مرحله رفت لیگ بیس بال کشور از روز دوشنبه 19 تیر به میزبانی استان البرز و در زمین بیس بال مجموعه ورزشی انقلاب کرج آغاز می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حدادپور گفت: تعداد تانکر‌های آبرسان در مناطقی که با قطعی آب مواجه هستند در حال افزایش است و تا امروز به ۳۰ تانکر آبرسانی می‌رسد.
مرحله رفت لیگ بیسبال کشور از روز دوشنبه، 19 تیر، به میزبانی استان البرز و در زمین بیسبال مجموعه ورزشی انقلاب کرج آغاز می‌شود.
علی زندی فر افزود: ۱۳۰ نیروی راهداری با استفاده از ۷۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین، نیمه‌سنگین و سبک در سه نوبت به صورت شبانه‌روزی در جاده کرج – چالوس مشغول به فعالیت شدند.
کرج- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: محور کرج - کندوان همچنان مسدود است.
عسگری گفت: به دلیل اینکه شهرستان کرج و پردیس مخزن آب شرب به میزان کافی ندارد با قطعی‌های مکرر آب مواجه هستیم بنابراین از وزارت نیرو می‌خواهیم به سرعت ورود و این مشکل را برطرف کند؛ خوشبختانه ذخیره آبی سد کرج نسبت به سال گذشته وضعیت بهتری دارد، اما سهمیه و حق‌آبه باغات پایین دست کرج داده نشده و باغات در حال از بین رفتن است که در این رابطه از وزارت نیرو درخواست جدی داریم که به این مطالبه مردم توجه داشته باشد و با تامین حقآبه باغات پایین دست کرج مشکل مردم را برطرف کند.
این ممنوعیت تردد طی روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه تا ۲۶ اردیبهشت ماه جاری اجرا می‌شود.
باشگاه در تاریخ ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ درخواست رسمی خود برای بازی با پرسپولیس در ورزشگاه انقلاب کرج را به سازمان لیگ ارائه کرده است.
پیکان در روز دوم مسابقات هفته بیست و ششم کرج میزبان صنعت نفت آبادان است.
جاده کرج - چالوس به مسافت ۱۶۰ کیلومتر نیمی از آن در استان البرز و مابقی در استان مازندران واقع شده است.
باشگاه پیکان بار دیگر اعلام کرد که بازی‌های خانگی این تیم در ادامه لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می‌شود.
پیکان در ورزشگاه انقلاب کرج از تراکتورسازی تبریز میزبانی می‌کند.
پیکان در ورزشگاه انقلاب کرج از تراکتورسازی تبریز میزبانی می‌کند.
مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کرد: امروز هوای ۲ کلانشهر، ناسالم برای گروه‌های حساس و ۲ کلانشهر ناسالم برای تمام افراد جامعه آلوده و ناسالم است.
عضو شورای شهر کرج گفت: شهر کرج امروز به مانند سایر کلانشهر‌ها دارای ترافیک شدید می‌باشد مخصوصا هسته مرکزی شهر، متراکم از مراکز تجاری، اداری و درمانی که نیاز روزمره مردم به حساب می‌آید، تردد مضاعفی را دارد بنابراین نوع سفر با هدف کار، خرید مایحتاج روزانه و هفتگی و گاهاَ گردشگری باعث می‌شود تعداد سفر‌های به درون مرکز شهر به میزان قابل توجهی افزایش یابد.
کرج آلوده‌ترین کلان‌شهر کشور
کرج آلوده‌ترین کلانشهر کشور
بر اساس اطلاعات مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست از ۸ کلانشهر کشور امروز کرج آلوده‌ترین کلانشهر ایران است.
تیم جوان پیکان در ورزشگاه انقلاب کرج از آلومینیوم اراک میزبانی می‌کند.
رییس پلیس راه استان البرز از یک طرفه شدن جاده‌ی کرج-چالوس تا اطلاع بعدی خبر داد.
مدیرعامل آب منطقه‌ای تهران خاطرنشان کرد: همین امر با توجه به عدم بارش برف و نبود پوشش برفی مناسب در حوضه آبریز سد‌های تأمین‌کننده آب شرب کلان‌شهر‌های تهران و کرج در زمستان سال ۱۴۰۰ موجب شد اندک برف موجود در حوضه آبریز سد‌ها نیز به‌تدریج ذوب شده و شاهد رواناب و سیلاب‌های ناشی از ذوب برف نباشیم که همین امر میزان ورودی آب به مخازن سد‌های پنج‌گانه تهران را با کاهش ۱۶ درصدی نسبت به سال آبی گذشته روبرو ساخت.
بعد از کش و قوس های فراوان مشخص شد که پیکان امروز در تهران از ملوان میزبانی خواهد کرد.
ورزشگاه محل برگزاری دو مسابقه از هفته اول لیگ برتر بیست و دوم اعلام شد.
تیم فوتبال پیکان دیدارهای خانگی خود در لیگ برتر بیست و دوم را در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار خواهد کرد.
تیم فوتبال پیکان دیدارهای خانگی خود در لیگ برتر بیست و دوم را در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ