شهردار منطقه۱۳ از کسب رتبه برتر این منطقه در  اجرای آرای ماده صد در شش ماه اول سال خبر داد و گفت: ۱۵ درصد از آراء اجرا و پالایش شده توسط اداره اجرای احکام مناطق به این منطقه اختصاص دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با درخشش شناگران استان فارس، این استان در دهمین روز المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور به صدر جدول رده‌بندی صعود کرد.
شمس آذر قزوین روزهای سختی را تحمل می کند؛ اعضای این تیم امیدوارند هرچه سریع تر از کابوس امتیاز منفی رهایی یابند.
بانک سپه براساس گزارش ماهانه اقتصادی شبکه شاپرک، موفق به کسب رتبه نخست در تعداد تراکنش‌های کارتخوان فروشگاهی و نیز کسب جایگاه دوم شبکه بانکی در سهم از بازار کل تعداد تراکنش‌های شبکه پرداخت در تیرماه سال جاری شد.
برای رتبه بندی ۵۰۰ شرکت برتر کشور ۳۳ شاخص لحاظ شده و صحت سنجی اطلاعات شرکت‌های بورسی این فهرست از طریق سایت کدال قابل انجام است.
بانک سپه براساس گزارش ماهانه اقتصادی شبکه شاپرک، موفق به کسب بیشترین سهم از بازار تراکنش‌های شبکه بانکی و نیز کسب رتبه نخست در تعداد تراکنش‌های کارتخوان فروشگاهی در خردادماه سال جاری شد.
کشوری فرد از تخصیص بودجه برای اعطای پاداش به تیم قهرمان و سایر تیم های صاحب رتبه در لیگ برتر خبر داد.
پرسپولیس با یک رتبه صعود در جدول فوتبال دیتابیس، به رتبه سوم برترین تیم‌های آسیا رسید.
یکی از رقابت‌های فشرده و نفس گیر سه هفته باقی مانده لیگ برتر، جدال سه تیم برای کسب عنوان چهارمی مسابقات است.
امیر قلعه‌نویی فهرست 11 بازیکن اصلی خود را برای مصاف برابر نفت مسجد سلیمان مشخص کرد.
محسن آذرباد می‌گوید مس رفسنجان برای کسب یک رتبه خوب در لیگ برتر تلاش می‌کند و خودش نیز در پی ثبت پاس‌گل‌های بیشتر است.
بر اساس گزارش ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد، شرکت «سیبا موتور» مقام نخست و «بهمن دیزل» مقام دوم خدمات فروش را کسب کردند.
بر اساس گزارش ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد، شرکت «سیبا موتور» مقام نخست  و «بهمن دیزل» مقام دوم خدمات فروش را کسب کردند.
شرکت کروز پنجاه و پنجمین شرکت برتر ایران در بیست و پنجمین ارزیابی پانصد شرکت برتر شد.
بر اساس نتایج بیست‌وپنجمین رتبه‌بندی شرکت های برتر ایران (رتبه بندی IMI-100)، بانک رفاه کارگران رتبه 9 در میان صد شرکت برتر و رتبه 2 در گروه بانک‌ها و موسسات اعتباری را از نظر شاخص فروش به خود اختصاص داد.
پیکان امیدوار است با پیروزی برابر گیتی پسند به رتبه دوم جدول برسد البته این ‌اتفاق در صورت شکست شهداب رخ خواهد داد.
کیانوش رستمی با وجود عدم کسب مدال مجموع، در رده ششم برترین وزنه برداران مسابقات جهانی 2022 کلمبیا قرار گرفت.
اداره کل روابط عمومی و مدیریت برند بانک سپه در هجدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی موفق به کسب رتبه برتر در بخش ارتباطات فرهنگی شد.
اداره کل روابط عمومی و مدیریت برند بانک سپه در هجدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی موفق به کسب رتبه برتر در بخش ارتباطات فرهنگی شد.
اداره‌کل روابط عمومی و مدیریت برند بانک سپه در هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی موفق به کسب چند رتبه برتر شد.
سازمان بهزیستی در محور شاخص های عمومی و در موضوع ترویج فرهنگ اقامه نماز به عنوان دستگاه برتر در هفدهمین جشنواره شهید رجایی معرفی شد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی کسب رتبه برتر جشنواره شهید رجایی را به وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تبریک گفت.
فرمانده کل ارتش با صدور پیامی کسب رتبه برتر وزارت دفاع و پشتیانی نیروهای مسلح در بین دستگاه‌های اجرایی کشور را به امیر آشتیانی تبریک گفت.
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در ارزیابی عملکرد بیست و پنجمین دوره جشنواره شهید رجایی در هر دو شاخص عمومی و اختصاصی رتبه برتر به خود اختصاص داد.
معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش اضافه کرد: خبر جدید سازمان سنجش که هنوز کسی از آن اطلاع ندارد این است که برخی رشته‌های خاص که حدود ۱۶۰ رشته هستند، متقاضی کمتری دارند. اگر رتبه‌های برتر کنکور کمتر از رشته از ۱۰۰ از آن ها را انتخاب کنند؛ توسط معاونت علمی ریاست جمهوری به آن دانشجویان تا مقطع دکتری حقوق داده خواهد شد. بنابراین از داوطلبان خواستاریم تا دفترچه کنکور را دقیق مطالعه کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ