پس از میزبانی جام خلیج فارس، عراقی‌ها قصد دارند جاه‌طلبی خود را با برگزاری مشترک جام ملتهای آسیا نشان دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان گفت: عملیات اجرایی اصلاح سیما و منظر ضلع غربی چهارباغ عباسی آغاز شده و حذف نازیبایی‌ها و آلودگی‌های بصری در دستور کار است.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از توافق شهرداری تهران و سازمان صدا و سیما برای بهره برداری از طبقه تلویزیونی برج میلاد تهران پس از ۱۵ سال خبر داد.
شهردار تهران گفت: جامعه ما می‌تواند به درستی از شما دختران بهره بگیرد و آینده خویش را بسازد، انقلاب اسلامی در مسیر اعتلای خود به همراهی شما دختران نیاز دارد .
شهردار تهران گفت: جامعه ما می‌تواند به درستی از شما دختران بهره بگیرد و آینده خویش را بسازد، انقلاب اسلامی در مسیر اعتلای خود به همراهی شما دختران نیاز دارد .
رئیس جمهور در آیین بهره برداری ۵ ایستگاه در خطوط ۶ و۷ گفت: در خدمات شهری مردم اساس کار هستند و یک ضلع مهم کار مردم هستند.
شهردار منطقه ۲ با اشاره به بهره مندی از استثنایی ترین بخشودگی جرایم تاریخ شهرداری گفت: خودرو شاهین از جوایز نفیسی است که برای شهروندان خوش حساب در نظر گرفته شده است.
شهردار منطقه ۱۳ تهران از اجرای عملیات عمرانی دو آبنما با هدف زیبایی فضای شهری و بهبود سیمای بصری محلات خبر داد و گفت: در حال حاضر، پروژه مقبره الشهدا بوستان سیمرغ نیز آغاز شده است.
شهردار منطقه ۲۲ گفت: بهره برداری از تقاطع بزرگراه شهید همدانی به دو بلوار کاج و گل‌ها موجب کاهش ۲۵ کیلومتری تردد خودرویی شهروندان خواهد شد.
لایحه برنامه چهارم شهرداری تهران در یکصد و بیست و یکمین جلسه شورا مورد بررسی اعضا قرار گرفت و شهردار تهران توضیحاتی را در این باره ارائه داد.
شهردار منطقه ۹ تهران از تعویض و تعمیر ۲۳ پروژکتور باریک تاب و پهن تاب برج آزادی با هدف افزایش زیبایی بصری این المان شهری در هنگام شب خبر داد.
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران بر لزوم ارائه برنامه تحولی جهت افزایش درآمد و بهره‌وری شرکت‌ها به عنوان نقشه راه تاکید کرد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری گفت: فاز اول بزرگراه شهید بروجردی در ۲۲ بهمن امسال به بهره برداری خواهد رسید و فاز دوم این بزرگراه نیز سال آینده افتتاح خواهد شد.
شهردار منطقه ۸ شهرداری تهران از اجرای ۳هزار و ۲۰۰ متر مربع دیواره‌نگاری‌ در ۵ ماه اخیر خبر داد و خلق و شکل گیری آثار هنری و ماندگار را در هویت سازی شهری و ارتقا سواد بصری مؤثر دانست.
شهردار منطقه ۲ تهران گفت: براساس برنامه پیش بینی شده اکو پارک فرحزاد تا روز طبیعت برای میزبانی از شهروندان و طبیعت گردان به بهره برداری می‌رسد.
شهردار منطقه ۱۸ تهران توضیحاتی درباره معضل کوره‌های آجرپزی، سرانجام بهره برداری از بزرگراه شهید بروجردی، بیمارستان حکیم، تعیین تکلیف حریم آزادگان و پیشرفت در باغ‌راه حضرت زهرا (س) ارائه داد.
اصفهان- معاون عمران شهری شهردار اصفهان از بهره برداری از چهار طرح بزرگ عمرانی در کلانشهر اصفهان تا پایان سال جاری خبرداد.
شهردار سابق منطقه ۴ تهران با بیان اینکه بهره‌برداری ۱۹ پروژه تا پایان سال در شنبه‌های امید و افتخار در این منطقه پیش‌بینی شده گفت: زمان صدور پروانه در منطقه از ۱۱۰ روز به ۵۳ روز کاهش یافت.
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران صبح امروز در جلسه ستاد استقبال از مهر در مورد تمهیدات شرکت بهره برداری مترو برای مهرماه گفت: بنا بر اعلام شهردار تهران در هفته ابتدای مهرماه مترو برای دانش آموزان و دانشجویان رایگان است که دانش آموزان از طریق لباس مدرسه و دانشجویان با ارائه کارت دانشجویی می‌توانند از این امکان استفاده کنند.
مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران از بهره برداری ۲ پایگاه‌ پشتیبانی و مدیریت بحران در آینده ای نزدیک خبرداد.
شهردار منطقه ۵ از افتتاح سالن چند منظوره و استخر سرپوشیده و مجهز مجموعه شهربانو منطقه ۵ خبر داد و گفت: تا دو ماه دیگر، استخر روباز و بازی‌های توپی بانوان به بهره برداری می‌رسد.
شهردار تهران طی احکامی جداگانه مدیرعامل بهشت زهرا و رئیس شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه را منصوب کرد.
شنبه این هفته نیز شهردار تهران فاز نخست پایانه اکباتان را افتتاح کرد پروژه‌ای که از سال ۹۷ تکمیل آن از سوی مدیران شهری دنبال می‌شد، اما در مراسم بهره برداری از این پایانه به عنوان یک پروژه متروک و خاک خورده نام برده شد که در این دوره از مدیریت شهری به اتمام رسیده است.
شهردار منطقه ۲۰ از بهره برداری ایستگاه متروی ضلع شرقی حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تا پایان سال ۱۴۰۲ خبر داد.
شهردار منطقه 11 گفت: اقدامات فرهنگی بنیاد رودکی باید برای شهروندان به خصوص در مجموعه تئاتر شهر و بوستان دانشجو ملموس باشد و تمام مردم بتوانند از این امکانات و برنامه‌ها بهره مند شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ