بندرعباس - معاون وزیر راه و شهرسازی از تعریف بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومان طرح برای بنادر کوچک در استان هرمزگان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود از اجرای طرح ضربتی برخورد با اراذل و اوباش در این شهرستان خبر داد و گفت: ۱۵ نفر در نخستین مرحله این طرح دستگیر شدند.
مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد از تعریف همکاری‌های مشترک ۱۵۰۰ میلیارد ریالی میان این بنیاد و سازمان بهزیستی برای اجرای پویش‌های سلامت خبر داد.
اجرای طرح فراگیر حمایت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام از خانواده‌های دارای فرزند چندقلو آغاز شد.
رشت - مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از اجرای ۱۵ طرح عمرانی در حوزه ورزش گیلان خبر داد و گفت: این تعداد پروژه عمرانی با اعتبار حدود ۱۲۳ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.
عبور و مرور انواع موتور سیکلت در ایام اجرای طرح نوروزی در تمامی آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها، محور‌های کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و سایر محور‌هایی که ضرورت ایجاب کند ممنوع است.
مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد گفت:کارویژه‌های سلامت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام در محلات کم‌برخوردار اجرا می‌شود.
معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی گفت: الگوی کشت برای ۱۵ محصول اساسی نیاز به ۷۲ همت منابع مالی و ۶۰ همت تسهیلات دارد.
رئیس پلیس آگاهی فراجا گفت: با اجرای طرح ۲ مرحله ای عملیات در پاتوق های عرضه مدارک جعلی در سراسر کشور منجر به کشف بیش از ۱۵ هزار فقره انواع اسناد جعلی رسمی، غیر رسمی و اقلام تقلبی شد.
رئیس سازمان حمایت گفت: خودروسازان باید تعهدات معوق خود بابت فروش خودرو در سال ۱۴۰۱ و پیش از آن را تا ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ تحویل دهند.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از افزایش ۱۵ درصدی آمار مسافران نسبت به‌روز گذشته با اجرای طرح ترافیک از درب منازل خبر داد.
معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان امام گفت: اجرای طرح ارتقای امنیت تغذیه‌ای مادران باردار در سراسر کشور به همت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام آغاز شد.
معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی گفت: برای اصلاح اجرای الگوی کشت در تمام استان‌های کشور تقریبا ۱۵ محصول اساسی را در دستور کار قرار دادیم.
اژه ای با تاکید بر اینکه «نباید یک حکم قطعی، بدون وجه و بدون اطلاع در اجرای احکام‌ها بماند»، بیان داشت: دادستان‌ها توجه داشته باشند تا در اجرای احکامی که صادر و قطعی شده، تاخیر نشود.
مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد، از اجرای طرح پیشگیری از پوسیدگی دندان در مدارس حاشیه شهر تهران خبر داد.
مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد، از اجرای طرح پیشگیری از پوسیدگی دندان در مدارس خبر داد.
رئیس کل سازمان نظام پرستاری با اشاره به اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری بعد از ۱۵ سال گفت: وزیر بهداشت دستور قاطع جهت حذف اشکالات پیش آمده در اجرای کامل قانون و مطالبات پرستاران دهد.
رئیس کل سازمان نظام پرستاری با اشاره به اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری بعد از ۱۵ سال گفت: وزیر بهداشت دستور قاطع جهت حذف اشکالات پیش آمده در اجرای این قانون و مطالبات پرستاران دهد.
شهردار منطقه۱۳ از کسب رتبه برتر این منطقه در  اجرای آرای ماده صد در شش ماه اول سال خبر داد و گفت: ۱۵ درصد از آراء اجرا و پالایش شده توسط اداره اجرای احکام مناطق به این منطقه اختصاص دارد.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تعرفه‌گذاری پرستاری بعد از ۱۵ سال در دولت به تصویب رسید و معوقات آن از ابتدای سال به پرستاران پرداخت می‌شود.
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی از جانمایی ۴۲ شهرک جدید در اطراف شهرها و آماده سازی ۱۵ شهرک برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.
معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری از تصویب آیین نامه های طرح جهش تولید دانش بنیان تا ۱۵ شهریور ماه خبر داد و گفت: همه دستگاههای اجرایی موظف به اجرای این قانون هستند.
معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اعلام کرد کسب‌وکارهای مکان‌محور با اجرای ۱۵ پروژه رونق گرفت.
در این مطلب قصد داریم فارغ از مشخصات سخت افزاری، به قابلیت‌های عکاسی و فیلم‌برداری گوشی نوا 9 اس ای بپردازیم.
همچنین در مورد رتبه‌بندی معلمان نیز ۱۵ مورد در آیین‌نامه دولت خلاف قانون مجلس است؛ دولت باید آیین‌نامه‌های اجرایی قوانین را تدوین کند، اما حق ندارد در اجرای قوانین دخالت کند؛ آیین‌نامه‌ای که دولت در مورد رتبه‌بندی تدوین کرده خلاف قانون مجلس است و می‌طلبد کمیسیون آموزش و مجلس به آیین‌نامه‌ای که بر اساس آن ۴۶۰ هزار معلم از شمول رتبه‌بندی خارج می‌شود، ورود کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ