سعید انوری پور ظهر چهارشنبه در گفتگو با رسانه‌های استان اظهار کرد: محمدی آوندی شهردار ایلام استعفا کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شهردار مسکو اعلام کرده این حمله تلفات نداشته و فقط به نمای دو برج اداری آسیب وارد شده است.
معاون رئیس سازمان حشدالشعبی در دیدار شهردار تهران از موافقت نخست‌ وزیر عراق با ورود خودرو‌ های ایرانی به داخل خاک عراق در ایام اربعین خبر داد.
عضو شورای شهر تهران گفت:درخواست من از شهردار تهران این است که بنابر وظیفه قانونی خود لیست ساختمان‌های ناایمن را اعلام کند چراکه این اقدام تشویش اذهان عمومی نیست.
شهردار پایتخت گرجستان اعلام کرد این کشور به دلیل همراهی نکردن با تحریم‌های روسیه، موفق به گرفتن نامزدی اتحادیه اروپا نشده است.
شهردار تهران گفت: تهران کلان شهر الگوی جهان اسلام یک شعار نیست بلکه یک چشم‌انداز است زیرا اکنون تهران وضعیت مناسبی برای الگو بودن ندارد.
یک شهردار در استرالیا اعلام کرد اگر «چت جی پی تی» ادعاهای اشتباه درباره آنکه وی به دلیل رشوه زندانی شده را حذف نکند، از «اوپن آ آی» (سازنده چت بات) شکایت می کند.
شهردار تهران در خصوص محل‌های آرامستان‌های جدید پایتخت گفت: نقطه‌یابی در غرب و شرق تهران به میزان صد هکتار انجام شده و وارد مذاکره برای خرید شدیم تا مردم در غرب تهران مجبور به تردد به جنوب شهر نشوند.
مشهد ـ رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: همزمانی فرآیند انتخاب شهردار مشهد با ایام سال نو و بررسی و تصویب بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری، موجب شد که به این موضوع، اوایل سال آینده ورود کنیم.
تشکری هاشمی نیز در خصوص بودجه سازمان میادین میوه و تره‌بار گفت: اگر قرار باشد فقط در بررسی بودجه چند عدد و رقم را اعلام کنیم پس نقش نظارتی شورا چگونه اعمال می‌شود؟. ما دست سازمان‌ها را باز گذاشتیم در حالی که شورا باید سیاست‌گذاری کند، اما با این روش به ماشین امداد تبدیل خواهد شد. امروز مدیران سازمان‌ها آنقدر دست‌شان باز است که دست شورا و شهردار نیز آنقدر باز نیست.
شهردار تهران با بیان اینکه زمانی که هواشناسی بارش برف را اعلام می‌کند دیگر غافل گیری معنایی ندارد تاکید کرد: افرادی که می‌گویند شهرداری غافلگیر شده، می‌خواهند مسئله را از سر خود باز کنند.
توری، ۶۸ ساله، در بیانیه‌ای با اعلام کناره‌گیری خود، گزارش روزنامه تورنتو استار را تایید و گفت که این رابطه در اوایل امسال به پایان رسیده بود و کارمند مذکور شهرداری را ترک کرده است.
شهردار جاسک، ظهر امروز بازداشت شده است. دلیل بازداشت سعید عباسیان هنوز اعلام نشده است.
در حالی‌که شهردار تهران معتقد است که شهرداری مسئولیتی برای اعلام اسامی ساختمان‌های ناایمن ندارد، دادستان تهران اعلام کرد که محدودیتی برای اعلام اسامی این ساختمان‌ها وجود ندارد.
در حالی‌که شهردار تهران معتقد است که شهرداری مسئولیتی برای اعلام اسامی ساختمان‌های ناایمن ندارد، دادستان تهران اعلام کرد که محدودیتی برای اعلام اسامی این ساختمان‌ها وجود ندارد.
شهردار منطقه ۵ تهران از آماده‌باش مدیریت شهری در ایام سرد پیش روی خبر داد و گفت: در صورت بروز هرگونه مشکل، شهروندان به فوریت به سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ تماس حاصل کنند.
شهردار تهران اعلام کرد: ۵۱ درصد مردم تهران اجاره‌نشین هستند و خرید مسکن در تهران ۶۷ سال برای یک فرد عادی زمان می‌برد، یعنی چند نسل باید بگذرد تا یک خانواده بتواند خانه‌دار شود. در تهران هر اتفاقی که می‌افتد، نقطه آغاز آن اتفاق در سراسر کشور است. گرانی مسکن و گرانی اجاره‌نشینی از تهران شروع شده است، اما الان همه مردم کشور از آن رنج می‌برند.
شهردار تهران گفت: تلاش ما این است تا در هفته های آینده فروش مویرگی میوه با قیمت مناسب را از طریق نرم افزارهای موبایلی آغاز کنیم.
شهردار پورتو یک بار دیگر در دفاع از مهدی طارمی اعلام کرد سوال گزارشگر شبکه پرتغالی، خارج از چارچوب بود.
شهردار پورتو یک بار دیگر در دفاع از مهدی طارمی اعلام کرد سوال گزارشگر شبکه پرتغالی، خارج از چارچوب بود.
شهردار تهران گفت: ما اعلام کرده ایم که خودمان می‌توانیم معتادان متجاهر را جمع آوری کنیم.
شهردار تهران گفت: در ۱۰ روز اول حضور خود اعلام کردیم که از تنش مالی خارج شده ایم و تا به امروز محتاج قرض نشده ایم.
روز سه‌شنبه هشتم شهریور مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضائیه به بخشی از احکام صادره برای متهمان این پرونده اشاره کرد. بر اساس حکم صادره از سوی شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری دو اهواز، تمام ۲۱ متهم پرونده به اتهام قتل شبه‌عمد ناشی از عدم رعایت نظامات دولتی و ایمنی ساختمان منتهی به قتل ۴۳ نفر (۳۶ مرد و هفت زن) و مصدومیت ۱۳ نفر به سه سال حبس تعزیری درجه پنج با احتساب ایام بازداشت گذشته و انتشار محکومیت قطعی از طریق رسانه ملی محکوم شدند.
هم‌زمان با تغییر پیش‌بینی‌ها درباره طغیان رودخانه پِرل در ایالت می‌سی‌سی‌پی، مقامات این ایالت اعلام وضع اضطراری کردند.
شهردار منطقه ۱۳ از برگزاری ویژه برنامه‌های سلامت با محوریت عاشورا و عزاداری امام حسین (ع) در محلات، مساجد و اماکن مذهبی خبر داد و گفت: پروتکل‌های بهداشتی از موارد مهم عزاداری محسوب می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ