اژه ای با تاکید بر اینکه «نباید یک حکم قطعی، بدون وجه و بدون اطلاع در اجرای احکام‌ها بماند»، بیان داشت: دادستان‌ها توجه داشته باشند تا در اجرای احکامی که صادر و قطعی شده، تاخیر نشود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پوراحمد معتقد بود «پرونده باز است» فیلم آموزنده‌ای است و می‌تواند بخشش را ترویج دهد. در حال فیلمبرداری بودیم که ماحراهای پاییز سال گذشته پیش آمد. در آن زمان 25 روز از فیلمبرداری گذشته بود که بخش عمده کانون اصلاح و تربیت را تمام کرده بودیم. قرار بود برویم صحنه پایانی اجرای حکم را بگیریم. شرایط به گونه‌ای شد که دیگر امکان فیلمبرداری در آنجا نبود. سه ماه تعطیل کردیم. پوراحمد در آن زمان حال و حوصله نداشت اما به مضمون فیلمنامه که در مورد "گذشت کردن است" اعتقاد داشت در دستخطی که اخیرا منتشر شد نوشته: آرزو می‌کنم این فیلم بتواند حتی یک نفر هم که شده از قصاص نجات دهد.
خروسهای منطقه دنیزلی ترکیه معروفند به یک‌نفس و پیوسته خواندن تاحد مرگ حتی وسط شهر دنیزلی نیز یک مجسمه بزرگ خروس ساخته و نصب شده است.
معاون اول قوه قضاییه گفت: دشمن بیشتر از یک سال پیش برای خرابکاری و اغتشاش برنامه‌ریزی کرده بود و فوت خانم مهسا امینی بهانه‌ای بود که اگر هم فوت نمی‌کرد، این اغتشاش‌ها توسط دشمن برنامه‌ریزی شده بود و آن را اجرایی می‌کرد که با هوشیاری مردم برنامه‌های دشمن شکست خورد.
ریحان یکی دیگر از گیاهان محبوب در آشپزی است که رایحه قوی، آن را به یکی از اجزای اصلی غذا، از ایتالیایی تا تایلندی، تبدیل می‌کند. اگر می‌خواهید پستو درست کنید، یا می‌خواهید پشه‌ها را دور نگه دارید کافی است یک گلدان ریحان داشته باشید. جالب اینکه حتی مجبور نیستید بین استفاده از برگ‌ها در آشپزی یا خرد کردن آن‌ها برای از بین بردن پشه‌ها انتخاب کنید چرا که ریحان در تمام تابستان برگ‌های تازه می‌دهد و کافی است آن‌ها را بچینید تا گیاه به تولید خود ادامه دهد.
اظهاراتی که به فاصله حدود یک سال و نیم از کلنگ خوردن پروژه و اجرای عملیات فنس کشی در دو نوبت بیان می‌شود و بی توجهی مجری به آن می‌تواند پیامد‌های ناخوشایندی به دنبال داشته باشد؛ اینکه به دیگران این پیام را می‌دهد که در صورت اجرای پروژه‌هایی از این دست، سازمان حفاظت محیط زیست جز ابراز نگرانی، یادآوری برخی مفاد قانونی و توصیه به توقف، کار دیگری انجام نمی‌دهد، حتی اگر بحث تالاب و ذخیرگاه منحصر به فردی مانند میانکاله در میان باشد...
مهدوی با بیان اینکه در جامعه اسلامی رعایت حجاب در ملأعام برای همگان لازم است ولو کسانی که مسلمان نیستند؛ ادامه داد: حجاب در جامعه اسلامی یک پرچم برافراشته است که دشمن با تمام توان قصد دارد آن را زمین بیندازد و خواسته ما از مدیریت استان، نظارت بر اجرای مفاد دستورالعمل ابلاغی وزارت کشور در حوزه حجاب و عفاف است تا شأن جامعه اسلامی حفظ شود.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در واکنش به این پرسش که آیا می تواند تفکر خود را در تیم ملی القا کند گفت: ما یک نگرش داریم و یک نتیجه و برنامه. ما از نظر نگرش می‌خواهیم تغییر سبک بدهیم و این مدل بازی سبک من است و هر کجا بوده‌ام اجرا کرده‌ام حتی در گل‌گهر.
اجرای حرکات نمایشی خطرناک با موتور سیکلت حتی بدون کلاه ایمنی، باعث وقوع حادثه برای یک جوان شد.
اجرای حرکات نمایشی خطرناک با موتور سیکلت حتی بدون کلاه ایمنی، باعث وقوع حادثه برای یک جوان شد./خبرآنلاین
جوان فلسطینی ۲۰ ساله که امروز پس از اجرای عملیات ضدصهیونیستی به ضرب گلوله به شهادت رسید، پیش از شهادت از فلسطینی ها خواسته بود که هرگز حتی برای یک لحظه اشغالگری را فراموش نکنند.
در مرحله اجرا بسیاری از این حقوق نقض می‌شوند. اتفاقا خیلی از افراد مکررا اعلام نقض می‌کنند، ولی هیچ مرجعی حتی حاضر نیست آن‌ها را به صورت موردی تکذیب یا راهی برای رسیدگی آن‌ها پیشنهاد کند. جالب اینکه همه یا اغلب افرادی که مدعی این نقض‌های حقوقی هستند در زندان و دراختیار دستگاه قضایی هستند، به راحتی می‌توان یک شعبه با چند قاضی معتبر و مورداعتماد مردم برای رسیدگی به شکایات و ادعا‌های آنان در زندان ایجاد کرد. تنها در این صورت است که سند امنیت قضایی کشور معنادار و معتبر می‌شود. مردم چیزی جز اجرای درست اسناد را از حکومت نمی‌خواهند
مجلس شورای اسلامی در جلسه نظارتی سه شنبه هفته گذشته ۱۷ آبان به بررسی عملکرد دولت در اجرای بودجه اشتغالزایی موضوع بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۱ پرداخت و مشخص شد متاسفانه دولت سیزدهم با وجود گذشت ۸ ماه از سال و عجیب‌تر این که علی رغم تحقق ۸۰ درصد درامدها، براساس گزارش رسمی وزارت اقتصاد که نامه آن موجود است، هنوز حتی یک ریال از اعتبارات موضوع بند الف تبصره ۱۸ را که برای اشتغالزایی و افزایش تولید است را پرداخت نکرده است.
سید ابراهیم رییسی در گفتگوی تلویزیونی اخیر خود درباره درخواست برخی از فعالان اجتماعی و سیاسی مبنی بر اجرای راهکارهای عملی در جهت اعتراض مناسب و قانونمند گفت: چه اشکالی دارد برای گفت‌وگو، نقد و حتی اعتراض نسبت به یک تصمیم مراکزی را قرار دهیم که نسبت به برخی تصمیمات و روش‌ها نقد و اعتراض شود؟ این مسئله می‌تواند به ارتقای کار کمک کند
یک کارشناس اقتصادی گفت: مجموعه وزارت اقتصاد و حتی دولت به اجرای قانون تسهیل علاقه دارند، اما متاسفانه اراده کافی برای تغییر شرایط و صدور مجوز‌ها تنها از طریق درگاه ملی مجوز‌ها وجود ندارد.
در بخشی از گزارش این رسانه آمریکایی از وجود مشکلات به‌منظور اجرای توافق احتمالی برای احیای توافق هسته‌‌‌ای سال ۲۰۱۵ و زمان‌بربودن ورود نفت ایران به بازارهای جهانی تاکید شده است. بلومبرگ نوشت: «به گفته یک مقام اروپایی، حتی اگر واشنگتن و تهران با احیای این توافق موافقت کنند، اجرای آن همراه با چالش خواهد بود و این امر به آن معناست که بازگشت کامل ایران به بازارهای نفت ماه‌‌‌ها طول می‌‌‌کشد.»
شما شاید حتی بیش از حد، با همه چیز موافقید و دستور اجرا می‌دهید و حتی می‌گویند گاهی جمع‌کردن لیست موافقت‌های شما، سخت است؛ اما در سیستم فشل اجرائی، دستور مشکل‌گشا نیست. یک نفسی در دستوردادن بگیرید، یک گروهی بگذارید ببینید این دستورات‌تان چقدر اجرا شده و چرا بقیه‌اش اجرائی نشده.
هاشمی گلپایگانی با بیان اینکه میراث فرهنگی حتی یک شورای ترویج حجاب تشکیل نداده، گفت: ما در طرح جدید حجاب، جرم کشف حجاب را به تخلف تخفیف داده‌ایم اما کارآمد و اثرگذار است و قابلیت اجرا دارد.
اواخر مردادماه سال ۱۳۶۹ ناگهان خبری تمام شهر‌های ایران را درنوردید؛ اسرای جنگ تحمیلی صدام علیه ایران در حال بازگشت به وطن هستند. این خبر حتی برای برخی مسئولان ارشد نظام نیز ناگهانی و شوکه کننده بود. حالا آن‌ها به کشوری باز می‌گشتند که از یک جنگ ۸ ساله سربلند بیرون آمده بود؛ همه خوشحال بودند، اما جای خالی پیر مراد آنها، قلب‌های آن‌ها را دلتنگ‌تر از قبل کرده بود.
متولیان صمت در اظهارات گوناگونی خبر از اجرای سیاست آزادسازی واردات خودرو تا شهریور داده بودند اما تنها یک هفته تا پایان مهلت وعده ها مانده و این در حالیست که حتی از آیین نامه هم خبری نیست.
رئیس خانه اقتصاد ایران و ترکیه می‌گوید که با وجود بالا رفتن تورم در ترکیه، دولت این کشور حمایت‌های متنوع خود از بازار مسکن را ادامه می‌دهد.
تنفس هوای قابل قبول در تهران
فعال سیاسی اصلاح‌طلب معتقد است که رویکرد ما در سیاست خارجی با رویکرد ما در سیاست داخلی و اقتصاد و ... همخوانی ندارد و حتی متعارض است و این ریشه بسیاری از مشکلات موجود است.
در قانون مصوب شد که ارز به بیمه‌ها انتقال یابد و دارو برای مردم گران نشود. در این رابطه ٨٠ هزار میلیارد بودجه تخصیص یافت، امروز ۱۶ تیرماه است و دریغ از یک قدم در اجرای طرح انتقال ارز دارو به بیمه‌ها که این موضوع مشکلات بسیاری برای ما به وجود آورده است.
هرچند ساخته ولفگانگ پترسن، یکی از آثار تاریخی با سطح اکشن بالا، توجه بسیاری را به خود جلب کرد و حتی بسیاری از منتقدین حرفه‌ای را مقهور خود ساخت، بی‌شک این فیلم با نقد‌هایی در اجرای فرم همراه است؛ هرچند این نقد نمی‌تواند ارزش‌های سینمایی این تریلر را منکر شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ