پس از احداث ورزشگاه جدید اینتر و میلان، ورزشگاه تاریخی سن‌سیرو تخریب خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رامهرمز – دادستان عمومی و انقلاب رامهرمز گفت: شهردار سابق شهر سلطان‌آباد رامهرمز بازداشت شد.
در روز‌هایی که نقل و انتقالات لیگ بیست وسوم شروع شده است، سپاهان حداقل تا اینجای کار فرشاد احمدزاده، شهریار مغانلو، عیسی آل‌کثیر، احسان پهلوان، رضا اسدی و رامین رضائیان را به خدمت گرفته است که این تعداد بازیکنان، سابقه بازی برای پرسپولیس را در کارنامه خود دارند و در فصل پیش رو برای سپاهان به میدان خواهند رفت
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مسجدسلیمان گفت: پرونده در خصوص این فرد تشکیل و متهم با صدور قرار تأمین منتهی به بازداشت، روانه زندان شد.
شهرداری سابق تهران گفت: «شهر تهران باید طوری باشد که اگر دو سه روز تعطیلی داشتیم مردم مثل جن زده‌ها به جاده‌های شریان‌های اصلی فرار نکنند، بلکه خود شهر ظرفیت‌هایی داشته باشد که شما برای گذران اوقات فراغت در شهر بمانید. البته این کار فقط به عهده شهرداری نیست، طرح‌های بالا دست را دولت تهیه می‌کند و هرکسی شهردار شود باید در آن چارچوب باشد.»
سیاستمداران بعد از پایان دوره کاری‌شان، بسته به کشور و فضای فرهنگی که در آن قرار دارند کارهای مختلفی انجام می‌دهند.
پیروز حناچی گفت: دستگاه‌های نظارتی بیرون به آن‌ها (مسئولین بیدود) فشار آوردند، برای همین آن‌ها با نرم‌افزار بیدود کاری کردند که اگر شما گزینه «من زن هستم» را انتخاب می‌کردید نرم‌افزار شما را نمی‌پذیرفت.
شهردار تهران حکمی علیرضا جاوید، معاون سابق هماهنگی و امور مناطق را به مدت یکسال به ریاست هیأت مدیره شرکت واحد اتوبوسرانی منصوب کرد.
او که از هشتگ حجاب اجباری استفاده می‌کند، مانند همان کسانی است که در دهه ۶۰ در پیشانی دختران پونز فرو می‌کردند؛ همان کسانی که چند صباح بعد از اتمام پروژه پونزکاری، همراهان و هم‌قطاران آقای شهردار سابق شدند! همگی به دنبال سیاسی کردن موضوع بودند و هستند؛ دوستان آقای شهردار با انحرافات سیاسی در دهه‌های گذشته و خود ایشان با غرض‌ورزی‌های سیاسی در مقطع کنونی؛ که اگر این‌گونه رفتار نکنند ایده دیگری برای باقی ماندن در دنیای سیاست ندارند.
رفتار شخصی در مشهد که برای ارشاد دو خانم بی‌حجاب، با روشی غلط به نهی از منکر پرداخت محکوم است اما قطار کلمات شهردار سابق تهران در توئیتر و در واکنش به این عمل از ریل انصاف خارج شد.
شهردار سابق تهران گفت: «اتاق شهردار دو پنجره دارد که یک پنجره به سمت شمال و یک پنجره به سمت جنوب است و اگر از پنجره شمال به سمت چپ نگاه کنید ساختمان پاستور معلوم است، معتقدم شهرداران تهران خیلی نباید به سمت پاستور نگاه کنند.»
در حالی که فرانسه سوگوار ستاره سابق فوتبال این کشور، ژوست فونتن، است که امروز درگذشت، شهردار زادگاه او، شهر رنس، اعلام کرد مجسمه‌ای به یادبود فونتن در این شهر نصب خواهد شد.
شهردار تهران درباره طرح اخذ عوارض از قبر‌ها گفت: موضوع مربوط به آرامگاه‌های خانوادگی است. از سابق رسم بود که برای دادن خدمات به مجموعه‌های آرامگاهی پولی دریافت می‌شد و این موضوع مربوط به قبور عمومی نیست.
تیم فوتبال ون پارس موفق شد به لطف درخشش رضا کرملاچعب، با 2 گل از سد شهرداری آستارا عبور کند.
با گل علی سبحانی بازیکن سابق تیم ملی جوانان و تیم تراکتور شهرداری همدان از سد مس شهر بابک گذشت.
پیروز حناچی، شهردار سابق تهران گفت:معتقدم نباید مسائل کارشناسی را کنار بگذاریم چون تیم قبلی این موضوع را تعقیب می‌کرد. دوستان راضی هستند موتور دوچرخه بنزینی در خطوط دوچرخه حرکت کند اما مسیر دوچرخه را تعقیب نکنند درحالی‌که در دنیا شهرهای معتبر برای توسعه مسیر پیاده و دوچرخه با همدیگر رقابت می‌کنند.
شهردار تهران در پیامی درگذشت عباس شیبانی عضو سابق شورای شهر تهران را تسلیت گفت.
محمد دلبری به عنوان عضو جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس معرفی شد.
با قبول استعفای محمد اسدمسجدی، جانشین وی به عنوان عضو هیئت مدیره منصوب شد.
شهردار سابق منطقه ۴ تهران با بیان اینکه بهره‌برداری ۱۹ پروژه تا پایان سال در شنبه‌های امید و افتخار در این منطقه پیش‌بینی شده گفت: زمان صدور پروانه در منطقه از ۱۱۰ روز به ۵۳ روز کاهش یافت.
شهردار سابق منطقه 10 گفت:امیدواریم هوشمندسازی مدیریت آب را بتوانیم به نتیجه برسانیم تا شاهد یک میلیون لیتر صرفه جویی در مصرف آب باشیم.
دادستان مرکز استان هرمزگان از دستگیری دو نفر از مدیران سابق و هفت نفر از کارکنان شهرداری بندرعباس به اتهام اختلاس، کلاهبرداری و تعدی به اموال دولتی خبر داد.
عضو شورای شهر تهران گفت: اختیار انتصابات با شهردار تهران است و صحبت شایسته اصل منجر به عزل شایسته اصل نشده است.
«رودی جولیانی» شهردار سابق نیویورک و از افراد وفادار به دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا به نیویورک پست گفت که اگر ترامپ دوباره رئیس‌جمهور شود، توسط اف‌بی‌آی «اقدامی تلافی‌جویانه» را علیه جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا انجام خواهد داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ