سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه به دلیل بارش باران در محورهای استان با لغزندگی جاده‌ها مواجه هستیم، گفت: چهار گردنه درگیر بارش برف و باران هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راه‌های استان اصفهان از لایروبی ۵۰۰ دستگاه پل در سال جاری برای کنترل سیلاب‌های احتمالی خبر داد.
ساری- رئیس مرکز مدیریت راه های مازندران وضعیت تردد در محورهای ارتباطی استان را عادی و روان بیان کرد.
مشهد ـ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: بر اساس طرح تحول بهسازی راه‌های خراسان رضوی حداقل ۲۳۵۰ کیلومتر از راه‌های استان در دوره دو ساله بازسازی می‌شود.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از بارش باران در برخی از محورهای استان آذربایجان غربی خبر داد و گفت: تردد روان در محورهای شمالی برقرار است.
کارشناس مرکز مدیریت‌ راه‌های کشور از بارش باران در برخی از محورهای استان‌های زنجان، قزوین، چهارمحال‌وبختیاری ، یزد ، فارس و گیلان خبر داد.
اصفهان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: هزار کیلومتر از راه‌های این استان نیاز به لکه‌گیری و روکش آسفالت دارد که هزینه آن امسال بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام ترافیک سنگین در برخی از محورهای خروجی استان تهران به شمال کشور از ممنوعیت تردد وسایل نقلیه از محور چالوس خبر داد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های از بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های کردستان و کرمانشاه و بارش باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان غربی و زنجان خبر داد.
اصفهان- رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اصفهان از تردد بیش از ۲۱ میلیون وسیله نقلیه از ابتدای سفرهای نوروزی در استان اصفهان خبر داد.
براساس این گزارش، آخرین وضعیت جوی نشان می‌دهد که برخی از محور‌های استان‌های البرز، مازندران، زنجان، سمنان، کردستان و چهارمحال و بختیاری دارای بارش برف و باران و برخی از محور‌های استان‌های تهران، قزوین، خراسان رضوی و گیلان دارای بارش باران هستند.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه برای استقبال از مسافران نوروز پلیس همه توان خود را به کار بسته است، گفت: تجهیزات هوشمند پلیسی در خدمت کنترل راه‌های استان است.
کاهش بارندگی‌ها در استان تهران حالا باعث شده که دست درازی به آب‌های زیر زمینی هر روز بیشتر و بیشتر شود. بر اساس آنچه محمدرضا بختیاری مدیرعامل سابق آب و فاضلاب تهران گفته هم اکنون چیزی حدود ۶۰ درصد آن مصرفی پایتخت از منابع زیر زمینی و تنها ۴۰ درصد آن از آب‌های سطحی تامین می‌شود.
اصفهان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: یک هزار و ۲۰۰ کیلومتر از راه‌های استان دارای خرابی شدید بوده که طی یکسال اخیر ۳۰۰ کیلومتر آن لکه‌گیری و روکش آسفالت شده است.
اصفهان- معاون مهندسی و ساخت اداره‌ کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: ۴۲۲ کیلومتر از راه‌های استان اصفهان در اولویت اول برای ارتقا قرار دارند و باید به بزرگراه تبدیل شوند.
اصفهان- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: راه‌های ارتباطی و تلفن ۱۳۵ روستای غرب و جنوب استان به علت برف و کولاک کماکان مسدود است.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه به دلیل بارش باران در محورهای استان با لغزندگی جاده‌ها مواجه هستیم، گفت: چهار گردنه درگیر بارش برف و باران هستند.
آخرین وضعیت راه های کشور از زبان سردار حمیدی رئیس پلیس راهور استان تهران را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با تاکید بر اینکه بارش سنگین برف منجر به مسدود شدن راه‌های مواصلاتی و عدم دسترسی به روستا‌های فاقد برق شده است، گفت: خوشبختانه در شهرستان‌های بیجار، قروه، دهگلان، دیواندره و سروآباد تاکنون هیچ خاموشی ناشی از بارش برف به ثبت نرسیده است.
یخبندان در ۲۷ استان/ تعطیلی مدارس، مراکز آموزشی و ادارات در برخی شهر‌ها و استان‌ها/ آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های کشور
مشهد ـ مسئول سازمان بسیج سازندگی و محرومیت زدایی سپاه امام رضا (ع) از اجرای ۱۴۵ کیلومتر آسفالت حوزه روستایی، راه‌های بین مزارعی، محوطه پاسگاه‌های مرزی شهرستان‌های خراسان رضوی خبر داد.
شاهرود- مسئولان راه و شهرسازی می‌گویند در شهرستان‌های شاهرود و میامی پنج نقطه حادثه خیز وجود دارد که تلاش‌ها برای رفع دو نقطه در محور عباس آباد به کاهک انجام شده است.
مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر جنوب به شمال و آزادراه قزوین کرج حد فاصل استاندارد تا پل کلاک خبر داد.
تبریز- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۵۰ کیلومتر از راه‌های ارتباطی استان آسفالت شده است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام بارش باران در برخی از محورهای استان های شمالی ، غرب و شمال غرب کشور از ترافیک سنگین در آز ادراه تهران - ساوه خبرداد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ