روبرتو گوالتیری، شهردار رم، با حضور هواداران فاینورد در دیدار مقابل آاس رم در ورزشگاه المپیکو مخالف است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رامهرمز – دادستان عمومی و انقلاب رامهرمز گفت: شهردار سابق شهر سلطان‌آباد رامهرمز بازداشت شد.
شهردار پاریس با انتقاد از سیاست فعلی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در قبال کیلیان امباپه به حمایت از این ستاره ملی‌پوش پرداخت.
شهردار اراک با ۸ رای مخالف اعضای شورا، از ادامه فعالیت در شهرداری باز ماند و برکنار شد.
ادامه یا واگذاری: ابهام درباره سرنوشت تیم لیگ یکی
رئیس مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهرداری تهران گفت: حدود ۵۰۰ هزار نفر در برنامه من شهردارم شرکت و پروژه‌های محلات خود را انتخاب کرده‌اند.
حسین حسینی رئیس‌کل دادگستری استان کردستان از بازداشت شهردار و چند مدیر شهرداری مریوان با اتهام ارتشاء و تحصیل مال نامشروع خبر داد. وی افزود: طبق تحقیقات صورت گرفته تاکنون، این افراد مبالغی را از اشخاصی که دارای ساخت و ساز غیرمجاز و بدون پروانه در سطح شهر و یا تغییرکاربری غیرمجاز در حریم شهر بودند دریافت کرده‌اند.
عضو شورای شهر تهران گفت:درخواست من از شهردار تهران این است که بنابر وظیفه قانونی خود لیست ساختمان‌های ناایمن را اعلام کند چراکه این اقدام تشویش اذهان عمومی نیست.
دامیانو توماسی، شهردار فعلی ورونا، پیش از این سابقه بازی در تیم رم را داشته و دوست داشت بازی تحت هدایت ژوزه مورینیو را هم تجربه می‌کرد.
شهردار تهران شب گذشته در چهاردهمین یادواره شهدای مسجد همت آباد میدان خراسان حضور یافت.
یک شهردار در استرالیا اعلام کرد اگر «چت جی پی تی» ادعاهای اشتباه درباره آنکه وی به دلیل رشوه زندانی شده را حذف نکند، از «اوپن آ آی» (سازنده چت بات) شکایت می کند.
پس از احداث ورزشگاه جدید اینتر و میلان، ورزشگاه تاریخی سن‌سیرو تخریب خواهد شد.
سعید انوری پور ظهر چهارشنبه در گفتگو با رسانه‌های استان اظهار کرد: محمدی آوندی شهردار ایلام استعفا کرده است.
شهردار جاسک، ظهر امروز بازداشت شده است. دلیل بازداشت سعید عباسیان هنوز اعلام نشده است.
اتلتیکو هرگز در فینال کوپا دل ری برابر رئال در برنابئو نباخته و شهردار مادرید معتقد است در بازی پنجشنبه شب نیز اتلتیکو سربلند از برنابئو خارج می‌شود.
عضو شورای شهر تهران گفت‌ :شهردار تهران بابد باید از جیب مبارک خود پول تخفیف عوارض ۴۰ درصدی پارکینگ به بیت المال را بازگرداند.
با حکم دستگاه قضایی حکم عبدالله ارجائی، شهردار مشهد تعلیق شد و وی تا رسیدگی پرونده در دادگاه و صدور حکم، از حضور در محل کار منع شده و جزئیات جدیدی از این پرونده هنوز منتشر نشده است.
در شرایطی که مصوبه قانونی شورای شهر نیم بها یا رایگان شدن مترو را برعهده شهردار قرار داده است اما شهرداری تهران توپ را در زمین شورای شهر انداخته است و وظیفه قانونی خود را نادیده گرفته است.
معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران از شرکت۳۳۰ هزار شهروند در نظرسنجی طرح «من شهردارم» از ابتدای اجرای این طرح تا امروز خبر داد.
اگرچه شهرداری تهران به درستی تشخیص داده که باید برای برقراری ارتباط موثر با شهروندان گامی بردارد و در همین راستا اقدام به راه اندازی سامانه «من شهردارم» کرده است، اما این مشارکت را در بیراهه به کار بسته است. برای تامین خدمات موردنیاز و حداقلی شهروندان نیازی به نظرسنجی نیست؛ رنگ آمیزی مخازن زباله، جمع آوری جانوران موذی، لایروبی انهار و آسفالت معابر حداقلی‌ترین نیاز‌های هر شهری است که شهرداران باید به آن پاسخ دهند.
معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران از شرکت۳۳۰ هزار شهروند در نظرسنجی طرح «من شهردارم» از ابتدای اجرای این طرح تا امروز خبر داد.
معاون منابع انسانی شهرداری تهران گفت:در طرح من شهردارم تا امروز بیش از ۳۰۰ هزار نفر از شهروندان  شرکت کرده‌اند.
شهردار منطقه ۹ رسیدگی به مطالبات شهروندی در راستای اجرای طرح «من شهردارم» را از اولویت‌های مجموعه شهری دانست که با تمامی امکانات در محلات غرب پایتخت پیگیری می‌شود.
عضو شورای شهر تهران گفت: به عنوان اعضای شورای شهر اطلاع ریز و دقیقی درباره سامانه «من شهردارم» نداریم.
عضو شورای شهر تهران گفت: به عنوان اعضای شورای شهر اطلاع ریز و دقیقی درباره سامانه «من شهردارم» نداریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ