همچنین در مورد رتبه‌بندی معلمان نیز ۱۵ مورد در آیین‌نامه دولت خلاف قانون مجلس است؛ دولت باید آیین‌نامه‌های اجرایی قوانین را تدوین کند، اما حق ندارد در اجرای قوانین دخالت کند؛ آیین‌نامه‌ای که دولت در مورد رتبه‌بندی تدوین کرده خلاف قانون مجلس است و می‌طلبد کمیسیون آموزش و مجلس به آیین‌نامه‌ای که بر اساس آن ۴۶۰ هزار معلم از شمول رتبه‌بندی خارج می‌شود، ورود کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عباس عبدی نوشت: عدم رعایت حجاب را هنگامی می‌توانید جرم معرفی کنید که با شهامت و اقتدار مرتکبین آن را زندان کنید و نه جریمه. رفتار‌هایی که از نظر جامعه جرم نباشد، پنجره‌ای برای پول درآوردن جهت جبران کسری بودجه نیست.
کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، می‌گوید حذف تیمش ناراحت‌کننده بوده اما نباید به باری روی دوش آنها تبدیل شود.
همیشه گوشی خود را با شارژر خودش شارژ کنید. بر خلاف لپ‌تاپ‌ها، گوشی‌های هوشمند از یک رابط شارژ جهانی یعنی پورت microUSB استفاده می‌کنند. با این حال، اگر شارژری که استفاده می‌کنید با اصل مطابقت نداشته باشد، بر عملکرد باتری، ظرفیت ذخیره‌سازی شارژ و عمر باتری تأثیر می‌گذارد (در صورت تکرار مکرر). همیشه اطمینان حاصل کنید که ولتاژ خروجی (V) و جریان (آمپر) شارژر جایگزین با آداپتور اصلی مطابقت دارد یا توسط سازنده گوشی تأیید شده است.
اینکه دولت می‌خواهد با این مصوبه مشکلات مالی خود را حل کند و کسری بودجه را جبران نماید امری قابل درک است و به همین دلیل با اصل مولدسازی مخالفتی وجود ندارد. مخالفت‌ها با موارد خلاف قانون گنجانده شده در این مصوبه است. توصیه خیرخواهانه به دولتمردان اینست که موارد خلاف قانون را از مصوبه مولدسازی حذف نمایند و آن را با قاطعیت و البته با شفافیت و منطبق با قوانین موجود اجرا کنند. با این روش از یکطرف حل مشکل مالی دولت و جبران کسر بودجه میسر خواهد بود و از طرف دیگر کسی نمی‌تواند به مصوبه مولدسازی خدشه‌ای وارد نماید.
عضو کمیسیون تلفیق بودجه گفت: تعیین ۷ میلیون تومان برای کف حقوق کارمندان با نرخ تورم جامعه مغایرت دارد و احتمال دارد مجلس کف حقوق کارمندان را افزایش دهد.
عضو کمیسیون تلفیق بودجه گفت: تعیین ۷ میلیون تومان برای کف حقوق کارمندان با نرخ تورم جامعه مغایرت دارد و احتمال دارد مجلس کف حقوق کارمندان را افزایش دهد.
اغلب افراد پس از غذا خوردن، به نوشیدن چای، چرت بعد از ظهر، میوه خوردن و… عادت دارند و معتقدند این اعمال به هضم بهتر غذا کمک می‌کند؛ این در حالی است که پیروی از چنین عادات اشتباهی، منجر به ناراحتی‌های گوارشی، سوء هاضمه و حتی عدم جذب مواد مغذی خواهد شد.
اکثر مردم عادت دارند، به محض این‌که صبح از خواب بیدار می‌شوند، با روشن کردن تلفن همراه خود به شبکه‌های اجتماعی سر بزنند تا بدانند که دنیا در جریان خواب آن‌ها از مدار خارج شده یا خیر! نکتۀ منفی این امر این است که صبح زود مغز و ذهن شما مورد حملۀ انواع اخبار منفی، تبلیغات و پیام‌های آزاردهنده قرار می‌گیرد که می‌تواند کل روز شما را تحت تأثیر قرار دهد.
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون که اغتشاشات فروکش کرده، دوران بازسازی است و کسی نباید دیگر در آتش اغتشاشات و فتنه بدمد زیرا به نفع ملت نیست.
کرمان - رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: ساختار بودجه کشور باید به نحوی اصلاح و برنامه ریزی شود که کسری نداشته باشد.
نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: نباید به بهانه کسری بودجه حمایت از تولید را نادیده گرفت، برخی اعتراضات به موضوع بیکاری جوانان برمی‌گردد که این مشکل با حمایت از تولید و اشتغال برطرف می‌شود.
عضو کمیسیون انرژی مجلس: اگر می‌خواهیم فشار مضاعفی به مردم در بحث قیمت انرژی نیاید باید تعرفه پلکانی پرمصرف‌ها را اعمال کنیم که مصوبه قانونی نیز دارد و در بودجه ۱۴۰۱ به میزان غیر یارانه‌ای شدن قبوض انرژی مشترکان پرمصرف بوده است. قرار نیست از جیب آحاد مردم کسی که شرایط مالی بهتری دارد و مصرف غیر بهینه بالاتری را انجام دهد و یارانه بیشتری دریافت کند.
وزیر امور خارجه ترکیه تاکید کرد که آمریکا باید از تهدید کردن عربستان به خاطر افزایش قیمت نفت دست برداشته و به‌جای «قلدری» راه‌حل‌های دیگری پیدا کند.
سلامتی بدن ما بیش از هر چیز وابسته به سبکی زندگی‌مان است و سبک تغذیه یکی از مهم‌ترین بخش‌های زندگی است. ما باید نظم و زمان‌بندی را در مورد عادات غذایی خود رعایت کنیم. هضم نامناسب می‌تواند منجر به انبوهی از مشکلات سلامتی شود؛ به همین دلیل است که دانستن اینکه چه چیزی باید بخورد و چقدر باید خورد مهم است.
دادستان کشور گفت: ابلاغ کردم اگر دستگیر شدگان جوانان کم سن و سال هستند، برای آنها برنامه‌ای تبیین کنند، آنها فرزندان ما هستند، نباید به گونه‌ای با آنها رفتار شود که از ما فاصله بگیرند.
اهواز- فرمانده کل انتظامی کشور گفت: شهدا مایه افتخار، عزت و قوت قلب مجموعه فراجا هستند و نباید کاری در ارتباط با این خانواده‌های معزز بر زمین بماند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید دولت حقوق کارمندان را بین سال اضافه کند، چرا که منابع تامین آن مشخص نیست و بار مالی دارد.
امروز هیچ نگرانی درباره‌ کالاهای اساسی وجود ندارد، در حالی که در گذشته برخی از آنها در حالت قرمز قرار داشت، اما امروز نگرانی وجود ندارد. همچنین قطعی برق را داشتیم که باعث می‌شد مردم و کارگاه‌ها هزینه‌هایی از این جهت پرداخت کنند، اما امروز دیگر این اتفاق رخ نداده و حتی قطعی گازی که در برخی استان‌ها داشتیم، دیگر شاهد نبودیم.
کالاهای اساسی امروز هیچ نگرانی درباره‌اش وجود ندارد، در حالی که در گذشته برخی از آنها در حالت قرمز قرار داشت، اما امروز نگرانی وجود ندارد. همچنین قطعی برق را داشتیم که باعث می‌شد مردم و کارگاه‌ها هزینه‌هایی از این جهت پرداخت کنند، اما امروز دیگر این اتفاق رخ نداد و حتی قطعی گازی که در برخی استان‌ها داشتیم را دیگر شاهد نبودیم
بیانیه نمایندگان محترم قانون نیست که قابلیت اجرایی داشته باشد و صرفاً افکار عمومی را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. مگر می‌شود نمایندگان محترم پس از ساعت‌ها بحث و جلسات کارشناسی در کمیسیون‌های تخصصی و صحن علنی مجلس، مقرره‌ای را به عنوان قانون بنویسند و تصویب کنند و شورای محترم نگهبان نیز آن را تأیید نماید و مدتی بعد بیایند و با یک بیانیه قانون را تغییر دهند و بگویند منظور ما چیز دیگری بوده؟!
بیانیه نمایندگان محترم قانون نیست که قابلیت اجرایی داشته باشد و صرفاً افکار عمومی را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. مگر می‌شود نمایندگان محترم پس از ساعت‌ها بحث و جلسات کارشناسی در کمیسیون‌های تخصصی و صحن علنی مجلس، مقرره‌ای را به عنوان قانون بنویسند و تصویب کنند و شورای محترم نگهبان نیز آن را تأیید نماید و مدتی بعد بیایند و با یک بیانیه قانون را تغییر دهند و بگویند منظور ما چیز دیگری بوده؟!
در این مطلب قصد داریم فارغ از مشخصات سخت افزاری، به قابلیت‌های عکاسی و فیلم‌برداری گوشی نوا 9 اس ای بپردازیم.
مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی، تعداد ثبت نام کنندگان وام ودیعه مسکن را بالغ بر ۱۷۰ هزار نفر تاکنون اعلام کرد و گفت: سقف این ودیعه با توجه به هر شهر و استانی متفاوت بوده و در رقم‌های ۱۰۰ ، ۷۰ و ۴۰ میلیون تومان تعیین شده است.
شرکت ایسکرا اتوالکتریک در هجدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات و صنایع وابسته خودرو که از 26 خرداد لغایت 30 خردادماه ۱۴۰۱ در نمایشگاه بین المللی استان اصفهان حضور خواهد یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ