شهردار اردبیل درمورد جزئیات اتفاق مدرسه شاهد اردبیل اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: «من شهردار هستم و قضیه دبیرستان را اطلاعی ندارم.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رامهرمز – دادستان عمومی و انقلاب رامهرمز گفت: شهردار سابق شهر سلطان‌آباد رامهرمز بازداشت شد.
شهردار پاریس با انتقاد از سیاست فعلی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در قبال کیلیان امباپه به حمایت از این ستاره ملی‌پوش پرداخت.
شهردار اراک با ۸ رای مخالف اعضای شورا، از ادامه فعالیت در شهرداری باز ماند و برکنار شد.
ادامه یا واگذاری: ابهام درباره سرنوشت تیم لیگ یکی
حسین حسینی رئیس‌کل دادگستری استان کردستان از بازداشت شهردار و چند مدیر شهرداری مریوان با اتهام ارتشاء و تحصیل مال نامشروع خبر داد. وی افزود: طبق تحقیقات صورت گرفته تاکنون، این افراد مبالغی را از اشخاصی که دارای ساخت و ساز غیرمجاز و بدون پروانه در سطح شهر و یا تغییرکاربری غیرمجاز در حریم شهر بودند دریافت کرده‌اند.
عضو شورای شهر تهران گفت:درخواست من از شهردار تهران این است که بنابر وظیفه قانونی خود لیست ساختمان‌های ناایمن را اعلام کند چراکه این اقدام تشویش اذهان عمومی نیست.
دامیانو توماسی، شهردار فعلی ورونا، پیش از این سابقه بازی در تیم رم را داشته و دوست داشت بازی تحت هدایت ژوزه مورینیو را هم تجربه می‌کرد.
اردبیل- استاندار اردبیل گفت: درصدد افزایش سهم استان از مناسبات اقتصادی و ارتباط میان شهرداری اردبیل با شهرداری‌های تاجیکستان هستیم.
شهردار تهران شب گذشته در چهاردهمین یادواره شهدای مسجد همت آباد میدان خراسان حضور یافت.
یک شهردار در استرالیا اعلام کرد اگر «چت جی پی تی» ادعاهای اشتباه درباره آنکه وی به دلیل رشوه زندانی شده را حذف نکند، از «اوپن آ آی» (سازنده چت بات) شکایت می کند.
پس از احداث ورزشگاه جدید اینتر و میلان، ورزشگاه تاریخی سن‌سیرو تخریب خواهد شد.
روبرتو گوالتیری، شهردار رم، با حضور هواداران فاینورد در دیدار مقابل آاس رم در ورزشگاه المپیکو مخالف است.
سعید انوری پور ظهر چهارشنبه در گفتگو با رسانه‌های استان اظهار کرد: محمدی آوندی شهردار ایلام استعفا کرده است.
شهردار جاسک، ظهر امروز بازداشت شده است. دلیل بازداشت سعید عباسیان هنوز اعلام نشده است.
اتلتیکو هرگز در فینال کوپا دل ری برابر رئال در برنابئو نباخته و شهردار مادرید معتقد است در بازی پنجشنبه شب نیز اتلتیکو سربلند از برنابئو خارج می‌شود.
عضو شورای شهر تهران گفت‌ :شهردار تهران بابد باید از جیب مبارک خود پول تخفیف عوارض ۴۰ درصدی پارکینگ به بیت المال را بازگرداند.
با حکم دستگاه قضایی حکم عبدالله ارجائی، شهردار مشهد تعلیق شد و وی تا رسیدگی پرونده در دادگاه و صدور حکم، از حضور در محل کار منع شده و جزئیات جدیدی از این پرونده هنوز منتشر نشده است.
در شرایطی که مصوبه قانونی شورای شهر نیم بها یا رایگان شدن مترو را برعهده شهردار قرار داده است اما شهرداری تهران توپ را در زمین شورای شهر انداخته است و وظیفه قانونی خود را نادیده گرفته است.
شهردار تهران به منظور ادامه بررسی برنامه چهارم توسعه شهر در صحن شورا حضور یافت.
اردبیل- نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت نیرو مجوز انتقال ۵۰ میلیون متر مکعب آب از سد شهریار را به اردبیل صادر کرده است.
پس از میزبانی جام خلیج فارس، عراقی‌ها قصد دارند جاه‌طلبی خود را با برگزاری مشترک جام ملتهای آسیا نشان دهند.
«محمد شیری» با حکم شهردار تهران به عنوان شهردار منطقه ۱۵ منصوب شد.
عضو شورای شهر تهران با بیان این‌که شاه‌بیت مبارزه با فساد رعایت قانون از طرف شهردار تهران و معاونینش به عنوان حلقه‌های اول مدیریتی تهران است، گفت: اگر می‌خواهید ثابت کنید که ما در شهرداری مبارزه با فساد انجام می‌دهیم باید از خودمان شروع کنیم و خود را ملزم به رعایت قوانین بالادستی کنیم.
طراحان بنر شهرداری برای پرهیز از یادآوری نام علی دایی و علی کریمی قید استفاده از شماره ۸ و ۱۰ را زده‌اند. این دو چهره فوتبال ایران در اتفاقات اخیر تبدیل به چهره‌های معترض شده‌اند. از طرفی، تعدادی از مسئولان حتی از علی کریمی به‌عنوان لیدر اتفاقات اخیر یاد می‌کنند. علی دایی هم که بعد از ماجرای مرگ دانش‌آموز اردبیلی بیش از قبل از سوی مسئولان مورد نقد قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ