباره شکست و شروع به گریه کرد.
یکی از پیشکسوتان برجسته حوزه صنایع‌دستی در دور جدید جشنواره فجر صنایع دستی انتخاب  خواهد شد تا به عنوان رئیس افتخاری جشنواره فعالیت کند.
رهبران ناتو و رسانه‌های غربی باید درک کنند که «دور افتخار» آنها با ادعاهای پیروزمندانه اوکراین، تنها مقدمه‌ای برای آغاز یک جنگ خونین، طولانی و حتی فاجعه هسته‌ای است.
به‌دنبال ادعاهای اوکراین درباره پس گرفتن ۶هزار کیلومتر مربع از قلمرو شمال شرق این کشور، رسانه‌های آمریکایی در اقدامی جنگ‌افروزانه، خواستار مداخله بیشتر ناتو در جنگ اوکراین شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ