در فاصله نه چندان دور از آتش روشن شده توسط معترضان به اصلاحات قانون بازنشستگی در شهر بوردو فرانسه، یک زوج که بر روی میز و صندلی‌های بیرون یک کافه نشسته و ضمن گفتگو با یکدیگر نوشیدنی می‌نوشند. انتشار این تصاویر خبرساز شده است. در حالی که اعتراض به افزایش دو سال سن بازنشستگی در فرانسه از ۶۲ به ۶۴ سال حتی با تصویب اصلاحات مدنظر دولت پایان نیافته، دولت خود را طرفدار مماشات نشان می‌دهد، اما در باطن قصدی برای انعطاف در برابر اعتراضات ندارد. فراخون دهمین روز بسیج عمومی علیه اصلاحات بازنشستگی در حالی برای امروز سه شنبه در فرانسه منتشر شده است که فضایی ملتهب بر این کشور حاکم بوده و به گفته رسانه‌ها نظارت شدید پلیس نیز وجود خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرسدس بنز که سه سال قبل خانه ونی لاکچری خود را تحت نام مورفی روانه بازار کرد، قیمت پایه 230 هزار دلار را برای آن در نظر گرفت. رقمی که برای ما ایرانی بدون حساب گمرک و عوارض حدود 11 میلیارد تومان آب می خورد.
شناور رزمی LHD-5 bataan از کلاس وسپ نیروی دریایی ارتش آمریکا توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شناسایی شد. منبع: آخرین خبر
ربات یا انسان؟ نمایش ربات های فوق واقعیِ انسان نما در پایتخت چین را ببیند.
در ویدئویی که اخیرا در فضای مجازی وایرال شده و در اغلب شبکه های خبری جهان پوشش داده شده، یک هیولای غول پیکر عجیب در رودخانه ای در ایسلند مشاهده شده است.
توکل 50 ساله که شهرت زیادی به خاطر آشپزی در روستای شیرین کشور آذربایجان به دست آورده است، در این ویدئو یک بره کامل را به شکلی متفاوت زیر بشکه کباب می کند.
یک وانت با بار خربزه در اتوبان دچار حریق شد، ولی آتشنشانی عملکرد ضعیفی در خاموش کردن خودرو داشتند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با اشاره به وقوع حریق در دو کارخانه شهرک صنعتی ایوانکی با چهار مصدوم گفت: عملیات اطفای حریق در کمتر از دو ساعت انجام شد.
مصطفی میرسلیم نماینده مجلس، وضعیت حجاب در جامعه را غیرقابل قبول می‌داند، او مقصر را «مسئولان» معرفی می‌کند، اما راهکارهایش برای بازگرداندن حجاب به وضعیت سابق، متفاوت با دیدگاه اکثریت کارشناسان است.
ارزشمندترین گنجینه‌ها لزوما در سایت‌های باستانی یافت نمی‌شوند؛ آن‌ها گاهی در جا‌هایی کاملا غیرمنتظره مخفی شده‌اند. این نکته‌ای است که اخیرا یک کشاورز ذرت‌کار اهل ایالت کنتاکی به خوبی آن را درک کرده است.
حسن عباسی گفت: سازمان سیا اعلام کرد همانطور که دلیل هبوط آدم (ع) این بود که ابلیس رفت سراغ حوا، ما هم اگر خواستیم جمهوری اسلامی را سرنگون کنیم، باید برویم سراغ دختران و زنان آن جامعه!
معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران با بیان این‌که این اقدام در جهت قبح‌شکنی از ارزش‌های اخلاقی جامعه صورت گرفته است، گفت: به‌منظور حفظ حقوق شهروندان این دفتر پلمب و فرد مشاور املاک نیز بازداشت شده است.
یکی از هواداران النصر فیلمی را مستند کرد که در آن لحظه فریاد زدن او بر سر ولید عبدالله، دروازه بان النصر عربستان را نشان می‌دهد و او را متوجه پاس رو به عقب‌ هم‌تیمی خود می‌کند. النصر با ستاره‌های گران‌قیمت خود دومین باخت را در لیگ عربستان این بار مقابل التعاون تجربه کرده است.
در ادامه این مطلب دیدنی می توانید روند تهیه و تولید آب انبه طبیعی را در کارخانه مشاهده کنید. در ادامه نیز بسته بندی آبمیوه ها را در اشکال مختلف خواهید دید.
در این ویدئو می توانید مهارت شگفت انگیز و تماشایی یک آشپز کره ای در برش زدن ماهی تن غول پیکر 600 پوندی را ببینید.
یک هلیکوپتر تهاجمی کاموف Ka-۵۲ روسی (تمساح) در زاپروژیا این گونه با موشک RBS ۷۰ اهدایی سوئد به اوکراین منهدم و به تلی از خاکستر تبدیل شد:
یک راننده پراید عقب ماشین خود را با بار پر کرده و یکی از سرنشین خودرو در موقعیت خطرناکی کنار راننده با در باز ایستاده است. جالب اینکه راننده با خونسردی هرچه تمام به مسیر خود ادامه می‌دهد.
یک کارمند تحویل شرکت آمازون، در حالی که پلیس در حال رسیدگی به گروگان گیری بود، در هر مرحله از راه، سفارشی را به خانه‌ای نزدیک تحویل می‌داد.
ویدیو ضبط شده از لحظه سبقت گرفتن یک ماشین وسط اتوبان که باعث گردش کامل ماشین می‌شود.
همانطور که این ویدئو نشان می‌دهد، شیر‌های نر برای شکار حیوانات بزرگ خیلی خونسرد عمل می‌کنند. پادشاه جنگل می‌تواند با یک ضربه پنجه قدرتمند خود یک بوفالو با وزن حدود ۹۰۰ کیلوگرم را به زمین بزند و در ادامه او را خفه کند.
دوربین‌های مدار بسته لحظه خونسردی باورنکردنی یک دزد در حین سرقت یک موتور در شوش خوزستان را به تصویر کشیدند.
رئیس پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری ۴ نفر از اعضای باند سارقان منزل با ۹ فقره سرقت در شیراز خبر داد.
صدراعظم آلمان که اغلب با طمانینه سخن می‌گوید با لحنی تند به رهبر اصلی‌ترین حزب مخالف دولت پاسخ داد: «کشورمان را دستکم نگیرید، شهروندان این کشور را دستکم نگیرید.»
تصاویری که توسط یک دوربین مداربسته در تهران از سرقت سریع یک سارق خونسرد ضبط شده است را ببینید.
به تصاویری که توسط یک دوربین مداربسته در تهران از سرقت سریع یک زن ضبط شده است نگاه کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ