در شرایطی که مصوبه قانونی شورای شهر نیم بها یا رایگان شدن مترو را برعهده شهردار قرار داده است اما شهرداری تهران توپ را در زمین شورای شهر انداخته است و وظیفه قانونی خود را نادیده گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد امین توکلی‌زادهمعاون اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به راه‌اندازی قرارگاه انضباط شهری به خبر بکارگیری نیرو‌های حجاب بان در شهرداری واکنش نشان داد.
شهردار تهران به همراه رئیس فدراسیون فوتبال از کمپ تیم های ملی و اردوی تیم ملی ساحلی بازدید کردند.
رئیس شورای شهر تهران گفت: استعفای شهردار تهران دروغ است. کسانی که کار نکردند و از کار و فعالیت در شهر ناراحتند دروغ پردازی می‌کنند.
سفر علیرضا زاکانی شهردار تهران و هیات همراه او به بروکسل پایتخت بلژیک جنجالی بزرگی در این کشور به پا کرد و یک مقام مسئول بلژیکی در این رابطه اتسعفا داد.
معاون شهردار تهران: پس با توجه به ناراضی بودن شهروندان ساکن در این محدوده، دوباره کمیته‌ای تشکیل دادیم و علاوه بر مشاور طراح، یک مشاور دیگر نیز اضافه کردیم.
شهردار تهران شب گذشته در چهاردهمین یادواره شهدای مسجد همت آباد میدان خراسان حضور یافت.
ادبیات عجیب و تمسخرآمیز زاکانی خطاب به خبرنگار زن خبرساز شد. علیرضا زاکانی شهردار تهران در پاسخ سوال خبرنگار بابت پلاک نشدن اتوبوس‌ها با خنده پاسخ داد: ما مسئول پلاک گذاری نیستیم.
عضو شورای شهر تهران گفت‌ :شهردار تهران بابد باید از جیب مبارک خود پول تخفیف عوارض ۴۰ درصدی پارکینگ به بیت المال را بازگرداند.
شهردار تهران به منظور ادامه بررسی برنامه چهارم توسعه شهر در صحن شورا حضور یافت.
پرداختی هنگفت شورای شهر تهران به دختر یکی از اعضا، واکنش رئیس شورای شهر را به دنبال داشت؛ حقوق ۳۳ میلیون تومانی به یک جوان دهه هشتادی که در سمت مسئول دفتر مادرش به کار گمارده شده و از این بخت برخوردار است که در آینده هم در این مجموعه یا شهرداری تهران به فعالیتش ادامه دهد. دستمزدی گزاف که رئیس شورا بر پرداخت آن مهر تایید زده اما...
آغاز ماجرا به روز‌های پایانی پاییز برمی‌گردد؛ روز ۲۶ آذر، «سایمون شرکلیف» سفیر انگلیس در تهران با انتشار تصاویری از خود با کلاه معروف بابانوئل و با انتشار توییتی از همکاری نمایندگان ۱۲ کشور خارجی و همچنین مردم رهگذری که در پاک کردن شعار‌ها از روی دیوار‌های سفارت این کشور در تهران همکاری کردند، قدردانی کرده بود و همین هم آغازگر چالش تازه‌ای شد که شهرداری تهران را درگیر ماجرا کرده است.
آقای زاکانی، شهردار تهران، پیش از این گفته بود که از سوی رئیس‌جمهور مسئولیت گرفته و حکم دارد که درباره آلودگی هوای تهران مسئول مستقیم باشد، اما بعدها هیچ خبری از این مسئولیت‌پذیری نشد، به ایشان تذکر هم داده‌ایم اما حالا گفته می‌شود که وظیفه این کار فقط بر عهده شهرداری تهران نیست و یک کار ملی است.
پس از اعلام دادگستری تهران برای اعلام لیست املاکی که در اختیار افراد است، شهرداری تهران از بازپس‌گیری بیش از ۳۰ مورد آنها خبر داد.
شهردار تهران اعلام کرد: ۵۱ درصد مردم تهران اجاره‌نشین هستند و خرید مسکن در تهران ۶۷ سال برای یک فرد عادی زمان می‌برد، یعنی چند نسل باید بگذرد تا یک خانواده بتواند خانه‌دار شود. در تهران هر اتفاقی که می‌افتد، نقطه آغاز آن اتفاق در سراسر کشور است. گرانی مسکن و گرانی اجاره‌نشینی از تهران شروع شده است، اما الان همه مردم کشور از آن رنج می‌برند.
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: برنامه توسعه چهارم شهرداری تهران توسط علیرضا زاکانی شهردار پایتخت در جلسه آتی شورای شهر ارائه خواهد شد.
شهردار تهران گفت: به جمع بندی اولیه‌ای رسیدیم؛ بسیاری از مخازن زباله در تهران امکان انتقال به زیرزمین را ندارند و علت این امر به واسطه شرایط شهرسازی شهر تهران است؛ در حقیقت امکان و اقتضائاتی در تهران وجود دارد که انجام چنین کاری امکان پذیر نیست.
عضو شورای شهر تهران گفت: از شهردار تهران تقاضا دارم تا در خصوص ارزیابی میزان خسارت ها برآورده و گزارش کامل و دقیقی را تهیه و آن را به شورای شهر تهران ارائه دهد.
عضو شورای شهر تهران گفت: از شهردار تهران تقاضا دارم تا در خصوص ارزیابی میزان خسارت ها برآورده و گزارش کامل و دقیقی را تهیه و آن را به شورای شهر تهران ارائه دهد.
مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران از اسکان بیش از ۲۰۰ هزار نفر در موکب علی ابن موسی الرضا (ع) در پیاده روی اربعین خبر داد و گفت: در هر وعده غذایی ۱۰ هزار پرس غذا طبخ و توزیع می‌شود.
عضو شورای شهر تهران گفت: از شهردار تهران میخواهم درباره وضعیت منابع انسانی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات بررسی‌های لازم را انجام دهد.
مسئول قرارگاه نجف اشرف شهرداری تهران گفت: با حضور ۵۰۰ خادم حسینی در موکب قرارگاه نجف اشرف اقدامات خدماتی و فرهنگی شهرداری تهران آغاز شد.
شهردار تهران درباره عزل مسئول حراست شهرداری و جایگزین شدنش با مسئول جدید توضیحاتی داد
شهردار ناحیه ۱ شهرداری منطقه ۱۱ تهران گفت: روند اجرای رأی پلمب پاساژ ناایمن و خطرساز آزاد آغاز شده است و مدیریت شهری به جد پیگیر رفع خطر توسط مالک است.
سازمان زیباسازی شهرداری تهران به مناسبت سالروز شهادت مصطفی چمران بنرهایی در سطح تهران نصب کرده است با این سخن که: آنکه تخصص ندارد و کاری را می پذیرد، بی تقواست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ