اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ادامه آتش سوزی در جزایر قناری باعث شد تا مقام‌های محلی از ۴ نفر دیگر از ساکنان تنریفه بخواهند خانه‌های خود را ترک کنند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با اشاره به وقوع حریق در دو کارخانه شهرک صنعتی ایوانکی با چهار مصدوم گفت: عملیات اطفای حریق در کمتر از دو ساعت انجام شد.
آتش‌سوزی طبقه فوقانی یک واحد تجاری ۱۶ طبقه در چهار راه طالقانی کرج بدون تلفات جانی اطفا شد. سخنگوی سازمان آتش‌نشانی کرج گفت: در این حادثه سه نفر از آتش‌نشان در حین عملیات اطفاء دچار مصدومیت شدند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آتش‌سوزی در یک گاراژ و تعمیرگاه خودرو در شرق تهران خبر داد.
طبق گزارش آتش نشان ارشد فرانسه، ۹ جسد در ویرانه های آتش گرفته یک خانه تعطیلات برای افراد معلول در شرق فرانسه، پیدا شده است.
رسانه‌ها از قوع حریق گسترده در کارخانه مواد شیمیایی در منطقه «چرکزکیو» در «تکیرداغ» ترکیه خبر می‌دهند.
در پی حریق گسترده در شهرک صنعتی شهرستان دورود، محمدرضا فاتحی فرماندار ازنا و رئیس ستاد مدیریت بحران از اعزام همه امکانات خودرویی و اطفای حریق از شهرستان ازنا به شهرستان دورود خبر داد.
رسانه‌های ترکیه از وقوع آتش‌سوزی گسترده در منطقه صنعتی شهر بورسا خبر می‌دهند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران با اشاره به بروز آتش سوزی روز گذشته، سه شنبه در شبه جزیره میانکاله گفت که آتش سوزی منشاء انسانی دارد، اما عمدی یا غیرعمدی بودن آن در دست بررسی است.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از اطفاء حریق در یک کارگاه تولید و تزریق پلاستیک در جاده خاوران خبر داد.
فرهادی گفت: کانون حریق طبقه منفی چهار و در قسمت موتورخانه این هتل بود که با تلاش آتش نشانان در مجموع ۵۰ نفر از مسافران و ۵۰ نفر از خدمه این هتل که در طبقات بالایی گرفتار دود ناشی از آتش سوزی شده بودند، تخلیه و به مکان امن منتقل شدند.
طبق اطلاعات رسیده آتش مناطق وسیعی را به سرعت در برگرفته و حجم آتش در برخی مناطق به 10 متر هم می‌رسد و عملا مهار آتش با سختی روبروست.
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز بیان کرد: با اعزام آتش نشانان مشخص شده که آتش در طبقه چهارم این ساختمان روی داده و دود تمام ساختمان را در برگرفته و آتش از یکی از طبقات نیز شعله ور بود.
معاون دادستان تهران با اشاره به حریق گسترده انبار لوازم یدکی خودرو در جنوب تهران گفت: به‌خاطر بی‌توجهی به اخطارها هزینه آتش‌سوزی و خسارات به عهده مالک ساختمان است.
معاون دادستان تهران با اشاره به حریق گسترده انبار لوازم یدکی خودرو در جنوب تهران گفت: به‌خاطر بی‌توجهی به اخطارها هزینۀ آتش‌سوزی و خسارات به عهده مالک ساختمان است.
حمله پهپادی اوکراین به وقوع آتش‌سوزی در پایانه ذخیره نفت در منطقه سواستوپول روسیه منجر شد.
رسانه‌های فرانسوی از آتش‌سوزی و ریزش کامل یک ساختمان مسکونی چهار طبقه در شهر مارسی خبر می‌دهند.
در همان لحظات اولیه چندنفر از کارگران با سوختگی شدید خود را نجات داده و از ساختمان خارج شدند. با توجه به اینکه احتمال حضور افراد دیگر در این اتاقک‌ها که هرکدام حدود ۱۵ متر مربع مساحت داشتند، وجود داشت، تیم‌های آتش‌نشانی همزمان با اطفای حریق عملیات جستجو را نیز در دستورکار خود قرار داده و دقایقی بعد با پیکر سوخته و بی‌جان چهار نفر که در اتاق‌ها محبوس شده بودند، مواجه شدند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از فوت یک نفر و نجات چهار نفر در جریان حریق یک ساختمان مسکونی در نازی‌آباد خبر داد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: حوالی ساعت چهار بامداد حادثه آتش سوزی در خلازیر به سمت خیابان دولت خواه به سامانه ۱۲۵ اعلام و در مدت چهار دقیقه ماموران سه ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: ساعت ۱۳:۳۷ امروز این حادثه در خیابان ولیعصر (عج) نرسیده به چهاراه پارک وی اعلام شد. در طبقه منهای یک این مجتمع، دود بسیار غلیظی وجود دارد که آتش نشانان مشغول عملیات مهار و تخلیه دود هستند.
طبق گفته فرماندار بندرانزلی، پنجمین آتش‌سوزی در تالاب زیبای انزلی طی سه ماهه اخیر هم مانند دفعات قبل، عامل انسانی داشته و عامدانه بوده چنان‌که چند مظنون مرتبط با حادثه حریق در تالاب انزلی از سوی دادستانی شهرستان شناسایی شده‌اند. عصر دیروز دادستان بندرانزلی هم اعلام کرد: «از شنبه شب، چهار مظنون آتش‌سوزی در تالاب انزلی تحت نظر بودند که پس از تحقیقات مقدماتی در دادسرا، دو نفر روانه زندان شدند.»
منابع آمریکایی از کشته شدن چهار نفر در یک حادثه مرموز انفجار و آتش سوزی در شمال شرقی ایالت نبراسکا خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ