معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی از جانمایی ۴۲ شهرک جدید در اطراف شهرها و آماده سازی ۱۵ شهرک برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تصاویری عجیب از بادیگارد ابراهیم رئیسی در یک مراسم رسمی را منتشر شده؛ این تصاویر در اختتامیه بیست و یکمین جشنواره ملی رسانه‌های ایران شکار شده است.
رئیس سازمان انرژی اتمی از جانمایی نیروگاه‌های اتمی جدید در ۵ استان ساحلی کشور خبر داد و گفت: ظرفیت تولید کیک زرد نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافته است.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: جانمایی نیروگاه‌های اتمی جدید در ۵ استان ساحلی خوزستان، بوشهر، هرمزگان و سیستان و بلوچستان و در شمال نیز استان گلستان، انجام شده است.
اینیوس گرنادیر نامی متفاوت دارد و یک برند خاص در جانمایی حروف نشان تجاری است، اما خود محصول عملا هیچ خلاقیت و استقلالی ندارد...
دهدشت- همجواری با سایت دفن زباله که جانمایی مناسبی ندارد، نفس کشیدن را برای مردمان دیار بلادشاپور «دهدشت» سخت کرده است.
دهدشت_ همجواری با سایت دفن زباله که جانمایی مناسبی ندارد، نفس کشیدن را برای مردمان دیار بلادشاپور «دهدشت» سخت کرده است.
عضو کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: جانمایی جدید اقتصاد ایران در منطقه اولویت برنامه هفتم توسعه باشد.
معاون حمل‏ ونقل با توجه به آن در سیاست‌های کلی برنامه پنج‏ساله هفتم توسعه، از انجام مطالعات جانمایی یک بندر جدید در کرانه دریای عمان علاوه بر بندر چابهار در مجاورت محدوده نفتی جاسک خبر داد.
بدنه رادیکال اکس اکس آر نیز در مقایسه با نسل قبلی خود بازنگری و بروزرسانی داشته و یک باله کوسه‌ای دارای مجرا در قسمت پشت صندلی راننده جانمایی شده که به عبور راحت‌تر هوا و خنک سازی پیشرانه کمک شایانی می‌کند.
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در نخستین جلسه قرارگاه نهضت ملی مسکن شهرهای جدید بر تعیین‌تکلیف و جانمایی اراضی ساخت مرحله سوم پروژه‌های نهضت ملی تاکید کرد.
مهران غلامی با اعلام انجام مطالعات جانمایی مراکز لجستیک با طراحی، اجرا نرم‌افزار تحت وب GIS از برنامه‌ریزی برای تکمیل تجهیزات تخصصی آزمایشگاه مرجع ریلی خبرداد.
معاون فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی شهر تهران از جانمایی المان‌های هفت سین، عمو نوروز و حاجی فیروز در سطح شهر تهران خبر داد.
۱۳۵ میلیون هکتار از اراضی ملی در سامانه کاداستر جانمایی شده است.
امام جمعه موقت تهران گفت: سفر رییس‌جمهور کشورمان به دعوت رییس‌جمهور چین آثار بین‌المللی و ملی به دنبال دارد. جانمایی ایران در معادلات آینده جهانی سهم بسیار مهمی است که با کار جهادی و دقت مسوولان باید به دست آید. هیات دولت در سفر به چین با برنامه حضور یافت و طرف چینی در تکریم و احترام سنگ‌تمام گذاشت تا مسئله عربستان تحت تاثیر قرار گیرد.
حقیقت پور گفت: من به وزرات کشور پیشنهاد می کنم پارک شهر تهران را برای کسانی که حرف اعتراضی دارند و حاضر به شیشه شکستن نیستند جا نمایی کند و آن‌ها که حرفی برای گفتن دارند در پارک شهر جمع شوند و با حفظ امنیت حرف شان را بزنند و کسی به آنها تعدی نکند.
بنابر اعلام مدیر امور سینما‌های جشنواره، سینما‌های این دوره که در مناطق مختلف تهران جانمایی شده اند تا ۴ بهمن ماه اعلام می‌شوند.
شهریار افندی زاده بر جانمایی گزینه‌های سرمایه‌گذاری مراکز لجستیک در پهنه‌های بندری کشور و تشویق سرمایه‌گذار بخش خصوصی به مشارکت در ایجاد دهکده لجستیک اصفهان و و مرکز لجستیک مشهد تاکید کرد.
شهردار منطقه ۱۳ تهران از جانمایی مخازن شن مخصوص در معابر محوری و بزرگراه‌های محدوده خبر داد.
رئیس شورای شهر تهران گفت: خرید زمین برای جانمایی آرامستان جدید در حال انجام است و پس از اتمام اقدامات لازم این موضوع اطلاع رسانی خواهد شد.
رئیس شورای شهر تهران گفت: خرید زمین برای جانمایی بهشت زهرا در حال انجام است و پس از اتمام اقدامات لازم این موضوع اطلاع رسانی خواهد شد.
اصفهان- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: جانمایی زمین برای ساخت ۲ هتل پنج ستاره از قبل انجام شده و امید است به زودی شاهد کلنگ زنی آنها باشیم.
شهردار منطقه ۱۷ از جانمایی و نصب ۴۲۴ مخزن مکانیزه نو در سطح نواحی سه گانه این منطقه طی یک سال گذشته خبر داد.
شهردار منطقه ۸ از جانمایی ابر المان‌های مفهومی شمس الشموس (ع) با ارتفاع چهار متر در سطح این منطقه خبر داد.
بررسی ها نشان می دهد فولاد خوزستان با نماد فخوز در ۹ ماهه سال ۱۴۰۰، ۱۰۵۰۰ میلیارد تومان سود خالص شناسایی کرده است که ۴۶ درصد بیشتر از مدت مشابه سال قبل است. تحلیل بنیادی فخوز را در ادامه بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ