شهردار اراک با ۸ رای مخالف اعضای شورا، از ادامه فعالیت در شهرداری باز ماند و برکنار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اریک آدامز شهردار نیویورک در بیانیه‌ای اعلام کرد تیک تاک یک تهدید امنیتی برای شبکه‌های فنی شهر به شمار می‌رود.
رامهرمز – دادستان عمومی و انقلاب رامهرمز گفت: شهردار سابق شهر سلطان‌آباد رامهرمز بازداشت شد.
شهرداری ساوه و ایرالکو اراک، هفته‌اولِ لیگ‌برتر را با پیروزی ورق زدند !
شهردار پاریس با انتقاد از سیاست فعلی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در قبال کیلیان امباپه به حمایت از این ستاره ملی‌پوش پرداخت.
دادستان عمومی و انقلاب اراک اظهار کرد: با توجه به شرح و علل حادثه، میزان مسئولیت سازمان همیاری شهرداری‌های استان مرکزی ۳۰ درصد، میزان مسئولیت شهرداری اراک ۳۰ درصد و میزان مسئولیت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک ۴۰ درصد بر اساس نظریه اولیه کارشناسی اعلام شده است.
ادامه یا واگذاری: ابهام درباره سرنوشت تیم لیگ یکی
حسین حسینی رئیس‌کل دادگستری استان کردستان از بازداشت شهردار و چند مدیر شهرداری مریوان با اتهام ارتشاء و تحصیل مال نامشروع خبر داد. وی افزود: طبق تحقیقات صورت گرفته تاکنون، این افراد مبالغی را از اشخاصی که دارای ساخت و ساز غیرمجاز و بدون پروانه در سطح شهر و یا تغییرکاربری غیرمجاز در حریم شهر بودند دریافت کرده‌اند.
عضو شورای شهر تهران گفت:درخواست من از شهردار تهران این است که بنابر وظیفه قانونی خود لیست ساختمان‌های ناایمن را اعلام کند چراکه این اقدام تشویش اذهان عمومی نیست.
دامیانو توماسی، شهردار فعلی ورونا، پیش از این سابقه بازی در تیم رم را داشته و دوست داشت بازی تحت هدایت ژوزه مورینیو را هم تجربه می‌کرد.
اریک آدامز شهردار نیویورک و نیروی پلیس از شهروندان خواسته برای کمک به مقابله با سرقت خودرو از «ایرتگ» های اپل در اتومبیل هایشان استفاده کنند.
به گفته «اریک آدامز»  شهردار نیویورک، بر اثر ریزش یک پارکینگ  در منطقه منهتن یک نفر کشته و پنج نفر دیگر مجروح شدند.
به گفته «اریک آدامز»  شهردار نیویورک، بر اثر ریزش یک پارکینگ  در منطقه منهتن یک نفر کشته و پنج نفر دیگر مجروح شدند.
در کنفرانس مطبوعاتی تایمز که کمیسر کیچانت سیول، اریک آدامز شهردار نیویورک و سایر مقامات شرکت داشتند، ربات سگ امنیتی با نام مستعار دیجی داگ نمایش داده شد.
شهردار تهران شب گذشته در چهاردهمین یادواره شهدای مسجد همت آباد میدان خراسان حضور یافت.
یک شهردار در استرالیا اعلام کرد اگر «چت جی پی تی» ادعاهای اشتباه درباره آنکه وی به دلیل رشوه زندانی شده را حذف نکند، از «اوپن آ آی» (سازنده چت بات) شکایت می کند.
اراک- سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک گفت: حادثه رانندگی در کنارگذر شمالی اراک ۲ کشته و یک مجروح بر جا گذاشت.
تیم فوتبال سپاهان پیش از اینکه نیمه اول تمام شود، با کار دیدنی عیسی مرادی روی ارسال تماشایی امید نورافکن به گل تساوی دست پیدا کرد.
ژوزه مورایس کار بسیار سختی برای جدال با آلومینیوم در روز غیبت دو ستاره اصلی تیم خود پیش رو دارد.
فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو با دریافت کارت زرد در دربی اصفهان، فرصت حضور در دیدار برابر آلومینیوم را از دست دادند.
تیم‌های نبوغ اراک، نفت آبادان، مهرام تهران، ذوب آهن اصفهان و کاله همچون شهرداری گرگان در هفته شانزدهم لیگ بسکتبال موفق به شکست حریفانشان شدند.
علی چگینی عضو شورای شهر اراک با اشاره به وضعیت آلودگی هوا در کلان‌شهر اراک اظهار کرد: آلودگی هوا با توجه به پیامد‌های زیان‌آوری که به دنبال دارد به یکی از ملموس‌ترین مشکلات زیست‌محیطی کلان‌شهر‌ها تبدیل شده است، لذا شهرداری تنها ارگانی بوده است که برای کاهش آلودگی هوا بیشترین مسئولیت را بر عهده گرفته است.
سرپرست سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری اراک گفت: آرامستان اراک فردا ۱۷ آذرماه (پنجشنبه) تعطیل است و هیچگونه آیین تشییع و تدفین برگزار نمی‌شود.
هفته دهم لیگ بسکتبال با برتری تیم های مهرام، شهرداری گرگان، آویژه صنعت مشهد، ذوب آهن اصفهان، نبوغ اراک و نفت آبادان همراه بود.
اولين باخت نبوغ در اراك در حالي رقم خورد كه اين تيم در غياب سه بازيكن كليدي خود پاي به اين ميدان گذاشت و با نتيجه ٨٦ بر ٦١ مغلوب تيم قدرتمند شهرداري گرگان شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ